AdWords Editor 11.6 wspiera nowe formaty reklam - Blog Artefakt

Zaktualizowany AdWords Editor 11.6 wspiera nowe formaty reklam

06.10.2016 / SEM
Google Adwords system reklamowy

Pod koniec lipca pojawił się edytor do tworzenia reklam AdWords w wersji 11.5. W tym tygodniu wyszła kolejna aktualizacja tego narzędzia. Editor 11.6 został wyposażony w jeszcze więcej opcji, by reklamodawcy mogli tworzyć skuteczne reklamy i docierać do grupy odbiorców zainteresowanych określonym asortymentem.

 

Co nowego w edytorze reklam AdWords?

Google po raz kolejny pokazało, że mobile-first world jest priorytetowym projektem, a nowe narzędzia mają zachęcić użytkowników do tworzenia wersji mobilnych serwisów i stron internetowych. Od dawna wiadomo, że duży potencjał tkwi w m-commerce, dlatego m.in. doczekaliśmy się kolejnej aktualizacji AdWords Editor. Na jakie nowości możemy liczyć?

 

Uniwersalne kampanie promujące aplikacje

UAC (universal app campaigns) służą do promocji aplikacji tworzonych na smartfony w wyszukiwarce Google, Google Play, YouTube oraz w sieci reklamowej Google. Editor 11.6 umożliwia kreowanie i edytowanie tego typu kampanii. W ten sposób można dotrzeć do użytkowników poszukujących nowych aplikacji.

 

Reklamy w Gmailu

Do potencjalnych klientów można także dotrzeć za pomocą poczty Gmail. Reklamy wyświetlą się internautom, których zainteresowania są zgodne z przekazem treści reklamowej. Edytor reklam AdWords dostarcza graficznych szablonów, których wykorzystanie pozwala na szybkie przygotowanie i zarządzanie treściami reklamowymi.

 

Reklamy elastyczne

Dostosowują się automatycznie do wolnego miejsca na stronie przeznaczonego na treści reklamowe. Reklamy elastyczne zmieniają swój kształt, wygląd, a nawet format – w zależności od dostępnej powierzchni mogą stać się natywnym banerem reklamowym lub reklamą tekstową. Editor 11.6 pozwala na ich swobodne edytowanie i zarządzanie responsive ads.

 

Oprócz nowości w poszczególnych typach reklam dostępnych w AdWords, zaktualizowany Editor zawiera także:

  • Dostosowywanie stawek w zależności od urządzenia, na którym reklama zostanie wyświetlona,
  • Udoskonalenie zaawansowanego wyszukiwania, obejmującego łatwy sposób na tworzenie filtrów,
  • Zaplanowane pobrania, które pomagają w analizie efektywności prowadzonych kampanii AdWords.

 

O wszystkich zmianach i nowościach w edytorze reklam AdWords, przeczytasz w supporcie.

Również na naszym blogu
Google Chrome blokuje nachalny przekaz reklamowy na urządzeniach desktopowych i mobilnych. Sprawdź,...
Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów...
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...