Promotion extension – testy nowego rozszerzenia w reklamach AdWords

| czas czytania: 5 min | SEM
Google Adwords system reklamowy

W reklamach AdWords wciąż coś się zmienia. Google testuje nowe funkcje, by sprawdzić, co przyciąga uwagę użytkowników i zachęca ich do kliknięcia w link sponsorowany. Amerykańscy marketerzy informują, że w płatnych wynikach wyszukiwania pojawiło się nowe rozszerzenie roboczo nazwane promotion extension.

 

Oferty specjalne w reklamach AdWords

Nowe rozszerzenie zaobserwował Dr. Pete Meyers i od razu poinformował o nowości na Twitterze. W zamieszczonym przez niego screenie widać, że promo extensions znajdują się między rozszerzeniem opinii a rozszerzeniem linków do podstron.

 

Reklamy tekstowe stają się coraz bardziej rozbudowane. Co prawda, treść reklamowa mieści się w jednej, dwóch linijkach, a pozostałą powierzchnię linku sponsorowanego zajmują rozszerzenia. W Polsce reklamodawcy mogą skorzystać z 11 rozszerzeń, w tym z nowych rozszerzeń cen albo rozszerzeń wiadomości. Niektóre extensions działają wyłącznie na urządzeniach mobilnych, a inne wyłącznie na desktopie.

 

Rozszerzenia AdWords

Promotion extension zawiera informację o wysokości zniżki, którą otrzymamy po spełnieniu określonych warunków. Może się tam także pojawić kod promocyjny, niezbędny do aktywowania oferty specjalnej.

Czy nowe rozszerzenie wpłynie na zwiększenie skuteczności przekazu reklamowego? Trudno powiedzieć, co planuje w tej kwestii Google i czy testy promo extension obejmą również nasz, rodzimy rynek.

 

Ostatnie artykuły