Algorytm Google Panda

/ Słownik SEO
Google Panda algorytm

Panda jest jednym z głównych algorytmów Google. Została wprowadzona w sierpniu 2011 roku (obecnie funkcjonuje wersja Panda 4.2 po aktualizacji w 2015 roku). Mechanizm ma za zadanie wspierać poprawę widoczności witryn z ciekawą, rozbudowaną i unikalną treścią, a ograniczać możliwość osiągania wysokich pozycji serwisom niskiej jakości. Algorytm ocenia zawartość strony internetowej pod względem wartościowych informacji z punktu widzenia użytkowników.

Najnowsze artykuły na blogu:
Prezentujemy kalendarz marketera 2020, który przyda się podczas planowania akcji marketingowych w...
Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli...
Analityka internetowa przynosi wiele korzyści. Podajemy 10 powodów, dlaczego warto zainwestować w...
Podsumowujemy rok 2019 w PPC, a dokładniej w systemach reklamowych Facebook i Google Ads. Jakie...
Podsumowujemy rok 2019 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w...