Nowe wskazówki dotyczące przeprowadzania testów w AdWords

Przygotowanie skutecznej kampanii AdWords jest istotne dla biznesu w sieci. Ustalenie odpowiedniej stawki, określenie grupy docelowej, przygotowanie treści reklamowej, która będzie przyciągała użytkowników, często wiąże się z wieloma testami. Jak przeprowadzać eksperymenty w AdWords? Poznaj nowy przewodnik od Google.

 

Testuj nowe rozwiązania i osiągaj cele biznesowe

Podążając za zmieniającymi się zachowaniami użytkowników, reklamodawcy muszą stale poprawiać i optymalizować reklamy w wyszukiwarce. Panel AdWords umożliwia przeprowadzanie testów w celu sprawdzenia skuteczności przygotowanego przekazu reklamowego. Google przygotował nowy poradnik dotyczący eksperymentowania z reklamami AdWords.

 

Nowe wskazówki obejmują takie tematy jak:

  • testowanie zmian dokonanych na koncie AdWords,
  • tworzenie eksperymentów, które pomogą zoptymalizować reklamy AdWords,
  • analizowanie wyników przeprowadzonych testów.

 

Zaktualizowany poradnik w wersji angielskiej znajdziesz w supporcie Google.

 

Potrzebujesz efektywnej kampanii AdWords?

Bezpłatna wycena

Polecane

2017-04-14
Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo? Jakie są definicje obu terminów i na czym polega...
2017-03-24
Linkowanie wewnętrzne to umieszczanie odnośników w treści strony, które prowadzą do innych...
2017-04-05
Polski Sąd Administracyjny rozstrzygnął sprawę biznesmena z Olsztyna, który walczył z Google....
2017-03-22
W lutym i na początku marca obserwowaliśmy gwałtowne wahania w wynikach wyszukiwania. Czy...
2017-04-04
W mobilnej wyszukiwarce pojawiły się białe etykiety z tagami. Czy Google planuje, aby meta tag...
2017-03-31
Karty rozszerzone to dobry sposób na wyróżnienie domeny spośród mobilnych wyników wyszukiwania...