Inteligentne kampanie w sieci reklamowej - Blog Artefakt

Inteligentne kampanie w sieci reklamowej dostępne na wszystkich kontach AdWords

/ SEM
reklama mobilna google adwords

Przygotowanie skutecznej kampanii AdWords czasami stanowi duże wyzwanie. Google ułatwia docieranie do potencjalnych klientów udostępniając reklamodawcom inteligentne kampanie w sieci reklamowej. Kto i kiedy powinien z nich skorzystać?

Czym są inteligentne kampanie w sieci reklamowej?

Inteligentne kampanie w sieci reklamowej umożliwiają wyświetlanie prawie wszystkich formatów reklam w sieci reklamowej Google, co pozwala na docieranie do użytkowników na wszystkich etapach procesu zakupowego. Jest to rozwiązanie o wysokim stopniu zautomatyzowania, ponieważ większość działań związanych z tworzeniem i optymalizacją reklam odbywa się bez udziału reklamodawcy.

To, co wyróżnia inteligentne kampanie, to:

  • Automatyczne określanie stawek – na podstawie docelowego CPA stawki ustalane są dla każdej aukcji reklamowej i optymalizowane tak, by zagwarantować najwyższą skuteczność kampanii,
  • Automatyczne kierowanie – reklamy zostają wyświetlane tam, gdzie przyniosą największą skuteczność,
  • Automatyczne tworzenie reklam – treści reklamowe powstają ze wcześniej definiowanych elementów (nagłówków, tekstów reklam, logo oraz obrazów) i są elastycznie dostosowywane do przestrzeni dostępnej w danym miejscu.

Kiedy warto skorzystać z inteligentnych kampanii?

Google poleca inteligentne kampanie w sieci reklamowej dla reklamodawców, którzy:

  • Prowadzą kampanie z ręcznym kierowaniem, jednak zależy im na dotarciu do większej grupy klientów,
  • Korzystają ze śledzenia konwersji i spełniają wymagania dotyczące konwersji. Skonfigurowanie inteligentnej kampanii jest możliwe, jeśli zdobędzie się przynajmniej 50 konwersji w sieci reklamowej albo minimum 100 konwersji w sieci wyszukiwania w przeciągu ostatnich 30 dni,
  • Koncentrują się na działaniach remarketingowych i jednocześnie chcą pozyskać klienta na wcześniejszym etapie procesu zakupowego,
  • Rozpoczynają swoją przygodę z reklamą w wyszukiwarce i zależy im na skutecznej i szybkiej kampanii reklamowej.

Więcej o tworzeniu inteligentnych kampanii w sieci reklamowej dowiesz się z supportu Google.

Również na naszym blogu
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...
Za pośrednictwem Search Console rozesłane zostały powiadomienia o przejściu serwisów na...