Machine Learning w kampaniach Google AdWords pomoże zmaksymalizować konwersję

/ SEM
panel Google AdWords

Google stawia na sztuczną inteligencję i automatyczne rozwiązania, które pomagają oszczędzić czas oraz zwiększyć efektywność podejmowanych działań promocyjnych. Nowości obejmą także kampanie AdWords – wprowadzone zostają nowe kampanie produktowe wykorzystujące machine learning.

Kampanie produktowe zoptymalizowane na osiąganie celów

Nowe kampanie produktowe oparte o uczenie maszynowe będą nastawione na maksymalizowanie wartość konwersji. W zależności od ustawionego celu, który chcesz osiągnąć za pomocą reklam, machine learining tak zoptymalizuje całą kampanię, aby przy określonym budżecie uzyskać jak najlepsze efekty. Dodatkowo nowe rozwiązanie pozwala na docieranie do użytkowników jednocześnie poprzez różne kanały (np. Zakupy Google i listy remarketingowe), dostępne do tej pory w różnych kampaniach.

siec rekamowa Google

Źródło: https://adwords.googleblog.com

Kampanie produktowe Google AdWords wykorzystujące machine learning obejmą Zakupy Google oraz kampanie remarketingowe. Dzięki temu będzie można skuteczniej docierać do klientów w sieci wyszukiwania Google, sieci reklamowej Google, YouTube lub Gmail.

Optymalizacja kampanii Google AdWords wymaga wzięcia pod uwagę wielu czynników. Uczenie maszynowe ma upraszczać proces przygotowania reklamy, oszczędzając czas reklamodawców i zwiększając efektywność biznesową. Podczas przygotowywania kampanii należy wybrać opcję goal-optimized – automatycznie zostanie ustawiona stawka, wybrana grupa docelowych odbiorców oraz miejsca, gdzie wyświetlone zostaną reklamy. System podejmie za nas wszystkie decyzje, aby zmaksymalizować wartość konwersji.

kampanie produktowe

Źródło: https://adwords.googleblog.com

Nowy typ kampanii produktowych oparty o machine learing pojawi się na kontach wszystkich reklamodawców w ciągu najbliższych kilku tygodni.

Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Chcesz zaistnieć na Instagramie? Sprawdź nasze sposoby na zdobycie nowych followersów i...
Poznaj 12 narzędzi do analizy danych, które pomogą Ci poznać użytkowników i poprawić współczynnik...
Czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych ma wpływ na pozycjonowanie strony? W jaki...
Podpowiadamy, jak pozycjonować sklep internetowy na systemie Comarch e-Sklep. Skorzystaj z naszych...