Wiele typów rozszerzeń reklamy AdWords na jednej karuzeli w mobilnych SERP

/ SEM
Internet w telefonie

Reklamodawcy mogą korzystać z różnych rozszerzeń reklamy AdWords, by zachęcić użytkowników do kliknięcia w link. W mobilnych SERP rozszerzenia cen oraz linków do podstron  (testowo) pojawiają się na przesuwanych kafelkach. Teraz Google testuje wyświetlanie różnych typów rozszerzeń reklamy na jednej karuzeli w wynikach wyszukiwania na urządzeniach mobilnych.

 

Wszystkie informacje od reklamodawcy na jednej karuzeli

Do tej pory rozszerzenia cen i linków do podstron pojawiały się samodzielnie na karuzeli w mobilnych SERP. Użytkownik mógł w prawo i lewo przesuwać kafelki jedynie z cenami różnych produktów reklamodawcy lub odnośnikami prowadzącymi do promowanych podstron w serwisie. W tym tygodniu amerykańscy użytkownicy zaobserwowali, że Google testuje wyświetlanie różnych ad extensions na jednej karuzeli.

Rozszerzenia reklam AdWords

Źródło: http://searchengineland.com/

Na jednej karuzeli mogą się więc pojawić rozszerzenia opinii, cen, połączeń, linków do podstron, informacji o witrynie. Dzięki takiemu rozwiązaniu reklamy tekstowe na urządzeniach mobilnych będą zajmowały nieco mniejszą powierzchnię. Z kolei jeśli użytkownik nie najedzie na kafelki i nie zacznie ich przesuwać, nie zobaczy dodatkowych informacji, które być może zachęciłyby go do zapoznania się z ofertą reklamodawcy.

Reklamy AdWords

Źródło: http://searchengineland.com/

Czy testy nowego sposobu wyświetlania rozszerzeń reklamy obejmą również rynek polski? Mamy taką nadzieję, ponieważ chcielibyśmy przetestować tą nowość i sprawdzić, czy taki sposób wyświetlania informacji może skutecznie zachęcić użytkownika do kliknięcia w link.

Najnowsze artykuły na blogu:
Zamierzasz zorganizować promocję w sklepie internetowym? Skorzystaj z naszych wskazówek i...
Google Tag Manager to narzędzie ułatwiające wdrażanie kodów śledzących na stronę internetową bez...
Opracowana strategia content marketingowa pomaga budować rozpoznawalność marki, zwiększać...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics - narzędziem wspierają się także...