Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Analiza słów kluczowych, dobór słów kluczowych

/ Słownik SEO
Wyszukiwarka Google

Analiza słów kluczowych (dobór słów kluczowych) – podejmowana, by wyłonić słowa kluczowe najlepiej opisujące tematykę danego serwisu w odniesieniu do najczęstszych wyszukań użytkowników. Analizę słów kluczowych przeprowadza się przed podjęciem współpracy, a także w trakcie trwania umowy na pozycjonowanie w celu przeprowadzenia zmiany fraz, na które strona jest pozycjonowana.

Kompleksowa analiza słów kluczowych obejmuje:

  • weryfikację trendów wyszukań – frazy najczęściej wyszukiwanie przez użytkowników i słowa kluczowe z ternedencją wzrostową,
  • wybór najlepszych słów kluczowych do danej branży, profilu działalności serwisu,
  • analiza konkurencyjności fraz i przewidywanego czasu osiągnięcia wysokiej pozycji w SERP,
  • możliwość zamieszczenia słów kluczowych w treściach na stronie klienta,
  • sprawdzenie sezonowowości fraz.

Najnowsze artykuły na blogu:
Jak wyglądają nowe raporty w Google Search Console? Przeczytaj krótki przewodnik po najważniejszych...
Jakie są najpopularniejsze modele rozliczeń reklamy internetowej? Zobacz wyjaśnienie...
Co nowego znajdziemy w Google Analytics 4? Jak włączyć nową usługę? Zobacz krótkie wprowadzenie do...
Jak tworzyć chwytliwy i skuteczny tytuł strony internetowej? Czy można wypozycjonować się za pomocą...
Sprawdź, jak w kilku krokach założyć darmową wizytówkę w Google Moja Firma....