Nowy wygląd panelu Google AdWords - Blog Artefakt

Nowy wygląd panelu Google AdWords

31.03.2016 / SEM
Google Adwords

Po 15 latach Google zdecydowało się na zmianę wyglądu panelu AdWords. Jeśli już przyzwyczailiście się do układu menu i wszystkich podstron na stronie, będziecie musieli zmierzyć się z wielkimi zmianami. O wprowadzeniu nowości dowiedzieliśmy się z wpisu opublikowanego na oficjalnym blogu Google.

 

Dlaczego w Google AdWords nastąpią zmiany?

Przez wiele lat do Google napływały opinie reklamodawców dotyczące tego, w jaki sposób można usprawnić funkcjonowanie panelu AdWords. Odbiorcy reklam także mogli komentować sposób ich wyświetlania. Wszystkie komentarze zostały zebrane i na ich podstawie powstaną nowe funkcjonalności, a zmianie ulegnie także design podstron serwisu służącego tworzeniu reklam.

Panel AdWords

Google bardzo mocno stawia także na urządzenia mobilne. W związku z tym w panelu AdWords będzie przyświecała zasada mobile first. Reklamodawcy korzystają także ze smartfonów i tabletów w trakcie tworzenia kampanii reklamowych, a posiadacze mobile devices za ich pomocą docierają do licznych reklam udostępnianych przez sieć AdWords.

 

Jakie zmiany zajdą w Google AdWords?

Na obecną chwilę niczego nie możemy być pewni. Google jak zwykle enigmatycznie poinformowało o chęci wprowadzenia nowości w panelu AdWords. Możemy się jednak spodziewać innowacyjnych narzędzi, które umożliwią sprawne reklamowanie się w wynikach wyszukiwania. Prawdopodobnie udostępnione zostaną nowe miejsca, w których możliwa będzie publikacja treści reklamowych.

Google AdWords

Termin wprowadzenia zmian w panelu AdWords nie został określony w oficjalnym wpisie opublikowanym na blogu Google. Patrząc na to, jak do niektórych aktualizacji i update’ów podchodzi amerykański koncern, można założyć, że nowości w AdWords nie pojawią się zbyt szybko. Należy jednak już teraz nastawić się na zmiany, które z pewnością w przyszłości będą miały miejsce.

Również na naszym blogu
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...
Wdrożenie pełnych zaleceń optymalizacyjnych wymaga posiadania dostępów do serwera, aby można było...
Reklama kawiarni, pubu czy bistro to nie wszystko. Aby dać się znaleźć potencjalnym klientom, warto...