Algorytm Google Panda

/ Słownik SEO
Google Panda algorytm

Panda jest jednym z głównych algorytmów Google. Została wprowadzona w sierpniu 2011 roku (obecnie funkcjonuje wersja Panda 4.2 po aktualizacji w 2015 roku). Mechanizm ma za zadanie wspierać poprawę widoczności witryn z ciekawą, rozbudowaną i unikalną treścią, a ograniczać możliwość osiągania wysokich pozycji serwisom niskiej jakości. Algorytm ocenia zawartość strony internetowej pod względem wartościowych informacji z punktu widzenia użytkowników.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze artykuły na blogu:
Czym są wartościowe linki zewnętrzne i jak je pozyskiwać? Poznaj 10 prostych sposobów! Zapraszamy...
Celem nowej aktualizacji z sierpnia 2021 roku jest tworzenie adekwatnych do zawartości tytułów. Czy...
Czym jest link baiting i dlaczego warto korzystać z tej strategii linkowania? Poznaj sposób na...
Czy warto korzystać z tzw. clickbaitów? Jak tworzyć dobre clickbaity, które przyciągną klientów?...
Czy można wypozycjonować stronę w 3 miesiące? Można! Wystarczy czasem bardzo niewiele, aby...