Co to jest algorytm Google Pingwin? - Blog Artefakt

Algorytm Google Pingwin

/ Słownik SEO
Algorytm Pingwin w wyszukiwarce Google

Pingwin to algorytm wyszukiwarki internetowej, ogłoszony przez Google w 2012 roku, który skupia się przede wszystkim na walce z linkami o niskiej jakości (np. pozyskiwanymi za pomocą systemów wymiany linków) oraz działaniami uznawanymi za spam. Nagradza strony, które stosują naturalne hiperłącza, a także dbają o wartościową treść, nie praktykując np. zbyt dużego zagęszczania słów kluczowych w publikowanych tekstach. W 2016 roku algorytm Pingwin stał się częścią głównego silnika Google, w wyniku czego stale i na bieżąco analizuje witryny pod kątem spamerskich linków.

Również na naszym blogu
Kampanie AdWords oraz aktywność w social media to działania, które skutecznie uzupełnią strategię...
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...