Zmiany w wyświetlaniu rozszerzeń reklamy na urządzeniach mobilnych - Blog Artefakt

Zmiany w sposobie wyświetlania rozszerzeń reklamy AdWords na urządzeniach mobilnych

10.08.2017 / SEM
Telefony komórkowe

Według Google osoby korzystające z urządzeń mobilnych oczekują, że po kliknięciu w wynik wyszukiwania od razu otrzymają informacje, których poszukują. Ważna staje się więc precyzyjna prezentacja witryn w mobilnej wyszukiwarce. W związku z tym zespół AdWords zapowiedział wprowadzenie zmian w sposobie wyświetlania rozszerzenia linków do podstron, rozszerzenia objaśnień i rozszerzenia informacji w witrynie.

Rozszerzenia linków do podstron na kafelkowej karuzeli

Rok temu w organicznych wynikach wyszukiwania w mobilnej wyszukiwarce pojawiły się linki do witryny wyświetlane na klikanej karuzeli. W podobny sposób będą wyglądały rozszerzenia linków do podstron w mobilnych reklamach AdWords. Większe przyciski i ich poziomy układ zwiększy dwukrotnie szansę na przejście do konkretnej podstrony przez użytkownika – zapewnia Google.

Źródło: https://adwords.googleblog.com/

Rozszerzenia objaśnień i informacji w witrynie staną się czytelniejsze

Do tej pory rozszerzenia objaśnień i informacji w witrynie pojawiały się w osobnej linii tuż pod treścią reklamy AdWords. Użytkownicy mogą spodziewać się, że rozszerzenia wyświetlą się w jednym akapicie razem z treścią reklamową. Zmiana sprawi, że większa część internautów będzie miała okazję zapoznać się z dodatkowymi informacjami przekazanymi przez reklamodawcę w rozszerzeniach.

Nowy sposób wyświetlania rozszerzeń reklamy nie wpłynie na sposób prowadzenia kampanii AdWords. Reklamodawcy mogą za to zyskać większe zainteresowanie ze strony użytkowników, którzy zdecydowanie łatwiej dotrą do poszczególnych informacji.

 

Również na naszym blogu
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...
Wdrożenie pełnych zaleceń optymalizacyjnych wymaga posiadania dostępów do serwera, aby można było...
Reklama kawiarni, pubu czy bistro to nie wszystko. Aby dać się znaleźć potencjalnym klientom, warto...