Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
24.06.2015 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Google Search Console zastąpiło Google Webmaster Tools

Google Search Console zastąpiło Google Webmaster Tools

Po blisko dziesięciu latach Google postanowiło zmienić nazwę jednej ze swoich najpopularniejszych usług z Google Webmaster Tools na Google Search Console.

Pierwszy portal z poradami dla webmasterów, Google uruchomiło w 2001 roku. W 2006 roku portal ten został rozbudowany i powstało Centrum Google dla Webmasterów.

 

To bezpłatne narzędzie dostarcza szczegółowych danych dotyczących zawartości serwisów internetowych oraz ich  widoczności w wyszukiwarce Google. Narzędzie jest wykorzystywane do indeksowania witryny, zarządzania nią, a także monitorowania i rozwiązywania problemów związanych ze złośliwym oprogramowaniem i spamem.

GSC - narzędzia dla webmasterówDlaczego postanowiono zmienić nazwę? Usługa przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, natomiast początkowa nazwa narzędzia sugerowała, że skierowane jest ono tylko do określonych użytkowników – webmasterów. Narzędzie  stanowi jednak rozwiązanie zarówno dla webmasterów, jak również hobbystów, właścicieli małych firm, ekspertów SEO, marketingowców, programistów, projektantów oraz deweloperów aplikacji. Google poprzez zmianę nazwy chce poszerzyć spektrum użytkowników, którzy będą mogli utożsamiać się z produktem. Dzięki temu GSC może stać się narzędziem dla wszystkich osób prowadzących strony internetowe.

 

Adres do panelu pozostał taki sam: https://www.google.com/webmasters/tools. Przedstawiciele Google zapowiadają, że nowa wersja będzie wdrażana na całym świecie w ciągu najbliższych tygodni. W Polsce nazwa została już zmieniona.

 

 

Jak wynika z informacji umieszczonych na blogu Google, modyfikacje nie będą dotyczyć tylko wyglądu narzędzia. W przyszłości w panelu mają pojawić się nowe funkcje oraz usprawnienia dla wszystkich osób związanych z wyszukiwarką Google. Dowodem potwierdzającym te zapowiedzi jest wprowadzenie nowej funkcjonalności w Google Search Console, która pozwala na dodawanie aplikacji do panelu narzędzi. Dzięki temu rozwiązaniu można śledzić, gdzie treści  aplikacji znajdują się w wynikach wyszukiwania. Dodatkowo istnieje możliwość sprawdzenia, w jaki sposób roboty Google widzą aplikacje.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

pozycjonowanie strony na wordpress 15.09.2025 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie strony na WordPressie – 10 fundamentów

WordPress to platforma przyjazna dla osób poszukujących intuicyjnych rozwiązań do prowadzenia serwisu internetowego. Optymalizacja i pozycjonowanie strony opartej na WordPressie to skuteczna droga do zwiększenia jej popularności. Wystarczy zadbać o kilka podstawowych kwestii dot. SEO (ang. Search Engine Optymization), aby pojawiły się pierwsze efekty. Poniżej prezentujemy 10 elementów, o których warto pamiętać podczas projektowania i pozycjonowania serwisu zbudowanego na CMS WordPress oraz metody, jak je wdrożyć. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 2

Brak ocen

Nowoczesne koncepcje marketingowe – jak zmieniają się zasady gry w erze AI? 12.09.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Nowoczesne koncepcje marketingowe – jak zmieniają się zasady gry w erze AI?

Jeszcze dekadę temu nowoczesne koncepcje marketingowe opierały się głównie na digitalizacji działań i obecności w internecie. Dziś sytuacja wygląda zupełnie inaczej – mamy do czynienia z rewolucją, której głównym napędem jest sztuczna inteligencja. Automatyzacja, hiperpersonalizacja i zaawansowana analityka danych sprawiają, że zasady gry w marketingu zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Nowi gracze zdobywają rynek, a tradycyjne firmy muszą się dostosować, aby nie zostać w tyle. W tym artykule pokażemy, jak Marketing 4.0, Marketing 5.0, a także klasyczne modele – od Koncepcji 4P po Koncepcję 7P – łączą się dziś z narzędziami AI, aby tworzyć skuteczne działania marketingowe i budować przewagę konkurencyjną. Dowiesz się również, jak Ty, jako przedsiębiorca, możesz z nich korzystać w swojej codziennej pracy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

Zastosowanie AI w kampaniach e-mail marketingowych – jak zwiększyć skuteczność mailingu? 08.09.2025 | czas czytania: 5:00 min | Sztuczna Inteligencja AI

Zastosowanie AI w kampaniach e-mail marketingowych – jak zwiększyć skuteczność mailingu?

Czy wiesz, że e-mail marketing wciąż generuje średnio 42 zł przychodu z każdej wydanej złotówki? To czyni go jednym z najskuteczniejszych kanałów komunikacji z klientami. Problem w tym, że rynek jest przesycony wiadomościami, a skrzynki odbiorcze użytkowników pękają w szwach. Rozwiązaniem okazuje się sztuczna inteligencja, która nie tylko zwiększa skuteczność kampanii, ale też pozwala tworzyć doświadczenia dopasowane do indywidualnych potrzeb odbiorców. W tym artykule pokażemy, jak zastosowanie AI w automatyzacji marketingu odmienia oblicze mailingu. Dowiesz się, jak działa automatyzacja e-mail marketingu, w jaki sposób tworzenie spersonalizowanych kampanii wpływa na konwersje oraz jakie narzędzia warto znać. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt