Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Edytor AdWords 11.7 – konwertuj reklamy tekstowe na reklamy elastyczne

/ SEM
Narzędzia i aplikacje internetowe

Reklamodawcy mogą korzystać z AdWords Editora w wersji 11.7. Największą nowością jest możliwość konwertowania uprzednio przygotowanych rozszerzonych reklam tekstowych na reklamy elastyczne. A jakie są pozostałe funkcjonalności edytora?

 

Jeden klik i reklama tekstowa staje się reklamą elastyczną

W zaktualizowanym edytorze pojawiła się funkcja Eksportuj jako. Umożliwia ona przekształcenie standardowych lub rozszerzonych reklam tekstowych w reklamy elastyczne, które automatycznie dopasowują swój wymiar i wygląd do miejsca na stronie internetowej przeznaczonego na reklamę. Jak to zrobić?

 

Funkcja Eksportuj jako

 

Wystarczy wyeksportować reklamy tekstowe z AdWords. Następnie w wygenerowanym pliku należy uzupełnić puste pola – Nagłówek 2 (wymagane), Ścieżka 1/Ścieżka 2 (opcjonalne). Z kolei tekst reklamy można rozszerzyć do 80 znaków. Przygotowany plik importujemy z powrotem na konto AdWords.

 

 Pozostałe nowe funkcjonalności w Edytorze 11.7 to:

  • Szablony promocji różnych produktów na Gmailu,
  • Poszerzona możliwość ograniczania liczby wyświetleń w kampaniach wideo (na poziomie kampanii, reklamy, grupy reklam),
  • Tworzenie, edytowanie, usuwanie rozszerzenia lokalizacji,
  • Obsługa bumper ads (reklam w przerywniku),
  • Wsparcie dla kwadratowych obrazów w reklamach elastycznych.
Najnowsze artykuły na blogu:
Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule...
Co możemy zmienić na stronie, aby nasza witryna spełniała kryteria Core Web Vitals? W artykule...
Core Web Vitals to nowy czynnik rankingowy obowiązujący od maja 2021 roku. Jak sprawdzić, czy...
Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i...
Hashtagi stanowią ważne narzędzie marketingowe używane przez marki po to, by promować produkty i...