Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
24.10.2014 | czas czytania: 5 min | SEM | autor: Artefakt

Linki witryny dla reklam Google AdWords

Linki witryny dla reklam Google AdWords

Od czerwca 2010 w Google AdWords dostępne są linki witryny. Opcja ta pozwala na wyświetlanie dodatkowych linków w reklamie Google AdWords. Linki te prowadzą do odpowiednich sekcji serwisu, prezentując dodatkowe elementy oferty takie jak promocje, wydarzenia, najważniejsze kategorie, najważniejsze produkty.

 

Standardowo linki witryny dla reklam w internecie prezentowane są w formie linijki czterech linków pod standardową reklamą AdWords. Rozszerzone Linki witryny dla reklam prezentowane są w formie 2 linijek, jednak takie linki mogą być włączone dla słów kluczowych, których Wynik Jakości jest dużo większy od konkurencji (zazwyczaj zdarza się to w przypadku słów kluczowych związanych z marką reklamodawcy).

Aby dane słowo kluczowe w kampanii mogło zostać zakwalifikowane do wyświetlania linków witryny dla reklam, ranking reklamy tego słowa kluczowego musi być wysoki w porównaniu z konkurencją. Korzystając z tej opcji, warto też pamiętać, że linki witryny dla reklam tworzone są na poziomie kampanii, zatem linki te powinny korespondować z treścią wszystkich grup reklam w tej kampanii.

Zastosowanie linków witryny pozwala na zwiększenie efektywności reklamy w wynikach sponsorowanych wyszukiwarki. Reklama zajmuje więcej miejsca, dzięki czemu bardziej zwraca uwagę. Ponadto linki witryny mogą zasugerować użytkownikowi wybór innej strony docelowej niż ta, do której kieruje standardowo reklama.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Pani pracująca na tablecie 11.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Web Design

Co oznacza Customer Experience? Definicja i najważniejsze elementy

Czy wiesz, że 86% klientów jest gotowych zapłacić więcej za lepsze doświadczenia?* W czasach, gdy produkty i ceny stają się coraz bardziej podobne, to właśnie doświadczenie klienta decyduje o wyborze marki. Z tego powodu firmy coraz częściej inwestują w zarządzanie doświadczeniem, czyli CXM (Customer Experience Management), by budować przewagę konkurencyjną i dostarczać wartościowe doświadczenia dla klientów. W tym artykule wyjaśniamy, czym dokładnie jest pojęcie doświadczenia klienta, jak wygląda projektowanie doświadczeń klienta oraz jakie są najważniejsze kroki do ich optymalizacji. Dowiesz się również, dlaczego kształtowanie pozytywnych doświadczeń to strategia, która realnie wpływa na lojalność klienta, jego satysfakcję i wyniki Twojego biznesu. Czytaj więcej
_ Jak zarezerwować domenę internetową 07.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Domeny/hosting

Jak zarezerwować domenę internetową i po co?

Zaczynasz działalność w internecie i nie wiesz, od czego zacząć? Jednym z pierwszych kroków jest zarezerwowanie domeny internetowej. Dlaczego to takie ważne? Bo w sieci, podobnie jak w świecie rzeczywistym, adres to fundament Twojej obecności. Oto przewodnik, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces rejestracji domeny – prostym językiem, z przykładami i wskazówkami dla przedsiębiorców. Czytaj więcej
automatyzacja procesów marketingowych dzięki AI 04.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Sztuczna Inteligencja AI

Automatyzacja procesów marketingowych za pomocą AI krok po kroku

Każda kampania marketingowa działa idealnie, treści tworzą się same, a Twoi klienci otrzymują dokładnie to, czego potrzebują, zanim jeszcze o to zapytają. Brzmi jak futurystyczna wizja? W rzeczywistości to już się dzieje. Dzięki automatyzacji procesów marketingowych i wykorzystaniu sztucznej inteligencji w marketingu, firmy zyskują przewagę konkurencyjną, zwiększają skuteczność kampanii i zmniejszają koszty. W tym artykule pokażemy Ci, jak krok po kroku wdrożyć AI w działaniach marketingowych, by zmaksymalizować zwrot z inwestycji. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt