Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Wdrożenie algorytmu Pingwin 4.0 zostało zakończone

/ SEO
Algorytm Pingwin w wyszukiwarce Google

Wahania w pozycjach są coraz mniejsze, a niektórzy właściciele domen oraz pozycjonerzy obserwują powroty wysokich pozycji dla serwisów, które zmagały się z konsekwencjami poprzedniej aktualizacji algorytmu Pingwin. Wczoraj Illyes znów wypowiedział się na temat obecnego update’u – wdrożenie Pingwina 4.0 zostało zakończone.

 

Sprawdź jakość linków, jeśli domena ma słabe pozycje

Gary Illyes na Twitterze potwierdził zakończenie wdrożenia aktualizacji algorytmu Pingwin 4.0.

 

Jeśli Twoja domena od początku wciąż odnotowuje spadki, a wcześniej zajmowała wysokie miejsce w rankingu, powinieneś przyjrzeć się linkom prowadzącym do Twojej witryny. Zwróć także uwagę na źródło odnośników – Illyes poinformował, że Pingwin jest przede wszystkim algorytmem walczącym ze spamem w sieci, więc koncentruje się na jakości strony, na której zamieszczono linki do Twojego serwisu.

Algorytm działa w czasie rzeczywistym, więc jeśli pozbędziemy się spamerskich linków, to nasza strona zostanie przeanalizowana ponownie i powrót na pozycje może nastąpić znacznie szybciej.

Najnowsze artykuły na blogu:
Podsumowujemy rok 2020 w PPC w systemach reklamowych Facebook i Google Ads. Jakie najważniejsze...
Przedstawiamy najważniejsze zmiany w analityce internetowej w 2020 roku i trendy na 2021 rok....
Reklama na brand konkurencji nie zawsze jest zgodna z prawem. Sprawdź, jak przeprowadzić legalną...
Podsumowujemy rok 2020 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...