Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Algorytm Google Pingwin

/ Słownik SEO
Algorytm Pingwin w wyszukiwarce Google

Pingwin to algorytm wyszukiwarki internetowej, ogłoszony przez Google w 2012 roku, który skupia się przede wszystkim na walce z linkami o niskiej jakości (np. pozyskiwanymi za pomocą systemów wymiany linków) oraz działaniami uznawanymi za spam. Nagradza strony, które stosują naturalne hiperłącza, a także dbają o wartościową treść, nie praktykując np. zbyt dużego zagęszczania słów kluczowych w publikowanych tekstach. W 2016 roku algorytm Pingwin stał się częścią głównego silnika Google, w wyniku czego stale i na bieżąco analizuje witryny pod kątem spamerskich linków.

Najnowsze artykuły na blogu:
Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule...
Co możemy zmienić na stronie, aby nasza witryna spełniała kryteria Core Web Vitals? W artykule...
Core Web Vitals to nowy czynnik rankingowy obowiązujący od maja 2021 roku. Jak sprawdzić, czy...
Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i...
Hashtagi stanowią ważne narzędzie marketingowe używane przez marki po to, by promować produkty i...