Algorytm Google Pingwin

/ Słownik SEO
Algorytm Pingwin w wyszukiwarce Google

Pingwin to algorytm wyszukiwarki internetowej, ogłoszony przez Google w 2012 roku, który skupia się przede wszystkim na walce z linkami o niskiej jakości (np. pozyskiwanymi za pomocą systemów wymiany linków) oraz działaniami uznawanymi za spam. Nagradza strony, które stosują naturalne hiperłącza, a także dbają o wartościową treść, nie praktykując np. zbyt dużego zagęszczania słów kluczowych w publikowanych tekstach. W 2016 roku algorytm Pingwin stał się częścią głównego silnika Google, w wyniku czego stale i na bieżąco analizuje witryny pod kątem spamerskich linków.

Najnowsze artykuły na blogu:
Znasz już Bumper Ads? To 6-sekundowe, niepomijalne reklamy, które pojawiają się tylko użytkownikom...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 96% użytkowników korzysta z...
Prowadzisz blog firmowy, który niestety przynosi niekonwertujący ruch? Mamy dla Ciebie 9 sposobów...
Zamierzasz zorganizować promocję w sklepie internetowym? Skorzystaj z naszych wskazówek i...
Google Tag Manager to narzędzie ułatwiające wdrażanie kodów śledzących na stronę internetową bez...