Co to jest algorytm Google Pingwin? - Blog Artefakt

Algorytm Google Pingwin

/ Słownik SEO
Algorytm Pingwin w wyszukiwarce Google

Pingwin to algorytm wyszukiwarki internetowej, ogłoszony przez Google w 2012 roku, który skupia się przede wszystkim na walce z linkami o niskiej jakości (np. pozyskiwanymi za pomocą systemów wymiany linków) oraz działaniami uznawanymi za spam. Nagradza strony, które stosują naturalne hiperłącza, a także dbają o wartościową treść, nie praktykując np. zbyt dużego zagęszczania słów kluczowych w publikowanych tekstach. W 2016 roku algorytm Pingwin stał się częścią głównego silnika Google, w wyniku czego stale i na bieżąco analizuje witryny pod kątem spamerskich linków.

Również na naszym blogu
Stworzenie persony wpływa pozytywnie na działalność firmy lub rozwój konkretnego projektu. Ułatwia...
Rynek sklepów z internetowych z wyposażeniem wnętrz nieustannie się powiększa. Właściciele...
Dobrze skonfigurowane reklamy Google Ads pomogą rozwinąć biznes i wyróżnić się na tle konkurentów...
Prowadzisz biuro architektoniczne? Sprawdź, jakie działania promocyjne warto podjąć, aby promować...
Przed rozpoczęciem analizy ruchu na stronie w Google Analytics sprawdź, czy statystyki tworzone są...