Ustaw rozszerzenia linków do podstron z poziomu konta w AdWords

/ SEM
Google Adwords

Rozszerzenia linków do podstron to dodatkowe odnośniki prowadzące do wybranych podstron serwisu. Pojawiają się pod głównym adresem domeny w reklamie AdWords. Jest to dobry sposób na skierowanie użytkownika np. do kategorii produktów, które mogą go zainteresować i tym samym zachęcić do dokonania zakupu. Google zapowiedziało, że sitelink extensions będzie można ustawiać z poziomu konta w panelu AdWords.

 

Jeden klik i rozszerzenia linków do podstron są w każdej kampanii

Informacja o aktualizacji pojawiła się na Twitterze. Google zamieściło krótki komunikat:

 

Ustawianie rozszerzenia linków do podstron z poziomu konta AdWords nie zostało jeszcze wdrożone, więc nie wszyscy użytkownicy mogą już testować nową funkcję. Do tej pory, aby dodać sitelink extensions, należało wejść w konkretną kampanię i pozmieniać ustawienia albo dla wszystkich reklam przypisanych do danej kampanii, albo dla wybranej grupy reklam. Aktualizacja ma uprościć ten proces i umożliwić marketerom edycję linków do podstron z poziomu konta dla wszystkich kampanii.

 

Nowa funkcjonalność z pewnością przypadnie do gustu osobom prowadzącym kilka kampanii dla tej samej domeny, dla której wykorzystywane są te identyczne odnośniki w sitelink extensions. Tworzenie kolejnych reklam będzie zajmowało o wiele mniej czasu, ponieważ linki do podstron zostaną automatycznie ustawione i nie trzeba będzie pamiętać o ich konfiguracji.

 

Najnowsze artykuły na blogu:
Zamierzasz zorganizować promocję w sklepie internetowym? Skorzystaj z naszych wskazówek i...
Google Tag Manager to narzędzie ułatwiające wdrażanie kodów śledzących na stronę internetową bez...
Opracowana strategia content marketingowa pomaga budować rozpoznawalność marki, zwiększać...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics - narzędziem wspierają się także...