Ustaw rozszerzenia linków do podstron z poziomu konta w AdWords

/ SEM
Google Adwords

Rozszerzenia linków do podstron to dodatkowe odnośniki prowadzące do wybranych podstron serwisu. Pojawiają się pod głównym adresem domeny w reklamie AdWords. Jest to dobry sposób na skierowanie użytkownika np. do kategorii produktów, które mogą go zainteresować i tym samym zachęcić do dokonania zakupu. Google zapowiedziało, że sitelink extensions będzie można ustawiać z poziomu konta w panelu AdWords.

 

Jeden klik i rozszerzenia linków do podstron są w każdej kampanii

Informacja o aktualizacji pojawiła się na Twitterze. Google zamieściło krótki komunikat:

 

Ustawianie rozszerzenia linków do podstron z poziomu konta AdWords nie zostało jeszcze wdrożone, więc nie wszyscy użytkownicy mogą już testować nową funkcję. Do tej pory, aby dodać sitelink extensions, należało wejść w konkretną kampanię i pozmieniać ustawienia albo dla wszystkich reklam przypisanych do danej kampanii, albo dla wybranej grupy reklam. Aktualizacja ma uprościć ten proces i umożliwić marketerom edycję linków do podstron z poziomu konta dla wszystkich kampanii.

 

Nowa funkcjonalność z pewnością przypadnie do gustu osobom prowadzącym kilka kampanii dla tej samej domeny, dla której wykorzystywane są te identyczne odnośniki w sitelink extensions. Tworzenie kolejnych reklam będzie zajmowało o wiele mniej czasu, ponieważ linki do podstron zostaną automatycznie ustawione i nie trzeba będzie pamiętać o ich konfiguracji.

 

Najnowsze artykuły na blogu:
Kompleksowy poradnik po optymalizacji artykułów na blogu firmowym. Sprawdź, jak skutecznie...
Uczestniczyliśmy w konferencji Digital Olympus 2019, która odbyła się we Wrocławiu. Poznaj naszą...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 98% użytkowników korzysta z...
Zainstalowanie Google Tag Managera ułatwia pracę zarówno marketingowcom, jak i programistom. Osoby...
Uczestniczyliśmy w konferencji Google Marketing Live 2019 r. Oto kilka naszych słów o nowościach,...