Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Informacja o błędach AMP widoczna w wynikach wyszukiwania

/ SEO
Internet w telefonie

Google od dłuższego czasu stara się namówić jak największą liczbę właścicieli serwisów internetowych do wdrażania technologii AMP (Accelerate Mobile Pages). Niektóre serwisy mają błędy, w związku z tym Google zaczęło powiadamiać o tym nie tylko w wiadomościach w Search Console, lecz także bezpośrednio w SERP.

 

AMP to technologia, która przyspiesza mobilną wersję strony. Samo stosowanie AMP ma być w przyszłości czynnikiem rankingowym. Do tej pory Google wszystkie informacje dotyczące poprawności wdrożenia AMP wysyłało przez powiadomienia w Search Console. Najwyraźniej jednak pracownicy Google stwierdzili, że właściciele serwisów zbyt rzadko sprawdzają wiadomości w panelu GSC i postanowili spróbować innego sposobu informowania o nieprawidłowo wdrożonym AMP.

Obecnie w amerykańskiej wersji wyszukiwarki każdy użytkownik zalogowany na konto Google z aktywną usługą Search Cosnole zobaczy powiadomienie o błędach w AMP w wynikach wyszukiwania pod adresem URL swojej witryny.

 

 

Google ma nadzieję, że ten zabieg pomoże zwrócić uwagę większej liczby webmasterów na problemy z prawidłowym wdrożeniem AMP.

 

Najnowsze artykuły na blogu:
Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to...
Opinie produktów i gwiazdki pojawiające się na stronie internetowej zachęcają niezdecydowanych...
Dobry wizerunek firmy przynosi wiele korzyści, w tym sprzedażowych. Sprawdź, jakich 6 błędów...
Chcesz zaangażować pracowników w aktywność na firmowych mediach społecznościowych? Podpowiadamy,...
Zacząłeś prowadzić firmowy blog i zastanawiasz się, w jakim stylu powinny być publikowane teksty?...