Od czerwca 2010 w Google AdWords dostępne są linki witryny. Opcja ta pozwala na wyświetlanie dodatkowych linków w reklamie Google AdWords. Linki te prowadzą do odpowiednich sekcji serwisu, prezentując dodatkowe elementy oferty takie jak promocje, wydarzenia, najważniejsze kategorie, najważniejsze produkty.
Standardowo linki witryny dla reklam prezentowane są w formie linijki czterech linków pod standardową reklamą AdWords. Rozszerzone Linki witryny dla reklam prezentowane są w formie 2 linijek, jednak takie linki mogą być włączone dla słów kluczowych, których Wynik Jakości jest dużo większy od konkurencji (zazwyczaj zdarza się to w przypadku słów kluczowych związanych z marką reklamodawcy).
Aby dane słowo kluczowe w kampanii mogło zostać zakwalifikowane do wyświetlania linków witryny dla reklam, ranking reklamy tego słowa kluczowego musi być wysoki w porównaniu z konkurencją. Korzystając z tej opcji, warto też pamiętać, że linki witryny dla reklam tworzone są na poziomie kampanii, zatem linki te powinny korespondować z treścią wszystkich grup reklam w tej kampanii.
Zastosowanie linków witryny pozwala na zwiększenie efektywności reklamy w wynikach sponsorowanych wyszukiwarki. Reklama zajmuje więcej miejsca, dzięki czemu bardziej zwraca uwagę. Ponadto linki witryny mogą zasugerować użytkownikowi wybór innej strony docelowej niż ta, do której kieruje standardowo reklama.
Również na naszym blogu
- Menedżer preferencji reklam Google
- Reklamy kontekstowe Google
- Firma Nike - historia kampanii promocyjnej
- Twitter - konto firmowe
- Pozycjonowanie na długi ogon - na czym polega?
- Na czym polega remarketing w wyszukiwarce?
- Centrum Google dla Webmasterów
- Ranking najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
- CMS WordPress - jak pozycjonować stronę?
- Dlaczego UX jest tak ważny w biznesie?
- GSP Google, czyli Gmail Sponsored Promotions
- Real time content marketing
- Polski Snapchat
- Strategia marketingowa firmy odzieżowej
- Kreacja wizerunku marki
- Audyty Google Ads
- Analiza konkurencji w Google
- Benchmarking - przykłady
- Big data w SEO
- Bumper - reklama Google Ads
- Reklama śledząca w Google
- Customer Match - jak działa?
- Google Trends Polska