Zmiany w sposobie wyświetlania rozszerzeń reklamy AdWords na urządzeniach mobilnych

/ SEM
Telefony komórkowe

Według Google osoby korzystające z urządzeń mobilnych oczekują, że po kliknięciu w wynik wyszukiwania od razu otrzymają informacje, których poszukują. Ważna staje się więc precyzyjna prezentacja witryn w mobilnej wyszukiwarce. W związku z tym zespół AdWords zapowiedział wprowadzenie zmian w sposobie wyświetlania rozszerzenia linków do podstron, rozszerzenia objaśnień i rozszerzenia informacji w witrynie.

Rozszerzenia linków do podstron na kafelkowej karuzeli

Rok temu w organicznych wynikach wyszukiwania w mobilnej wyszukiwarce pojawiły się linki do witryny wyświetlane na klikanej karuzeli. W podobny sposób będą wyglądały rozszerzenia linków do podstron w mobilnych reklamach AdWords. Większe przyciski i ich poziomy układ zwiększy dwukrotnie szansę na przejście do konkretnej podstrony przez użytkownika – zapewnia Google.

Źródło: https://adwords.googleblog.com/

Rozszerzenia objaśnień i informacji w witrynie staną się czytelniejsze

Do tej pory rozszerzenia objaśnień i informacji w witrynie pojawiały się w osobnej linii tuż pod treścią reklamy AdWords. Użytkownicy mogą spodziewać się, że rozszerzenia wyświetlą się w jednym akapicie razem z treścią reklamową. Zmiana sprawi, że większa część internautów będzie miała okazję zapoznać się z dodatkowymi informacjami przekazanymi przez reklamodawcę w rozszerzeniach.

Nowy sposób wyświetlania rozszerzeń reklamy nie wpłynie na sposób prowadzenia kampanii AdWords. Reklamodawcy mogą za to zyskać większe zainteresowanie ze strony użytkowników, którzy zdecydowanie łatwiej dotrą do poszczególnych informacji.

Najnowsze artykuły na blogu:
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 98% użytkowników korzysta z...
Zainstalowanie Google Tag Managera ułatwia pracę zarówno marketingowcom, jak i programistom. Osoby...
Uczestniczyliśmy w konferencji Google Marketing Live 2019 r. Oto kilka naszych słów o nowościach,...
Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak...
Zastanawiasz się, jak poprawić skuteczność i współczynnik konwersji na kolejnych etapach ścieżki...