
Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.
Zarejestruj się bezpłatnie
Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Audytuj bezpłatnieOd czerwca 2010 w Google AdWords dostępne są linki witryny. Opcja ta pozwala na wyświetlanie dodatkowych linków w reklamie Google AdWords. Linki te prowadzą do odpowiednich sekcji serwisu, prezentując dodatkowe elementy oferty takie jak promocje, wydarzenia, najważniejsze kategorie, najważniejsze produkty.

Standardowo linki witryny dla reklam w internecie prezentowane są w formie linijki czterech linków pod standardową reklamą AdWords. Rozszerzone Linki witryny dla reklam prezentowane są w formie 2 linijek, jednak takie linki mogą być włączone dla słów kluczowych, których Wynik Jakości jest dużo większy od konkurencji (zazwyczaj zdarza się to w przypadku słów kluczowych związanych z marką reklamodawcy).
Aby dane słowo kluczowe w kampanii mogło zostać zakwalifikowane do wyświetlania linków witryny dla reklam, ranking reklamy tego słowa kluczowego musi być wysoki w porównaniu z konkurencją. Korzystając z tej opcji, warto też pamiętać, że linki witryny dla reklam tworzone są na poziomie kampanii, zatem linki te powinny korespondować z treścią wszystkich grup reklam w tej kampanii.
Zastosowanie linków witryny pozwala na zwiększenie efektywności reklamy w wynikach sponsorowanych wyszukiwarki. Reklama zajmuje więcej miejsca, dzięki czemu bardziej zwraca uwagę. Ponadto linki witryny mogą zasugerować użytkownikowi wybór innej strony docelowej niż ta, do której kieruje standardowo reklama.
03.11.2025
|
czas czytania: 5:00 min
|
Strony internetowe
27.10.2025
|
czas czytania: 5:00 min
|
Sztuczna Inteligencja AI
20.10.2025
|
czas czytania: 5:00 min
|
Inne