AdWords Editor 11.6 wspiera nowe formaty reklam - Blog Artefakt

Zaktualizowany AdWords Editor 11.6 wspiera nowe formaty reklam

/ SEM
Google Adwords system reklamowy

Pod koniec lipca pojawił się edytor do tworzenia reklam AdWords w wersji 11.5. W tym tygodniu wyszła kolejna aktualizacja tego narzędzia. Editor 11.6 został wyposażony w jeszcze więcej opcji, by reklamodawcy mogli tworzyć skuteczne reklamy i docierać do grupy odbiorców zainteresowanych określonym asortymentem.

 

Co nowego w edytorze reklam AdWords?

Google po raz kolejny pokazało, że mobile-first world jest priorytetowym projektem, a nowe narzędzia mają zachęcić użytkowników do tworzenia wersji mobilnych serwisów i stron internetowych. Od dawna wiadomo, że duży potencjał tkwi w m-commerce, dlatego m.in. doczekaliśmy się kolejnej aktualizacji AdWords Editor. Na jakie nowości możemy liczyć?

 

Uniwersalne kampanie promujące aplikacje

UAC (universal app campaigns) służą do promocji aplikacji tworzonych na smartfony w wyszukiwarce Google, Google Play, YouTube oraz w sieci reklamowej Google. Editor 11.6 umożliwia kreowanie i edytowanie tego typu kampanii. W ten sposób można dotrzeć do użytkowników poszukujących nowych aplikacji.

 

Reklamy w Gmailu

Do potencjalnych klientów można także dotrzeć za pomocą poczty Gmail. Reklamy wyświetlą się internautom, których zainteresowania są zgodne z przekazem treści reklamowej. Edytor reklam AdWords dostarcza graficznych szablonów, których wykorzystanie pozwala na szybkie przygotowanie i zarządzanie treściami reklamowymi.

 

Reklamy elastyczne

Dostosowują się automatycznie do wolnego miejsca na stronie przeznaczonego na treści reklamowe. Reklamy elastyczne zmieniają swój kształt, wygląd, a nawet format – w zależności od dostępnej powierzchni mogą stać się natywnym banerem reklamowym lub reklamą tekstową. Editor 11.6 pozwala na ich swobodne edytowanie i zarządzanie responsive ads.

 

Oprócz nowości w poszczególnych typach reklam dostępnych w AdWords, zaktualizowany Editor zawiera także:

  • Dostosowywanie stawek w zależności od urządzenia, na którym reklama zostanie wyświetlona,
  • Udoskonalenie zaawansowanego wyszukiwania, obejmującego łatwy sposób na tworzenie filtrów,
  • Zaplanowane pobrania, które pomagają w analizie efektywności prowadzonych kampanii AdWords.

 

O wszystkich zmianach i nowościach w edytorze reklam AdWords, przeczytasz w supporcie.

Jak ratować porzucone koszyki, by zwiększyć współczynnik konwersji? Sprawdź naszych 11...
Prezentujemy 15 wtyczek SEO do przeglądarki Chrome i Firefox, które pomogą w pozycjonowaniu strony...
Jak internetowy przedsiębiorca może sprawdzić, czy podejmowane przez niego działania są skuteczne?...
Prezentujemy kalendarz marketera 2019, który przyda się podczas planowania akcji marketingowych w...
Audyt UX to badanie użyteczności strony, by poprawić wrażenia użytkowników z jej przeglądania i...