Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Algorytm Google Panda

/ Słownik SEO
Google Panda algorytm

Panda jest jednym z głównych algorytmów Google. Została wprowadzona w sierpniu 2011 roku (obecnie funkcjonuje wersja Panda 4.2 po aktualizacji w 2015 roku). Mechanizm ma za zadanie wspierać poprawę widoczności witryn z ciekawą, rozbudowaną i unikalną treścią, a ograniczać możliwość osiągania wysokich pozycji serwisom niskiej jakości. Algorytm ocenia zawartość strony internetowej pod względem wartościowych informacji z punktu widzenia użytkowników.

Najnowsze artykuły na blogu:
Prowadzenie sklepu internetowego staje się o wiele łatwiejsze z partnerem dropshippingowym....
Live streaming wykorzystują przede wszystkim influencerzy do angażowania swojej społeczności. Z...
Czy sezon w Google Ads ma znaczenie? Oczywiście! Do sezonowych kampanii warto się przygotować, aby...
Najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie zaraz po Google jest YouTube. Warto wykorzystać potencjał...
Jak łatwo zaplanować posty na Facebooku, by zadbać o jakość swojego fanpage'a? Koniecznie wypróbuj...