Reklamodawcy mogą korzystać z różnych rozszerzeń reklamy AdWords, by zachęcić użytkowników do kliknięcia w link. W mobilnych SERP rozszerzenia cen oraz linków do podstron (testowo) pojawiają się na przesuwanych kafelkach. Teraz Google testuje wyświetlanie różnych typów rozszerzeń reklamy na jednej karuzeli w wynikach wyszukiwania na urządzeniach mobilnych.
Wszystkie informacje od reklamodawcy na jednej karuzeli
Do tej pory rozszerzenia cen i linków do podstron pojawiały się samodzielnie na karuzeli w mobilnych SERP. Użytkownik mógł w prawo i lewo przesuwać kafelki jedynie z cenami różnych produktów reklamodawcy lub odnośnikami prowadzącymi do promowanych podstron w serwisie. W tym tygodniu amerykańscy użytkownicy zaobserwowali, że Google testuje wyświetlanie różnych ad extensions na jednej karuzeli.
Źródło: http://searchengineland.com/
Na jednej karuzeli mogą się więc pojawić rozszerzenia opinii, cen, połączeń, linków do podstron, informacji o witrynie. Dzięki takiemu rozwiązaniu reklamy tekstowe na urządzeniach mobilnych będą zajmowały nieco mniejszą powierzchnię. Z kolei jeśli użytkownik nie najedzie na kafelki i nie zacznie ich przesuwać, nie zobaczy dodatkowych informacji, które być może zachęciłyby go do zapoznania się z ofertą reklamodawcy.
Źródło: http://searchengineland.com/
Czy testy nowego sposobu wyświetlania rozszerzeń reklamy obejmą również rynek polski? Mamy taką nadzieję, ponieważ chcielibyśmy przetestować tą nowość i sprawdzić, czy taki sposób wyświetlania informacji może skutecznie zachęcić użytkownika do kliknięcia w link.