Linki witryny w reklamach - Blog Artefakt

Linki witryny dla reklam Google AdWords

/ SEM
Google Adwords system reklamowy

Od czerwca 2010 w Google AdWords dostępne są linki witryny. Opcja ta pozwala na wyświetlanie dodatkowych linków w reklamie Google AdWords. Linki te prowadzą do odpowiednich sekcji serwisu, prezentując dodatkowe elementy oferty takie jak promocje, wydarzenia, najważniejsze kategorie, najważniejsze produkty.

 

ReklamaStandardowo linki witryny dla reklam prezentowane są w formie linijki czterech linków pod standardową reklamą AdWords. Rozszerzone Linki witryny dla reklam prezentowane są w formie 2 linijek, jednak takie linki mogą być włączone dla słów kluczowych, których Wynik Jakości jest dużo większy od konkurencji (zazwyczaj zdarza się to w przypadku słów kluczowych związanych z marką reklamodawcy).

Aby dane słowo kluczowe w kampanii mogło zostać zakwalifikowane do wyświetlania linków witryny dla reklam, ranking reklamy tego słowa kluczowego musi być wysoki w porównaniu z konkurencją. Korzystając z tej opcji, warto też pamiętać, że linki witryny dla reklam tworzone są na poziomie kampanii, zatem linki te powinny korespondować z treścią wszystkich grup reklam w tej kampanii.

Zastosowanie linków witryny pozwala na zwiększenie efektywności reklamy w wynikach sponsorowanych wyszukiwarki. Reklama zajmuje więcej miejsca, dzięki czemu bardziej zwraca uwagę. Ponadto linki witryny mogą zasugerować użytkownikowi wybór innej strony docelowej niż ta, do której kieruje standardowo reklama.

 

Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 98% użytkowników korzysta z...
Lead Response Time to jeden z czynników mających wpływ na konwersje. Optymalizuj LRT za pomocą...
Analizujemy, jakie czynniki rankingowe miały wpływ na zmiany w pozycjach w dniach 12-13 marca i na...
Jak ratować porzucone koszyki, by zwiększyć współczynnik konwersji? Sprawdź naszych 11...
Prezentujemy 15 wtyczek SEO do przeglądarki Chrome i Firefox, które pomogą w pozycjonowaniu strony...