Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Nowe wskazówki dotyczące przeprowadzania testów w AdWords

/ SEM
Google Adwords system reklamowy

Przygotowanie skutecznej kampanii AdWords jest istotne dla biznesu w sieci. Ustalenie odpowiedniej stawki, określenie grupy docelowej, przygotowanie treści reklamowej, która będzie przyciągała użytkowników, często wiąże się z wieloma testami. Jak przeprowadzać eksperymenty w AdWords? Poznaj nowy przewodnik od Google.

 

Testuj nowe rozwiązania i osiągaj cele biznesowe

Podążając za zmieniającymi się zachowaniami użytkowników, reklamodawcy muszą stale poprawiać i optymalizować reklamy w wyszukiwarce. Panel AdWords umożliwia przeprowadzanie testów w celu sprawdzenia skuteczności przygotowanego przekazu reklamowego. Google przygotował nowy poradnik dotyczący eksperymentowania z reklamami AdWords.

Nowe wskazówki obejmują takie tematy jak:

  • testowanie zmian dokonanych na koncie AdWords,
  • tworzenie eksperymentów, które pomogą zoptymalizować reklamy AdWords,
  • analizowanie wyników przeprowadzonych testów.

Zaktualizowany poradnik w wersji angielskiej znajdziesz w supporcie Google.

Najnowsze artykuły na blogu:
Przedstawiamy najważniejsze zmiany w analityce internetowej w 2020 roku i trendy na 2021 rok....
Reklama na brand konkurencji nie zawsze jest zgodna z prawem. Sprawdź, jak przeprowadzić legalną...
Podsumowujemy rok 2020 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Inbound Marketing pozwala budować świadomość marki i pozyskiwać zaufanie klienta. Jakie jeszcze...