Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Ścieżka konwersji – od odbiorcy do klienta 29.08.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Ścieżka konwersji – od odbiorcy do klienta

Dbając o uproszczenie ścieżki dotarcia do celu, jakim jest konwersja, można zmaksymalizować efekty działań reklamowych, sprawiając, że zainteresowany reklamą użytkownik sieci stanie się zadowolonym klientem. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

5 raportów Google Analytics pomocnych w SEO 28.08.2022 | czas czytania: 5 | Analityka

5 raportów Google Analytics pomocnych w SEO

Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics - narzędziem wspierają się także specjaliści SEO. Sprawdź 5 raportów GA, które najlepiej wspierają SEO! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Stwórz skuteczny kanał na YouTube! 22.08.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Stwórz skuteczny kanał na YouTube!

Podczas pierwszej polskiej edycji konferencji YouTube Brandcast, która odbyła się w 2020 roku, zaprezentowano wyniki badań, które pokazały, że statystyczny Polak spędza około 40 minut dziennie na YouTube. Platforma towarzyszy Polakom w codziennych czynnościach – podczas pracy, nauki, w trakcie gotowania czy uprawiania sportu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. II 10.08.2022 | czas czytania: 4 | EPR

Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. II

Storytelling nie jest tylko słowem wytrychem. Są dowody na to, że dzięki niemu marki zwiększają sprzedaż, zyskują na popularności, a także poprawiają swój wizerunek. Przede wszystkim za pomocą tego narzędzia budują silne relacje ze swoimi odbiorcami. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Czym jest plan marketingowy i jak go napisać? 29.07.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Czym jest plan marketingowy i jak go napisać?

Plan marketingowy ma niemalże każda firma. Jak napisac taki plan, aby był on później możliwy do zrealizowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Czym jest Google Discover i czy ma wpływ na pozycjonowanie 25.07.2022 | czas czytania: 4 | SEO

Czym jest Google Discover i czy ma wpływ na pozycjonowanie

Usługa o nazwie Google Discover jest stworzona dla internautów korzystających ze smartfonów. Treści wyświetlane w Google Discover są spersonalizowane. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Kampanie Microsoft Ads 19.07.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Kampanie Microsoft Ads

Microsoft Ads (dawniej Bing Ads) to reklamy wyświetlane użytkownikom korzystającym z przeglądarki Microsoft Edge, w której wbudowaną wyszukiwarką jest właśnie Bing. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. I 13.07.2022 | czas czytania: 4 | EPR

Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. I

Storytelling, czyli jak opowiadać dobre historie, które zaciekawią Twoich klientów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Allegro Ads 08.07.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Allegro Ads

Możliwości dla sklepów internetowych. Sprawdź, czy Allegro Ads sprawdzi się w przypadku Twojej firmy. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt