Informacja o błędach AMP w SERP - Blog Artefakt

Informacja o błędach AMP widoczna w wynikach wyszukiwania

/ SEO
Internet w telefonie

Google od dłuższego czasu stara się namówić jak największą liczbę właścicieli serwisów internetowych do wdrażania technologii AMP (Accelerate Mobile Pages). Niektóre serwisy mają błędy, w związku z tym Google zaczęło powiadamiać o tym nie tylko w wiadomościach w Search Console, lecz także bezpośrednio w SERP.

 

AMP to technologia, która przyspiesza mobilną wersję strony. Samo stosowanie AMP ma być w przyszłości czynnikiem rankingowym. Do tej pory Google wszystkie informacje dotyczące poprawności wdrożenia AMP wysyłało przez powiadomienia w Search Console. Najwyraźniej jednak pracownicy Google stwierdzili, że właściciele serwisów zbyt rzadko sprawdzają wiadomości w panelu GSC i postanowili spróbować innego sposobu informowania o nieprawidłowo wdrożonym AMP.

Obecnie w amerykańskiej wersji wyszukiwarki każdy użytkownik zalogowany na konto Google z aktywną usługą Search Cosnole zobaczy powiadomienie o błędach w AMP w wynikach wyszukiwania pod adresem URL swojej witryny.

 

 

Google ma nadzieję, że ten zabieg pomoże zwrócić uwagę większej liczby webmasterów na problemy z prawidłowym wdrożeniem AMP.

 

Również na naszym blogu
Karty wyprzedanych produktów należy odpowiednio zoptymalizować, aby nie stracić efektów SEO i nie...
Właściciele e-sklepów oraz stron internetowych nierzadko udzielają odpowiedzi na setki tych samych...
Deweloper powinien promować swoją inwestycję mieszkaniową za pomocą social media. Sprawdź, jakie...
Relacja z wideokonferencji Google Marketing Live 2018. Sprawdź, jakie nowości w Google Ads pojawią...
Mobilna wyszukiwarka Google w lipcu 2018 została zaktualizowana o kolejny czynnik rankingowy -...