Wdrożenie algorytmu Pingwin 4.0 zostało zakończone - Blog Artefakt

Wdrożenie algorytmu Pingwin 4.0 zostało zakończone

/ SEO
Algorytm Pingwin w wyszukiwarce Google

Wahania w pozycjach są coraz mniejsze, a niektórzy właściciele domen oraz pozycjonerzy obserwują powroty wysokich pozycji dla serwisów, które zmagały się z konsekwencjami poprzedniej aktualizacji algorytmu Pingwin. Wczoraj Illyes znów wypowiedział się na temat obecnego update’u – wdrożenie Pingwina 4.0 zostało zakończone.

 

Sprawdź jakość linków, jeśli domena ma słabe pozycje

Gary Illyes na Twitterze potwierdził zakończenie wdrożenia aktualizacji algorytmu Pingwin 4.0.

 

Jeśli Twoja domena od początku wciąż odnotowuje spadki, a wcześniej zajmowała wysokie miejsce w rankingu, powinieneś przyjrzeć się linkom prowadzącym do Twojej witryny. Zwróć także uwagę na źródło odnośników – Illyes poinformował, że Pingwin jest przede wszystkim algorytmem walczącym ze spamem w sieci, więc koncentruje się na jakości strony, na której zamieszczono linki do Twojego serwisu.

Algorytm działa w czasie rzeczywistym, więc jeśli pozbędziemy się spamerskich linków, to nasza strona zostanie przeanalizowana ponownie i powrót na pozycje może nastąpić znacznie szybciej.

Również na naszym blogu
Prezentujemy podstawowe statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym....
Przełom roku jest czasem podsumowań i nieśmiałego wybiegania w przyszłość. Przypominamy...
Podsumowujemy rok 2018 w analityce internetowej. Jaki będzie rok 2019 w zakresie analizy danych?...
Podsumowujemy najważniejsze zmiany i trendy, które miały miejsce w 2018 r. w social media. Sprawdź,...
Podsumowanie 2018 roku w Google Ads i trendy na 2019 r. w reklamach Google. Sprawdź nasze prognozy....
pozycjonowanie