Edytor AdWords 11.7 wspiera tworzenie reklam elastycznych - Blog Artefakt

Edytor AdWords 11.7 – konwertuj reklamy tekstowe na reklamy elastyczne

/ SEM
Narzędzia i aplikacje internetowe

Reklamodawcy mogą korzystać z AdWords Editora w wersji 11.7. Największą nowością jest możliwość konwertowania uprzednio przygotowanych rozszerzonych reklam tekstowych na reklamy elastyczne. A jakie są pozostałe funkcjonalności edytora?

 

Jeden klik i reklama tekstowa staje się reklamą elastyczną

W zaktualizowanym edytorze pojawiła się funkcja Eksportuj jako. Umożliwia ona przekształcenie standardowych lub rozszerzonych reklam tekstowych w reklamy elastyczne, które automatycznie dopasowują swój wymiar i wygląd do miejsca na stronie internetowej przeznaczonego na reklamę. Jak to zrobić?

 

Funkcja Eksportuj jako

 

Wystarczy wyeksportować reklamy tekstowe z AdWords. Następnie w wygenerowanym pliku należy uzupełnić puste pola – Nagłówek 2 (wymagane), Ścieżka 1/Ścieżka 2 (opcjonalne). Z kolei tekst reklamy można rozszerzyć do 80 znaków. Przygotowany plik importujemy z powrotem na konto AdWords.

 

 Pozostałe nowe funkcjonalności w Edytorze 11.7 to:

  • Szablony promocji różnych produktów na Gmailu,
  • Poszerzona możliwość ograniczania liczby wyświetleń w kampaniach wideo (na poziomie kampanii, reklamy, grupy reklam),
  • Tworzenie, edytowanie, usuwanie rozszerzenia lokalizacji,
  • Obsługa bumper ads (reklam w przerywniku),
  • Wsparcie dla kwadratowych obrazów w reklamach elastycznych.
Również na naszym blogu
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 95% użytkowników korzysta z...
Jak tagować artykuły, wpisy, produkty na stronie internetowej, aby wspomóc pozycjonowanie strony i...
Panele informacyjne w Google Analytics ułatwiają raportowanie i wyciąganie wniosków na podstawie...
Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować...
User generated content przynosi wiele korzyści właścicielom strony internetowej. Dowiedz się, jak...