Prezentacja panelu AdWords na żywo - Blog Artefakt

Nowy panel AdWords – prezentacja live już 24 maja

06.05.2016 / SEM
Google

Pod koniec marca Google poinformowało, że po 15 latach funkcjonowania systemu AdWords nastąpią zmiany w wyglądzie panelu użytkownika. Do tej pory nie pojawiły się oficjalne komunikaty dotyczące wprowadzanych innowacji w interfejsie. Jednak 21 kwietnia gigant ogłosił, że na podczas Performance Submmit po raz pierwszy zostaną przedstawione zmiany w wyglądzie w panelu AdWords. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo, więc każdy z nas może od przedstawicieli Google’a dowiedzieć się, jaki redesign zostanie wdrożony.

 

Garść nowych informacji i oczekiwanie na kolejne

Livestream odbędzie się 24 maja o godzinie 9:00 czasu pacyficznego. Aby obejrzeć transmisję, należy zarejestrować się na stronie. Na oficjalnym koncie AdWords w Google+ w czwartek potwierdzona została data organizowanego przekazu na żywo. Na profilu pojawiła się również poniższa grafika, prezentująca zmiany, z którymi niedługo ujrzymy w panelu użytkownika.

Nowy wygląd panelu AdWords

Źródło: https://plus.google.com/+GoogleAds/posts/TrcjNjcxcSb

 

Jakich nowości możemy spodziewać się po nowym interfejsie AdWords? Jak już pisaliśmy na naszym blogu, nowy wygląd przede wszystkim ma zostać dostosowany do urządzeń mobilnych. Będzie to ukłon w stronę reklamodawców, którzy administrują swoje kampanie za pomocą smartfonów.

 

Zmiany jako odpowiedź na wzrost m-commerce

Dynamiczny rozwój m-commerce wywiera ogromny wpływ na branżę marketingu internetowego. Google zamierza coraz skuteczniej docierać do użytkowników korzystających ze smartfonów i tabletów. Sridhar Ramaswamy, wiceprezes ds. reklamy i handlu w Google, na swoim blogu potwierdził, że redesign w AdWords jest odpowiedzą na rosnące wymagania reklamodawców, którzy:

  • chcą tworzyć kampanie kierowane do precyzyjnie wyodrębnionej grupy klientów,
  • oczekują możliwości integracji danych z wielu źródeł w celu poznania ścieżki użytkownika korzystającego z różnych urządzeń lub kanałów,
  • domagają się większego wpływu na przebieg licytacji reklam i wyświetlanych linków sponsorowanych.

 

Na razie możemy tylko spekulować na temat nowości w panelu AdWords. Wszystkie nasze wątpliwości zostaną rozwiane już pod koniec tego miesiąca. Nie zapomnijcie – livestream odbędzie się 24 maja!

 

Również na naszym blogu
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...
Wdrożenie pełnych zaleceń optymalizacyjnych wymaga posiadania dostępów do serwera, aby można było...
Reklama kawiarni, pubu czy bistro to nie wszystko. Aby dać się znaleźć potencjalnym klientom, warto...