Edytor AdWords 11.7 wspiera tworzenie reklam elastycznych - Blog Artefakt

Edytor AdWords 11.7 – konwertuj reklamy tekstowe na reklamy elastyczne

/ SEM
Narzędzia i aplikacje internetowe

Reklamodawcy mogą korzystać z AdWords Editora w wersji 11.7. Największą nowością jest możliwość konwertowania uprzednio przygotowanych rozszerzonych reklam tekstowych na reklamy elastyczne. A jakie są pozostałe funkcjonalności edytora?

 

Jeden klik i reklama tekstowa staje się reklamą elastyczną

W zaktualizowanym edytorze pojawiła się funkcja Eksportuj jako. Umożliwia ona przekształcenie standardowych lub rozszerzonych reklam tekstowych w reklamy elastyczne, które automatycznie dopasowują swój wymiar i wygląd do miejsca na stronie internetowej przeznaczonego na reklamę. Jak to zrobić?

 

Funkcja Eksportuj jako

 

Wystarczy wyeksportować reklamy tekstowe z AdWords. Następnie w wygenerowanym pliku należy uzupełnić puste pola – Nagłówek 2 (wymagane), Ścieżka 1/Ścieżka 2 (opcjonalne). Z kolei tekst reklamy można rozszerzyć do 80 znaków. Przygotowany plik importujemy z powrotem na konto AdWords.

 

 Pozostałe nowe funkcjonalności w Edytorze 11.7 to:

  • Szablony promocji różnych produktów na Gmailu,
  • Poszerzona możliwość ograniczania liczby wyświetleń w kampaniach wideo (na poziomie kampanii, reklamy, grupy reklam),
  • Tworzenie, edytowanie, usuwanie rozszerzenia lokalizacji,
  • Obsługa bumper ads (reklam w przerywniku),
  • Wsparcie dla kwadratowych obrazów w reklamach elastycznych.
Również na naszym blogu
Stworzenie persony wpływa pozytywnie na działalność firmy lub rozwój konkretnego projektu. Ułatwia...
Rynek sklepów z internetowych z wyposażeniem wnętrz nieustannie się powiększa. Właściciele...
Dobrze skonfigurowane reklamy Google Ads pomogą rozwinąć biznes i wyróżnić się na tle konkurentów...
Prowadzisz biuro architektoniczne? Sprawdź, jakie działania promocyjne warto podjąć, aby promować...
Przed rozpoczęciem analizy ruchu na stronie w Google Analytics sprawdź, czy statystyki tworzone są...