Inteligentne kampanie w sieci reklamowej - Blog Artefakt

Inteligentne kampanie w sieci reklamowej dostępne na wszystkich kontach AdWords

/ SEM
reklama mobilna google adwords

Przygotowanie skutecznej kampanii AdWords czasami stanowi duże wyzwanie. Google ułatwia docieranie do potencjalnych klientów udostępniając reklamodawcom inteligentne kampanie w sieci reklamowej. Kto i kiedy powinien z nich skorzystać?

Czym są inteligentne kampanie w sieci reklamowej?

Inteligentne kampanie w sieci reklamowej umożliwiają wyświetlanie prawie wszystkich formatów reklam w sieci reklamowej Google, co pozwala na docieranie do użytkowników na wszystkich etapach procesu zakupowego. Jest to rozwiązanie o wysokim stopniu zautomatyzowania, ponieważ większość działań związanych z tworzeniem i optymalizacją reklam odbywa się bez udziału reklamodawcy.

To, co wyróżnia inteligentne kampanie, to:

  • Automatyczne określanie stawek – na podstawie docelowego CPA stawki ustalane są dla każdej aukcji reklamowej i optymalizowane tak, by zagwarantować najwyższą skuteczność kampanii,
  • Automatyczne kierowanie – reklamy zostają wyświetlane tam, gdzie przyniosą największą skuteczność,
  • Automatyczne tworzenie reklam – treści reklamowe powstają ze wcześniej definiowanych elementów (nagłówków, tekstów reklam, logo oraz obrazów) i są elastycznie dostosowywane do przestrzeni dostępnej w danym miejscu.

Kiedy warto skorzystać z inteligentnych kampanii?

Google poleca inteligentne kampanie w sieci reklamowej dla reklamodawców, którzy:

  • Prowadzą kampanie z ręcznym kierowaniem, jednak zależy im na dotarciu do większej grupy klientów,
  • Korzystają ze śledzenia konwersji i spełniają wymagania dotyczące konwersji. Skonfigurowanie inteligentnej kampanii jest możliwe, jeśli zdobędzie się przynajmniej 50 konwersji w sieci reklamowej albo minimum 100 konwersji w sieci wyszukiwania w przeciągu ostatnich 30 dni,
  • Koncentrują się na działaniach remarketingowych i jednocześnie chcą pozyskać klienta na wcześniejszym etapie procesu zakupowego,
  • Rozpoczynają swoją przygodę z reklamą w wyszukiwarce i zależy im na skutecznej i szybkiej kampanii reklamowej.

Więcej o tworzeniu inteligentnych kampanii w sieci reklamowej dowiesz się z supportu Google.

Również na naszym blogu
Prowadząc stronę na Facebooku należy unikać 13 kardynalnych błędów, które utrudniają budowanie...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 95% użytkowników korzysta z...
Jak tagować artykuły, wpisy, produkty na stronie internetowej, aby wspomóc pozycjonowanie strony i...
Panele informacyjne w Google Analytics ułatwiają raportowanie i wyciąganie wniosków na podstawie...
Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować...