Nowe wskazówki dotyczące przeprowadzania testów w AdWords

Przygotowanie skutecznej kampanii AdWords jest istotne dla biznesu w sieci. Ustalenie odpowiedniej stawki, określenie grupy docelowej, przygotowanie treści reklamowej, która będzie przyciągała użytkowników, często wiąże się z wieloma testami. Jak przeprowadzać eksperymenty w AdWords? Poznaj nowy przewodnik od Google.

 

Testuj nowe rozwiązania i osiągaj cele biznesowe

Podążając za zmieniającymi się zachowaniami użytkowników, reklamodawcy muszą stale poprawiać i optymalizować reklamy w wyszukiwarce. Panel AdWords umożliwia przeprowadzanie testów w celu sprawdzenia skuteczności przygotowanego przekazu reklamowego. Google przygotował nowy poradnik dotyczący eksperymentowania z reklamami AdWords.

 

Nowe wskazówki obejmują takie tematy jak:

  • testowanie zmian dokonanych na koncie AdWords,
  • tworzenie eksperymentów, które pomogą zoptymalizować reklamy AdWords,
  • analizowanie wyników przeprowadzonych testów.

 

Zaktualizowany poradnik w wersji angielskiej znajdziesz w supporcie Google.

 

Potrzebujesz efektywnej kampanii AdWords?

Bezpłatna wycena

Polecane

2016-12-30
W mobilnych SERP Google wprowadziło nowy wygląd rich cards z przepisami. Teraz użytkownik może...
2016-12-07
Grafy wiedzy dostarczają dodatkowe informacje użytkownikom. Teraz Google testuje, czy...
2017-01-11
W panelu AdWords pojawiło się nowe narzędzie do diagnostyki kampanii. Na razie dostępne jest w...
2016-12-08
Google wypuścił kolejną aktualizację edytora do tworzenia reklam tekstowych - reklamodawcy mogą...
2016-12-12
Polecane fragmenty z odpowiedzią pomagają zwiększyć widoczność domeny w wynikach wyszukiwania....
2017-01-12
Od wtorku Google obniża pozycje stron w mobilnych wynikach wyszukiwania, które stosują...