Nowe wskazówki dotyczące przeprowadzania testów w AdWords

Przygotowanie skutecznej kampanii AdWords jest istotne dla biznesu w sieci. Ustalenie odpowiedniej stawki, określenie grupy docelowej, przygotowanie treści reklamowej, która będzie przyciągała użytkowników, często wiąże się z wieloma testami. Jak przeprowadzać eksperymenty w AdWords? Poznaj nowy przewodnik od Google.

 

Testuj nowe rozwiązania i osiągaj cele biznesowe

Podążając za zmieniającymi się zachowaniami użytkowników, reklamodawcy muszą stale poprawiać i optymalizować reklamy w wyszukiwarce. Panel AdWords umożliwia przeprowadzanie testów w celu sprawdzenia skuteczności przygotowanego przekazu reklamowego. Google przygotował nowy poradnik dotyczący eksperymentowania z reklamami AdWords.

 

Nowe wskazówki obejmują takie tematy jak:

  • testowanie zmian dokonanych na koncie AdWords,
  • tworzenie eksperymentów, które pomogą zoptymalizować reklamy AdWords,
  • analizowanie wyników przeprowadzonych testów.

 

Zaktualizowany poradnik w wersji angielskiej znajdziesz w supporcie Google.

 

Potrzebujesz efektywnej kampanii AdWords?

Bezpłatna wycena

Polecane

2017-02-03
Niektórzy właściciele Google Moja Firma testują nową funkcjonalność - call to action box, który...
2017-02-09
Właściciele serwisów korzystający z AdWords otrzymują maile z wynikami testu Test My Site with...
2017-01-30
Google wdraża nowy interfejs w sekcji dodawania zdjęć w Google Moja Firma. Już niedługo...
2017-01-26
Od poniedziałku 30 stycznia w Google Maps oraz lokalnych wynikach wyszukiwania pojawią się...
2017-02-17
Google wciąż testuje nowe rozwiązania AdWords. Tym razem eksperymentom podlega wyświetlanie...
2017-01-31
W 2016 r. Google zablokowało ponad 1,7 mld reklam, które łamały zasady AdWords. Jakie były...