Co to jest algorytm Google Panda? - Blog Artefakt

Algorytm Google Panda

/ Słownik SEO
Google Panda algorytm

Panda jest jednym z głównych algorytmów Google. Została wprowadzona w sierpniu 2011 roku (obecnie funkcjonuje wersja Panda 4.2 po aktualizacji w 2015 roku). Mechanizm ma za zadanie wspierać poprawę widoczności witryn z ciekawą, rozbudowaną i unikalną treścią, a ograniczać możliwość osiągania wysokich pozycji serwisom niskiej jakości. Algorytm ocenia zawartość strony internetowej pod względem wartościowych informacji z punktu widzenia użytkowników.

Również na naszym blogu
Kampanie AdWords oraz aktywność w social media to działania, które skutecznie uzupełnią strategię...
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...