Artefakt cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all

Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
05.01.2024 | czas czytania: 5 min | SEM | autor: Artefakt

Promocja usług dietetycznych w internecie – zaspokój wilczy apetyt na nowych klientów!

Promocja usług dietetycznych w internecie – zaspokój wilczy apetyt na nowych klientów!

Żyjemy szybko i pracujemy dużo, ale chcemy też zadbać o zdrowie. Nie zawsze starcza nam czasu, aby zgłębić wiedzę o żywieniu i wsłuchać się w potrzeby naszego organizmu, dlatego korzystamy z usług dietetyków i cateringu dietetycznego. Gabinetów dietetycznych przybywa, a walka o klienta staje się trudniejsza. Jak na konkurencyjnym rynku dotrzeć do osób zainteresowanych zdrową dietą? Czym się wyróżnić? Koniecznie trzeba postawić na marketing internetowy!

Strona internetowa dietetyka nie może być nudna jak flaki z olejem!

Wizytówką Twojego gabinetu dietetycznego w internecie jest strona www. Powinna być przejrzysta i zawierać wszystkie informacje, które interesują potencjalnych klientów. Zadbaj, aby w serwisie pojawiły się takie sekcje jak:

  • O nas – przestaw się użytkownikom, zwracając uwagę na swoje doświadczenie, wiedzę, zdobyte certyfikaty. Napisz także kilka słów o zainteresowaniach i pasjach. Klienci chcą wiedzieć, kim jest osoba, której powierzą ułożenie planu żywieniowego,
  • Oferta i cennik – opisz dokładnie, w czym możesz pomóc – oferujesz catering dietetyczny, testy diagnostyczne, pakiety dietetyczne, konsultacje żywieniowe, a może specjalizujesz się w określonym rodzaju diety. Dobrze opisana oferta wraz z cennikiem zachęci klientów do podjęcia współpracy,
  • Rekomendacje – pochwal się, dla kogo przygotowywałeś diety i świadczyłeś usługi cateringu dietetycznego. Referencje możesz zamieścić jako obraz (plik JPG lub PNG) albo dokument PDF,
  • Blog / Poradnik – buduj wizerunek eksperta, dzieląc się posiadaną wiedzą. Publikuj na stronie porady dotyczące żywienia,
  • Partnerzy – jeśli współpracujesz np. z firmami dostarczającymi żywność, z której przygotowujesz potrawy do cateringu, pochwal się długoletnim partnerstwem,
  • Kontakt – ułatw nawiązanie kontaktu poprzez przygotowanie maksymalnie uproszczonego formularza kontaktowego; podaj także swój adres e-mail oraz klikalny numer telefonu, który umożliwi wykonanie szybkiego połączenia na smartfonie.

Strona internetowa gabinet-dietetyczny.pl

Design strony internetowej i jej kolorystyka powinny być zachęcające – dobrze sprawdzają się jasne barwy, wykorzystanie zdjęć prezentujących apetycznie wyglądające owoce, warzywa lub kolorowe soki. Postaw na prostotę, pamiętając równocześnie o dostosowaniu serwisu do urządzeń mobilnych, aby pozyskać klientów przeglądających internet na smartfonach lub tabletach.

Pozycjonowanie lokalne czy na ogólne frazy? Twardy orzech do zgryzienia

Pozycjonowanie pozwala na poprawę widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania na określone frazy (wyrażenia wpisywane przez użytkowników). Uzyskanie stabilnych i wysokich pozycji serwisu w wyszukiwarce to proces długotrwały, wymagający dużo pracy i cierpliwości. Przed rozpoczęciem realizacji usługi należy przemyśleć dwie podstawowe kwestie:

  • Strategię pozycjonowania – do wyboru jest zasadniczo pozycjonowanie na frazy ogólne (dietetyk, catering dietetyczny, dieta pudełkowa) oraz lokal SEO (dietetyk Wrocław, dieta pudełkowa Wrocław, catering dietetyczny Wrocław). Decyzja powinna być spójna z modelem biznesowym (oferowanie usług dietetycznych online vs. osobiste konsultacje z pacjentem), jednak należy zdawać sobie sprawę, że pozycjonowanie na ogólne słowa kluczowe przeważnie kosztuje więcej, a mechanizm geolokalizacji wyszukiwarki Google i tak zaprezentuje użytkownikowi strony powiązane z lokalizacją, w której aktualnie się znajduje,
  • Słowa kluczowe, na które pozycjonowana będzie strona – frazy należy dopasować do świadczonej oferty, np.:
    • Dieta + lokalizacja,
    • Gabinet dietetyczny + lokalizacja,
    • Catering dietetyczny + lokalizacja,
    • Testy diagnostyczne + lokalizacja,
    • Pakiety dietetyczne + lokalizacja,
    • Nazwa konkretnej diety + lokalizacja.

Pozycjonowanie wymaga wprowadzenia zmian na stronie, zoptymalizowania serwisu pod wyszukiwarki internetowe, nasycenia treści opublikowanych w serwisie słowami kluczowymi, pozyskiwania linków zwrotnych. W branży usług dietetycznych duży potencjał ma także content marketing. Prowadzenie bloga z poradami żywieniowymi, dodawanie przepisów na smaczne i zdrowe dania, dzielenie się ekspercką wiedzą to doskonały sposób na zbudowanie wizerunku profesjonalnego dietetyka w internecie. Poza tym Google patrzy przychylnym okiem na stałe rozwijanie zawartości witryny.

