Eksperymenty w AdWords – nowe wytyczne - Blog Artefakt

Nowe wskazówki dotyczące przeprowadzania testów w AdWords

/ SEM
Google Adwords system reklamowy

Przygotowanie skutecznej kampanii AdWords jest istotne dla biznesu w sieci. Ustalenie odpowiedniej stawki, określenie grupy docelowej, przygotowanie treści reklamowej, która będzie przyciągała użytkowników, często wiąże się z wieloma testami. Jak przeprowadzać eksperymenty w AdWords? Poznaj nowy przewodnik od Google.

 

Testuj nowe rozwiązania i osiągaj cele biznesowe

Podążając za zmieniającymi się zachowaniami użytkowników, reklamodawcy muszą stale poprawiać i optymalizować reklamy w wyszukiwarce. Panel AdWords umożliwia przeprowadzanie testów w celu sprawdzenia skuteczności przygotowanego przekazu reklamowego. Google przygotował nowy poradnik dotyczący eksperymentowania z reklamami AdWords.

Nowe wskazówki obejmują takie tematy jak:

  • testowanie zmian dokonanych na koncie AdWords,
  • tworzenie eksperymentów, które pomogą zoptymalizować reklamy AdWords,
  • analizowanie wyników przeprowadzonych testów.

Zaktualizowany poradnik w wersji angielskiej znajdziesz w supporcie Google.

Również na naszym blogu
Prowadząc stronę na Facebooku należy unikać 13 kardynalnych błędów, które utrudniają budowanie...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 95% użytkowników korzysta z...
Jak tagować artykuły, wpisy, produkty na stronie internetowej, aby wspomóc pozycjonowanie strony i...
Panele informacyjne w Google Analytics ułatwiają raportowanie i wyciąganie wniosków na podstawie...
Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować...