Rozszerzenia linków do podstron - Blog Artefakt

Ustaw rozszerzenia linków do podstron z poziomu konta w AdWords

/ SEM
Google Adwords

Rozszerzenia linków do podstron to dodatkowe odnośniki prowadzące do wybranych podstron serwisu. Pojawiają się pod głównym adresem domeny w reklamie AdWords. Jest to dobry sposób na skierowanie użytkownika np. do kategorii produktów, które mogą go zainteresować i tym samym zachęcić do dokonania zakupu. Google zapowiedziało, że sitelink extensions będzie można ustawiać z poziomu konta w panelu AdWords.

 

Jeden klik i rozszerzenia linków do podstron są w każdej kampanii

Informacja o aktualizacji pojawiła się na Twitterze. Google zamieściło krótki komunikat:

 

Ustawianie rozszerzenia linków do podstron z poziomu konta AdWords nie zostało jeszcze wdrożone, więc nie wszyscy użytkownicy mogą już testować nową funkcję. Do tej pory, aby dodać sitelink extensions, należało wejść w konkretną kampanię i pozmieniać ustawienia albo dla wszystkich reklam przypisanych do danej kampanii, albo dla wybranej grupy reklam. Aktualizacja ma uprościć ten proces i umożliwić marketerom edycję linków do podstron z poziomu konta dla wszystkich kampanii.

 

Nowa funkcjonalność z pewnością przypadnie do gustu osobom prowadzącym kilka kampanii dla tej samej domeny, dla której wykorzystywane są te identyczne odnośniki w sitelink extensions. Tworzenie kolejnych reklam będzie zajmowało o wiele mniej czasu, ponieważ linki do podstron zostaną automatycznie ustawione i nie trzeba będzie pamiętać o ich konfiguracji.

 

Raport Skuteczności w GSC powstaje w oparciu o kanoniczne adresy URL. Sprawdź, co wywoła ta zmiana...
W połowie stycznia 2019 roku amerykański gigant udostępnił Asystenta Google w polskiej wersji...
Teksty publikowane w mediach społecznościowych są coraz lepiej indeksowane przez wyszukiwarkę...
Podsumowujemy branżę SEO w 2018 roku i prognozujemy najważniejsze wyzwania na 2019 r. Czy czeka nas...