Analiza słów kluczowych, dobór słów kluczowych

/ Słownik SEO
Wyszukiwarka Google

Analiza słów kluczowych (dobór słów kluczowych) – podejmowana, by wyłonić słowa kluczowe najlepiej opisujące tematykę danego serwisu w odniesieniu do najczęstszych wyszukań użytkowników. Analizę słów kluczowych przeprowadza się przed podjęciem współpracy, a także w trakcie trwania umowy na pozycjonowanie w celu przeprowadzenia zmiany fraz, na które strona jest pozycjonowana.

Kompleksowa analiza słów kluczowych obejmuje:

  • weryfikację trendów wyszukań – frazy najczęściej wyszukiwanie przez użytkowników i słowa kluczowe z ternedencją wzrostową,
  • wybór najlepszych słów kluczowych do danej branży, profilu działalności serwisu,
  • analiza konkurencyjności fraz i przewidywanego czasu osiągnięcia wysokiej pozycji w SERP,
  • możliwość zamieszczenia słów kluczowych w treściach na stronie klienta,
  • sprawdzenie sezonowowości fraz.
Najnowsze artykuły na blogu:
Gallery Ads to najnowszy typ reklam w Google Ads. Czy reklamy z galerią są już dostępne na Twoim...
Chciałbyś dowiedzieć się, jak poprawić użyteczność strony internetowej? Wypróbuj nagrywanie sesji...
Zewnętrzna duplikacja treści zagraża pozycjom serwisu w wynikach wyszukiwania. Specjalnie dla...
Skorzystaj z naszej instrukcji zakładania konta w Menedżerze Reklam, by rozpocząć płatną promocję...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 98% użytkowników korzysta z...