Nowe wskazówki dotyczące przeprowadzania testów w AdWords

Bezpłatna wycena

Przygotowanie skutecznej kampanii AdWords jest istotne dla biznesu w sieci. Ustalenie odpowiedniej stawki, określenie grupy docelowej, przygotowanie treści reklamowej, która będzie przyciągała użytkowników, często wiąże się z wieloma testami. Jak przeprowadzać eksperymenty w AdWords? Poznaj nowy przewodnik od Google.

 

Testuj nowe rozwiązania i osiągaj cele biznesowe

Podążając za zmieniającymi się zachowaniami użytkowników, reklamodawcy muszą stale poprawiać i optymalizować reklamy w wyszukiwarce. Panel AdWords umożliwia przeprowadzanie testów w celu sprawdzenia skuteczności przygotowanego przekazu reklamowego. Google przygotował nowy poradnik dotyczący eksperymentowania z reklamami AdWords.

 

Nowe wskazówki obejmują takie tematy jak:

  • testowanie zmian dokonanych na koncie AdWords,
  • tworzenie eksperymentów, które pomogą zoptymalizować reklamy AdWords,
  • analizowanie wyników przeprowadzonych testów.

 

Zaktualizowany poradnik w wersji angielskiej znajdziesz w supporcie Google.

 

Polecane

2017-08-25
Przeglądając raporty w Google Analytics możesz natrafić na brak danych w zakładce Pozyskiwanie...
2017-08-16
Zamieszczając tekst na stronie internetowej, należy pamiętać nagłówkach HTML. Podpowiadamy, jak...
2017-08-01
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 97% użytkowników korzysta...
2017-07-31
Zmień cover photo na stronie na Facebooku na wideo w tle. Zwiększysz zaangażowanie fanów i...
2017-08-17
Jeśli na Twojej wizytówce w Google Moja Firma znajdują się niewłaściwe zdjęcia, poproś Google o...
2017-09-08
Przygotowaliśmy listę 10 sposobów na efektywne wyszukiwanie w Google. Poznaj operatory i...