Dbając o uproszczenie ścieżki dotarcia do celu, jakim jest konwersja, można zmaksymalizować efekty działań reklamowych, sprawiając, że zainteresowany reklamą użytkownik sieci stanie się zadowolonym klientem.
Czytaj więcej
Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics - narzędziem wspierają się także specjaliści SEO. Sprawdź 5 raportów GA, które najlepiej wspierają SEO!
Czytaj więcej
Podczas pierwszej polskiej edycji konferencji YouTube Brandcast, która odbyła się w 2020 roku, zaprezentowano wyniki badań, które pokazały, że statystyczny Polak spędza około 40 minut dziennie na YouTube. Platforma towarzyszy Polakom w codziennych czynnościach – podczas pracy, nauki, w trakcie gotowania czy uprawiania sportu.
Czytaj więcej
Storytelling nie jest tylko słowem wytrychem. Są dowody na to, że dzięki niemu marki zwiększają sprzedaż, zyskują na popularności, a także poprawiają swój wizerunek. Przede wszystkim za pomocą tego narzędzia budują silne relacje ze swoimi odbiorcami.
Czytaj więcej
Usługa o nazwie Google Discover jest stworzona dla internautów korzystających ze smartfonów. Treści wyświetlane w Google Discover są spersonalizowane.
Czytaj więcej
Microsoft Ads (dawniej Bing Ads) to reklamy wyświetlane użytkownikom korzystającym z przeglądarki Microsoft Edge, w której wbudowaną wyszukiwarką jest właśnie Bing.
Czytaj więcej