28.06.2022
|
czas czytania: 5
|
EPR
Brand purpose – dlaczego jest to ważne?
Brand purpose zwany też brand ideal to wyższy cel istnienia marki. W tym rozumieniu marka funkcjonuje nie tylko po to, aby sprzedawać, lecz również po to, aby przekazywać swoje wartości czy przekonania.
Czytaj więcej
10.06.2022
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak optymalizacja strony wpływa na pozycje w SERP? 3 przypadki skutecznej optymalizacji!
Optymalizacja strony internetowej jest kluczowym elementem skutecznego pozycjonowania. Wdrożenie przygotowanych zaleceń optymalizacyjnych umacnia pozycję domeny w wynikach wyszukiwania.
Czytaj więcej
06.06.2022
|
czas czytania: 6
|
EPR
Brief marketingowy – jak go stworzyć
Jak stworzyć brief marketingowy? Co powinien zawierać taki dokument, aby ułatwić komunikację w projekcie?
Czytaj więcej
30.05.2022
|
czas czytania: 6
|
EPR
Czym jest psychologia reklamy?
Czym jest psychologia reklamy i jak możesz wykorzystać ją w swojej strategii marketingowej?
Czytaj więcej
23.05.2022
|
czas czytania: 6
|
EPR
Jak sprawdzić, czy Twoja reklama jest efektywna?
Masz ciekawą reklamę z CTA i odpowiednio dobraną grupę docelową. Jak możesz sprawdzić, czy reklama działa i przynosi zamierzone efekty?
Czytaj więcej
06.05.2022
|
czas czytania: 6
|
EPR
Marketing sensoryczny, czyli jak zmysły wpływają na decyzje zakupowe
Czy wiesz, że marketing sensoryczny dotyczy również stron internetowych? Jak wpływać zmysłami na decyzje zakupowe klientów? Dowiedź się z naszego artykułu.
Czytaj więcej
25.04.2022
|
czas czytania: 4
|
Aktualności
21. Targi eHandlu
Targi to świetna okazja, aby zaprezentować swoją firmę. Sprawdź jak przebiegła 21. edycja Targów eHandlu!
Czytaj więcej
22.02.2022
|
czas czytania: 8
|
EPR
10 trendów w social mediach w 2022 roku
Jakie będą trendy w mediach społecznościowych w 2022 roku? W artykule staramy się przewidzieć 10 trendów w social mediach, które będzie można dostrzec w bieżącym roku.
Czytaj więcej
10.02.2022
|
czas czytania:
|
Aktualności
Artefakt w gronie elitarnych agencji ze statusem Google Partner Premium
Dołączyliśmy do grona 3% najlepszych firm, które specjalizują się m.in. w reklamach płatnych. Sprawdź jakie warunki musieliśmy spełnić, aby otrzymać status Google Premier Partner!
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę