Działając w brany usług transportowych i przewozowych, koniecznie należy reklamować swoją działalność w internecie. Poznaj naszych 9 wskazówek na promocję i zwiększanie widoczności w sieci.
Czytaj więcej
Promocja gabinetu dentystycznego w internecie wymaga kompleksowego podejścia - inwestycji w reklamy AdWords, pozycjonowanie, social media marketing. Ważna jest także obecność na portalach branżowych.
Czytaj więcej
Teksty publikowane w mediach społecznościowych są coraz lepiej indeksowane przez wyszukiwarkę Google. Sprawdź, jak unikać duplikacji treści na Facebooku!
Czytaj więcej
Przygotowując PDF do zamieszczenia na stronie internetowej, należy pamiętać o jego optymalizacji. Pliki PDF mają bowiem szansę osiągać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, jeśli zostaną dostosowane do wyszukiwarki.
Czytaj więcej
Przemyślane linkowanie wewnętrzne wspiera proces pozycjonowania strony internetowej, a także sprzyja generowaniu konwersji i zmniejszeniu współczynnika odrzuceń. Podpowiadamy, jak poprawie wdrożyć linkowanie wewnętrzne w obrębie serwisu na kilka sposobów przyjaznych SEO.
Czytaj więcej
Kupony AdWords to sposób na obniżenie kosztów prowadzonych kampanii reklamowych. Kody promocyjne przyznawane są wyłącznie nowym klientom. Można je otrzymać samodzielnie bądź za pośrednictwem agencji reklamowej.
Czytaj więcej
Wyszukiwanie w Google jest bardzo intuicyjne. Wystarczy wpisać hasło, a po chwili wyświetlone zostaną strony dopasowane do fraz, którymi się posłużyliśmy. Niestety, nie zawsze wyszukiwarka zrozumie nasze intencje i znalezienie odpowiednich informacji może zająć sporo czasu. Aby efektywniej docierać do serwisów spełniających nasze potrzeby informacyjne, warto posłużyć się operatorami i komendami, które ułatwiają zawężanie wyników wyszukiwania. Poznaj 13 sposobów wyszukiwania w Google!
Czytaj więcej
NAP to anglojęzyczny skrót (Name, Adress, Phone) oznaczający dane adresowe przedsiębiorcy. Jak wykorzystać wizytówki NAP w lokalnym pozycjonowaniu działalności?
Czytaj więcej