Reklamy AdWords idealne na sezon ogórkowy i nie tylko

Do promocji usług dietetycznych można także wykorzystać reklamy Google AdWords, inwestując w linki sponsorowane (koszt kampanii zależy od konkurencyjności i popularności wybranych fraz, stawka za kliknięcie rozpoczyna się od kilku groszy) wyświetlane w wyszukiwarce albo na mapach Google, reklamy banerowe, kampanię na portalu YouTube.

Do dyspozycji jest wiele możliwości, jednak przed rozpoczęciem samodzielnej promocji należy wyedukować się z obsługi systemu i zasad konkurowania z innymi reklamodawcami. Umiejętna optymalizacja kampanii przyniesie korzyści i oczekiwany zwrot z inwestycji.

Nie daleko pada jabłko od jabłoni, czyli obecność na portalach branżowych

Sposobem na rozreklamowanie gabinetu dietetycznego może być obecność na branżowych portalach ogłoszeniowych. Serwisy tego typu są przeważnie dobrze wypromowane w wyszukiwarce i mediach społecznościowych, więc trafiają do osób poszukujących dietetyków. Zanim założymy konto w tego typu serwisie, należy sprawdzić, czy są jakieś opłaty oraz w jaki sposób można się dodatkowo promować.

Social media marketing – wisienka na torcie w promocji usług dietetycznych?

Posiadanie konta na Facebooku, Instagramie lub LinkedIn to kolejna metoda na promocję usług dietetycznych. Za pomocą atrakcyjnych zdjęć potraw przygotowanych wg zaleceń dietetyka można wzbudzić zainteresowanie użytkowników. Dobry pomysł stanowi także publikowanie krótkich porad żywieniowych. Z profili w social media można linkować do artykułów zamieszczonych na prowadzonym blogu. Dodatkowo fanpage pełni funkcję kanału komunikacji z klientami, pozwala na pozyskanie rekomendacji oraz zbudowanie zaangażowanej społeczności.

Skuteczna promocja gabinetu dietetycznego to nie gruszki na wierzbie!

Przemyślana promocja gabinetu dietetycznego w internecie może przynieść wiele korzyści, a przede wszystkim oczekiwany zwrot z inwestycji oraz konwersje. Istotne jest, aby przygotować strategię reklamowania strony internetowej obejmującą różne narzędzia i formy: pozycjonowanie, kampanie AdWords, social media marketing. Kompleksowe podejście oraz jasne wyznaczenie budżetu na reklamę to elementy skutecznego planu promocji usług dietetycznych.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

SEO 11.08.2025 | czas czytania: 13 | SEO

Pozycjonowanie stron – poradnik i podstawy

Czasy, w których wykupienie domeny i stworzenie strony www wystarczyło do zaistnienia w Internecie, minęły bezpowrotnie. Właściciele witryn i serwisów online powinni zadbać o wysoką pozycję w wyszukiwarce Google, użyteczne treści oraz wartościowe linki. Dzięki temu będą w stanie przebić się przez stale rosnącą konkurencję w wirtualnym świecie. Prowadzisz bloga, stronę firmową lub własny sklep internetowy i nie wiesz, od czego zacząć? Przygotowaliśmy kompleksowy poradnik pozycjonowania stron internetowych, który odsłoni przed Tobą tajniki działań SEO. Zapraszamy do lektury! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

image seo 08.08.2025 | czas czytania: 5 min | SEO

Image SEO, czyli jak zoptymalizować grafikę na stronie internetowej

Grafika na stronie internetowej jest elementem przyciągającym uwagę użytkownika. Ubarwia długą treść, pomagając przekazać najważniejsze informacje. Pozwala także na przyciągnięcie ruchu z wyszukiwarki grafiki. Jednak aby tak się stało, obrazy i zdjęcia należy zoptymalizować dla procesu pozycjonowania stron. Czy wiesz, jak to osiągnąć? W tym artykule pokażemy Ci, jak SEO zdjęć wpływa na pozycjonowanie stron internetowych, jakie znaczenie ma optymalizacja plików graficznych, alternatywny opis zdjęcia, atrybut alt czy odpowiedni format zdjęcia. Nauczysz się, jak dzięki kompresji obrazów, responsywności i strategii opartej o dane strukturalne zwiększyć ruch organiczny i skuteczność całej witryny. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

badania marketingowe 04.08.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Co to są badania marketingowe?

Zacznijmy od konkretu. Załóżmy, że Twoja firma chce wprowadzić nowy produkt na rynek. Inwestujesz w produkcję, marketing, sprzedaż. Ale czy masz pewność, że klienci tego właśnie chcą? Jeśli odpowiedź brzmi „nie do końca”, ten artykuł jest dla Ciebie. Oto jak badania marketingowe pomagają podejmować trafne decyzje, minimalizować ryzyko i zwiększać zyski. Zapoznaj się z naszymi cennymi wskazówkami i unikaj błędów w rozwoju swojej firmy. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt