Rozszerzenia reklamy AdWords na karuzeli w mobile - Blog Artefakt

Wiele typów rozszerzeń reklamy AdWords na jednej karuzeli w mobilnych SERP

/ SEM
Internet w telefonie

Reklamodawcy mogą korzystać z różnych rozszerzeń reklamy AdWords, by zachęcić użytkowników do kliknięcia w link. W mobilnych SERP rozszerzenia cen oraz linków do podstron  (testowo) pojawiają się na przesuwanych kafelkach. Teraz Google testuje wyświetlanie różnych typów rozszerzeń reklamy na jednej karuzeli w wynikach wyszukiwania na urządzeniach mobilnych.

 

Wszystkie informacje od reklamodawcy na jednej karuzeli

Do tej pory rozszerzenia cen i linków do podstron pojawiały się samodzielnie na karuzeli w mobilnych SERP. Użytkownik mógł w prawo i lewo przesuwać kafelki jedynie z cenami różnych produktów reklamodawcy lub odnośnikami prowadzącymi do promowanych podstron w serwisie. W tym tygodniu amerykańscy użytkownicy zaobserwowali, że Google testuje wyświetlanie różnych ad extensions na jednej karuzeli.

Rozszerzenia reklam AdWords

Źródło: http://searchengineland.com/

Na jednej karuzeli mogą się więc pojawić rozszerzenia opinii, cen, połączeń, linków do podstron, informacji o witrynie. Dzięki takiemu rozwiązaniu reklamy tekstowe na urządzeniach mobilnych będą zajmowały nieco mniejszą powierzchnię. Z kolei jeśli użytkownik nie najedzie na kafelki i nie zacznie ich przesuwać, nie zobaczy dodatkowych informacji, które być może zachęciłyby go do zapoznania się z ofertą reklamodawcy.

Reklamy AdWords

Źródło: http://searchengineland.com/

Czy testy nowego sposobu wyświetlania rozszerzeń reklamy obejmą również rynek polski? Mamy taką nadzieję, ponieważ chcielibyśmy przetestować tą nowość i sprawdzić, czy taki sposób wyświetlania informacji może skutecznie zachęcić użytkownika do kliknięcia w link.

Również na naszym blogu
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 95% użytkowników korzysta z...
Jak tagować artykuły, wpisy, produkty na stronie internetowej, aby wspomóc pozycjonowanie strony i...
Panele informacyjne w Google Analytics ułatwiają raportowanie i wyciąganie wniosków na podstawie...
Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować...
User generated content przynosi wiele korzyści właścicielom strony internetowej. Dowiedz się, jak...