Nowe sugestie dotyczące stawek w Google AdWords

/ SEM
Pieniądze

Google wprowadza kolejne modyfikacje w panelu AdWords. Zmiany zostały wprowadzone w interfejsie określania stawek za słowa kluczowe. Pojawiły się nowe podpowiedzi dotyczące ustalania kosztów CPC.

Ustal stawkę w zależności od miejsca, na którym chcesz się wyświetlać

Nowy interfejs sugeruje stawki CPC dla konkretnych słów kluczowych. Mogą pojawić się aż 3 propozycje:

  • Stawka za miejsce na pierwszej stronie wyników wyszukiwania,
  • Stawka za miejsce nad organicznymi wynikami wyszukiwania,
  • Stawka za pierwsze miejsce wśród linków sponsorowanych.

U nas w panelu AdWords sugestie pojawiły się przy tych słowach kluczowych, które miały ustawioną stawkę CPC poniżej stawki za pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Mogliśmy skorzystać z jednej podpowiedzi, określając koszt za wyświetlenie na pierwszej stronie rankingu. Podobne podpowiedzi pojawiały się już wcześniej w kolumnie Stan. Nowy interfejs zmienia jedynie sposób prezentacji informacji oraz ułatwia modyfikację stawki poprzez kliknięcie przycisku Zastosuj.

sugerowana stawka AdWords

 

Na podstawie propozycji reklamodawca ma możliwość ustawienia ręcznej stawki za słowo kluczowe. Posiadając doświadczenie w prowadzeniu kampanii AdWords, można skuteczniej oszacować koszt CPC, a sugestie Google nie zawsze sprawdzają się w stu procentach.

Najnowsze artykuły na blogu:
Kompleksowy poradnik po optymalizacji artykułów na blogu firmowym. Sprawdź, jak skutecznie...
Uczestniczyliśmy w konferencji Digital Olympus 2019, która odbyła się we Wrocławiu. Poznaj naszą...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 98% użytkowników korzysta z...
Zainstalowanie Google Tag Managera ułatwia pracę zarówno marketingowcom, jak i programistom. Osoby...
Uczestniczyliśmy w konferencji Google Marketing Live 2019 r. Oto kilka naszych słów o nowościach,...