Nowe wskazówki dotyczące przeprowadzania testów w AdWords

Bezpłatna wycena

Przygotowanie skutecznej kampanii AdWords jest istotne dla biznesu w sieci. Ustalenie odpowiedniej stawki, określenie grupy docelowej, przygotowanie treści reklamowej, która będzie przyciągała użytkowników, często wiąże się z wieloma testami. Jak przeprowadzać eksperymenty w AdWords? Poznaj nowy przewodnik od Google.

 

Testuj nowe rozwiązania i osiągaj cele biznesowe

Podążając za zmieniającymi się zachowaniami użytkowników, reklamodawcy muszą stale poprawiać i optymalizować reklamy w wyszukiwarce. Panel AdWords umożliwia przeprowadzanie testów w celu sprawdzenia skuteczności przygotowanego przekazu reklamowego. Google przygotował nowy poradnik dotyczący eksperymentowania z reklamami AdWords.

 

Nowe wskazówki obejmują takie tematy jak:

  • testowanie zmian dokonanych na koncie AdWords,
  • tworzenie eksperymentów, które pomogą zoptymalizować reklamy AdWords,
  • analizowanie wyników przeprowadzonych testów.

 

Zaktualizowany poradnik w wersji angielskiej znajdziesz w supporcie Google.

 

Potrzebujesz efektywnej kampanii AdWords?

Polecane

2017-05-29
Chcesz zwiększyć swoje zyski ze strony internetowej? Przeprowadź test A/B i sprawdź, jakie...
2017-05-11
Linki sponsorowane AdWords to tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google, które pojawiają się nad i...
2017-05-15
Przygotowując PDF do zamieszczenia na stronie internetowej, należy pamiętać o jego...
2017-06-14
Mobile-first indexing zmieni sposób tworzenia rankingu wyników wyszukiwania. Najprawdopodobniej...
2017-05-17
Czynniki rankingowe to elementy, które wpływają na pozycję serwisu w wynikach wyszukiwania.
2017-05-22
Strony AMP ładują się dwa razy szybciej niż przed rokiem - informuje nas Google. Może to już...