Analiza słów kluczowych, dobór słów kluczowych

/ Słownik SEO
Wyszukiwarka Google

Analiza słów kluczowych (dobór słów kluczowych) – podejmowana, by wyłonić słowa kluczowe najlepiej opisujące tematykę danego serwisu w odniesieniu do najczęstszych wyszukań użytkowników. Analizę słów kluczowych przeprowadza się przed podjęciem współpracy, a także w trakcie trwania umowy na pozycjonowanie w celu przeprowadzenia zmiany fraz, na które strona jest pozycjonowana.

Kompleksowa analiza słów kluczowych obejmuje:

  • weryfikację trendów wyszukań – frazy najczęściej wyszukiwanie przez użytkowników i słowa kluczowe z ternedencją wzrostową,
  • wybór najlepszych słów kluczowych do danej branży, profilu działalności serwisu,
  • analiza konkurencyjności fraz i przewidywanego czasu osiągnięcia wysokiej pozycji w SERP,
  • możliwość zamieszczenia słów kluczowych w treściach na stronie klienta,
  • sprawdzenie sezonowowości fraz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze artykuły na blogu:
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym....