Informacja o błędach AMP w SERP - Blog Artefakt

Informacja o błędach AMP widoczna w wynikach wyszukiwania

/ SEO
Internet w telefonie

Google od dłuższego czasu stara się namówić jak największą liczbę właścicieli serwisów internetowych do wdrażania technologii AMP (Accelerate Mobile Pages). Niektóre serwisy mają błędy, w związku z tym Google zaczęło powiadamiać o tym nie tylko w wiadomościach w Search Console, lecz także bezpośrednio w SERP.

 

AMP to technologia, która przyspiesza mobilną wersję strony. Samo stosowanie AMP ma być w przyszłości czynnikiem rankingowym. Do tej pory Google wszystkie informacje dotyczące poprawności wdrożenia AMP wysyłało przez powiadomienia w Search Console. Najwyraźniej jednak pracownicy Google stwierdzili, że właściciele serwisów zbyt rzadko sprawdzają wiadomości w panelu GSC i postanowili spróbować innego sposobu informowania o nieprawidłowo wdrożonym AMP.

Obecnie w amerykańskiej wersji wyszukiwarki każdy użytkownik zalogowany na konto Google z aktywną usługą Search Cosnole zobaczy powiadomienie o błędach w AMP w wynikach wyszukiwania pod adresem URL swojej witryny.

 

 

Google ma nadzieję, że ten zabieg pomoże zwrócić uwagę większej liczby webmasterów na problemy z prawidłowym wdrożeniem AMP.

 

Również na naszym blogu
Wskazówki Google dla Webmasterów to rozbudowany dokument, w którym zawarte są dobre praktyki...
Semantyczne słowa kluczowe pomagają nasycić treść frazami, które wspomogą pozycjonowanie serwisu...
Pozycjonowanie sezonowe pomaga zwiększyć współczynnik konwersji w szczycie sezonu. Jak realizować...
Pisanie tekstów na nową stronę internetową to nie lada wyzwanie. Podpowiadamy, jak zaplanować...
Prowadząc stronę na Facebooku należy unikać 13 kardynalnych błędów, które utrudniają budowanie...