Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Zmiany w sposobie wyświetlania rozszerzeń reklamy AdWords na urządzeniach mobilnych

/ SEM
Telefony komórkowe

Według Google osoby korzystające z urządzeń mobilnych oczekują, że po kliknięciu w wynik wyszukiwania od razu otrzymają informacje, których poszukują. Ważna staje się więc precyzyjna prezentacja witryn w mobilnej wyszukiwarce. W związku z tym zespół AdWords zapowiedział wprowadzenie zmian w sposobie wyświetlania rozszerzenia linków do podstron, rozszerzenia objaśnień i rozszerzenia informacji w witrynie.

Rozszerzenia linków do podstron na kafelkowej karuzeli

Rok temu w organicznych wynikach wyszukiwania w mobilnej wyszukiwarce pojawiły się linki do witryny wyświetlane na klikanej karuzeli. W podobny sposób będą wyglądały rozszerzenia linków do podstron w mobilnych reklamach AdWords. Większe przyciski i ich poziomy układ zwiększy dwukrotnie szansę na przejście do konkretnej podstrony przez użytkownika – zapewnia Google.

Źródło: https://adwords.googleblog.com/

Rozszerzenia objaśnień i informacji w witrynie staną się czytelniejsze

Do tej pory rozszerzenia objaśnień i informacji w witrynie pojawiały się w osobnej linii tuż pod treścią reklamy AdWords. Użytkownicy mogą spodziewać się, że rozszerzenia wyświetlą się w jednym akapicie razem z treścią reklamową. Zmiana sprawi, że większa część internautów będzie miała okazję zapoznać się z dodatkowymi informacjami przekazanymi przez reklamodawcę w rozszerzeniach.

Nowy sposób wyświetlania rozszerzeń reklamy nie wpłynie na sposób prowadzenia kampanii AdWords. Reklamodawcy mogą za to zyskać większe zainteresowanie ze strony użytkowników, którzy zdecydowanie łatwiej dotrą do poszczególnych informacji.

 

Najnowsze artykuły na blogu:
Podsumowujemy rok 2020 w PPC w systemach reklamowych Facebook i Google Ads. Jakie najważniejsze...
Przedstawiamy najważniejsze zmiany w analityce internetowej w 2020 roku i trendy na 2021 rok....
Reklama na brand konkurencji nie zawsze jest zgodna z prawem. Sprawdź, jak przeprowadzić legalną...
Podsumowujemy rok 2020 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...