Zaktualizowany AdWords Editor 11.5 dla rozszerzonych reklam tekstowych

| czas czytania: 5 min | SEM
Narzędzia i aplikacje internetowe

Wczoraj Google zaprezentowało zaktualizowany AdWords Editor, służący do tworzenia reklam. Nowe narzędzie jest już dostępne dla wszystkich reklamodawców na całym świecie. Co się zmieniło? Edytor został dostosowany m.in. do przygotowywania dłuższych reklam tekstowych, kampanii budujących zaangażowanie na aplikacje mobilne, importu i eksportu danych.

 

Łatwe tworzenie expanded text ads

Pod koniec maja Google poinformowało o wprowadzeniu dłuższych reklam tekstowych w wynikach wyszukiwania. Expanded text ads dają możliwość wpisania blisko 50% większej ilości tekstu niż to było dotychczas. Reklamodawca może bardziej dokładnie opisać oferowane produkty lub usługi i zachęcić do ich zakupu. Nowy edytor jest przystosowany do tworzenia dłuższych treści reklamowych. Już dziś warto zainteresować się kreacją expanded ads, ponieważ po 26 października bieżącego roku Google wyłączy standardowe reklamy tekstowe.

 

Edytor AdWords

Pozostałe funkcje AdWords Editor

W zaktualizowanym edytorze reklamodawcy będą mogli zaplanować kampanie budujące zaangażowanie na aplikacje mobilne. Ich przygotowanie nie sprawi większego problemu, a dzięki tym reklamom można zachęcić do konkretnej akcji klientów, którzy już aktywnie korzystają z aplikacji.

AdWords Editor 11.5 umożliwia wprowadzanie zmian dla różnych kont w tym samym czasie, importowanie oraz eksportowanie plików CSV z danymi, które są niezbędne do prowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Również rich snippets będą mogły zostać stworzone za pomocą zaktualizowanego edytora.

To tylko kilka z nowości wprowadzonych w edytorze AdWords. Aktualizacji jest o wiele więcej, a o nich wszystkich możemy się dowiedzieć ze strony: https://support.google.com/adwords/editor/answer/7042253.

 

Również na naszym blogu

Ostatnie artykuły