Wdrożenie algorytmu Pingwin 4.0 zostało zakończone

/ SEO
Algorytm Pingwin w wyszukiwarce Google

Wahania w pozycjach są coraz mniejsze, a niektórzy właściciele domen oraz pozycjonerzy obserwują powroty wysokich pozycji dla serwisów, które zmagały się z konsekwencjami poprzedniej aktualizacji algorytmu Pingwin. Wczoraj Illyes znów wypowiedział się na temat obecnego update’u – wdrożenie Pingwina 4.0 zostało zakończone.

 

Sprawdź jakość linków, jeśli domena ma słabe pozycje

Gary Illyes na Twitterze potwierdził zakończenie wdrożenia aktualizacji algorytmu Pingwin 4.0.

 

Jeśli Twoja domena od początku wciąż odnotowuje spadki, a wcześniej zajmowała wysokie miejsce w rankingu, powinieneś przyjrzeć się linkom prowadzącym do Twojej witryny. Zwróć także uwagę na źródło odnośników – Illyes poinformował, że Pingwin jest przede wszystkim algorytmem walczącym ze spamem w sieci, więc koncentruje się na jakości strony, na której zamieszczono linki do Twojego serwisu.

Algorytm działa w czasie rzeczywistym, więc jeśli pozbędziemy się spamerskich linków, to nasza strona zostanie przeanalizowana ponownie i powrót na pozycje może nastąpić znacznie szybciej.

Najnowsze artykuły na blogu:
Kupując reklamy w Facebook Ads, należy spełnić obowiązki podatkowe - rozliczyć się z podatku VAT i...
Podsumowujemy działania, które podejmowaliśmy w 2019 r. dla naszych klientów w zakresie analityki...
Prezentujemy kalendarz marketera 2020, który przyda się podczas planowania akcji marketingowych w...
Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli...
Analityka internetowa przynosi wiele korzyści. Podajemy 10 powodów, dlaczego warto zainwestować w...