Analiza słów kluczowych, dobór słów kluczowych

/ Słownik SEO
Wyszukiwarka Google

Analiza słów kluczowych (dobór słów kluczowych) – podejmowana, by wyłonić słowa kluczowe najlepiej opisujące tematykę danego serwisu w odniesieniu do najczęstszych wyszukań użytkowników. Analizę słów kluczowych przeprowadza się przed podjęciem współpracy, a także w trakcie trwania umowy na pozycjonowanie w celu przeprowadzenia zmiany fraz, na które strona jest pozycjonowana.

Kompleksowa analiza słów kluczowych obejmuje:

  • weryfikację trendów wyszukań – frazy najczęściej wyszukiwanie przez użytkowników i słowa kluczowe z ternedencją wzrostową,
  • wybór najlepszych słów kluczowych do danej branży, profilu działalności serwisu,
  • analiza konkurencyjności fraz i przewidywanego czasu osiągnięcia wysokiej pozycji w SERP,
  • możliwość zamieszczenia słów kluczowych w treściach na stronie klienta,
  • sprawdzenie sezonowowości fraz.
Najnowsze artykuły na blogu:
Przedstawiamy ranking systemów płatności elektronicznych. Jeśli nie wiesz, na jaką bramkę płatności...
Prowadzenie lokalnego biznesu nie wyklucza z promocji na Instagramie. Lokalne marki doskonale radzą...
Zastanawiasz się, czym jest parametr fbclid i chciałbyś go wykluczyć z danych w Google Analytics?...
Spotkał Cię kryzys w social media? Mamy kilka wskazówek, jak sobie z nim poradzić. Doradzamy też,...
Przygotowaliśmy instrukcję mierzenia ruchu z wizytówki Google Moja Firma za pomocą parametrów UTM w...