min
min
Każdy właściciel serwisu zabiega o to, aby linki do jego serwisu pojawiały się na jak największej liczbie cieszących się zaufaniem domen. Profil odnośników powinien być zróżnicowany. Prowadząc strategię link – building należy pamiętać o Pingwinie, który tylko czyha na nasz błąd.
min
Jeśli planujesz promocję nowo wprowadzonego produktu, chcesz poprawić wizerunek bądź wzmocnić świadomość marki, warto przyjrzeć się nowości, którą oferuje nam Google Adwords. Wykorzystanie reklam budujących zaangażowanie to doskonały sposób na przykucie uwagi odbiorcy i nawiązanie z nim interakcji.
min
M-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Zastosowanie Responsive Web Design pozwala na stworzenie jednej wersji witryny, która będzie dostosowywała się do wymagań technicznych urządzeń mobilnych. Jedna strona, wielu zadowolonych użytkowników!
min
Skuteczność działań z zakresu marketingu internetowego można mierzyć za pomocą ruchu użytkowników na stronie. W tym celu bardzo często wykorzystywane jest narzędzie Google Analytics. Aplikacja jest darmowa i dostępna dla wszystkich właścicieli serwisów.
min
Obranie niewłaściwej strategii SEO może skutkować nałożeniem kary ręcznej na naszą witrynę. Adres URL może nawet zniknąć z wyników wyszukiwania, na czym w konsekwencji ucierpi wynik finansowy przedsiębiorstwa. Jak poradzić sobie ze zdjęciem filtra?
min
Programiści i specjaliści SEO powinni ze sobą współpracować nad tworzeniem strony www. Inny sposób myślenia webdeveloperów oraz pozycjonerów sprawia, że pojawiają się liczne spięcia i kłótnie. O co najczęściej toczą boje specjaliści?
min
Reklama w mass mediach, wykorzystanie social mediów, linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, dedykowane rozwiązania wykorzystujące nowe technologie. W marketingu zintegrowanym, którego każdy element powinien układać się w całość, potrzeba odpowiedniej strategii. Dobór narzędzi komunikacji marketingowej przez marketera to niezwykle odpowiedzialne zadanie.
min
Od teraz możesz sprawdzić, czy Twoja strona internetowa jest przystosowana do obsługi przez urządzenia mobilne. Żyjemy w czasach, kiedy nie rozstajemy się ze smartfonami i tabletami. Ważne jest, aby witryny były dostosowane do potrzeb klientów. Co trzeba zrobić, aby strona była mobile-frendly?
min
Czy reklamy na YouTube są kosztowne? Co potrzeba do nakręcenia reklamy? Czy na pewno reklamy w YouTube są dla mnie? Obecność na YT umożliwia dotarcie do 9-milionowej rzeszy unikalnych odbiorców, a to już może mieć znaczenie dla rozwoju naszego biznesu.
min
Praca z nowoczesnymi narzędziami ułatwia prowadzenie i optymalizację serwisu internetowego. Do takiego oprogramowania można zaliczyć Zend Framework.
min
Zduplikowana treść nie sprzyja osiąganiu wysokim pozycjom w wynikach wyszukiwania. Bardzo często w serwisie tworzone są wyszukiwarki, które mogą wpływać na indeksowanie kopii tych samych stron. Aby tego uniknąć stosuje się tag canonical.
min
Istnieją dobre praktyki programowania strony. Niestety coraz częściej zdarza się, że kod strony jest skomplikowany i rozbudowany. Warto tego unikać, ponieważ może to doprowadzić przede wszystkim do powstawania błędów i problemów z rozbudową serwisu. Ilość kodu na stronie stanowi wizytówkę programisty i określa jego doświadczenie.
min
Reklamy Google AdWords wciąż ulegają zmianie. Tym razem w wynikach wyszukiwania zaczną pojawiać się linki witryny w przekazie reklamowym. Dzięki temu użytkownik przejdzie do interesującego go podstrony.
min
Remarketing pomaga zmniejszyć liczbę tzw. porzuconych koszyków. Ten sposób dotarcia do klienta jest skuteczny, ponieważ działa na jego wyobraźnię, przekonując do zakupu określonej rzeczy.
min
Wyświetlanie jak najbardziej dopasowanych wyników do zapytania użytkownika oraz wybranie spośród nich najwartościowszych stron – to nadrzędy cel Google. Za jego realizację odpowiadają dwa flagowe algorytmy – Pingwin i Panda. Jeśli chcemy osiągać czołowe wyniki, z pewnością powinniśmy się z nimi zapoznać.
min
Google chce chronić prywatność użytkowników, dlatego promowane będą strony, korzystające z protokołu https. Czy można liczyć na znaczną zmianę pozycji w wynikach wyszukiwania, jeśli porzuci się http?
min
Google stawia przede wszystkim na unikatową treść na stronie internetowej. Co w takiej sytuacji zrobić, jeśli nasza strona opiera się o technologii Flash? Mimo że są to efektowne strony, roboty Google nie widzą na nich odpowiedniej treści. Co zrobić, by stała się przyjazna dla wyszukiwarki?
min
Na specjalne zaproszenie Google Inc., jako jedna z trzech firm z Polski, uczestniczyliśmy w konferencji All Stars Summit. Partnerzy Google z całego świata spotkali się w dniach 27-28 sierpnia, w głównej siedzibie firmy – Googleplex, w słonecznej Kalifornii. Artefakt dumnie reprezentował Wojtek Skrętkowicz – Kierownik Działu Marketingu.
min
20 marca 2014 roku podczas uroczystej gali we Wrocławiu odebraliśmy Diament Forbesa. To wyróżnienie świadczy o przejrzystości prowadzonej działalności gospodarczej i o rzetelności firmy.
min
Google Merchant Center (GMC) od niedawna pozwala tworzyć nowe kampanie produktowe, które są efektywniejszą formą reklamy. Dzięki temu zwiększysz skuteczność podejmowanych działań marketingowych.
min
Pracę naszej firmy można zobaczyć na filmie przygotowanym na zlecenie PARP i opublikowanym na stronie web.gov.pl. Film przedstawia m.in. przygotowany przez Artefakt portal budowlany Projektoskop.pl i był prezentowany na targach Cebit 2013 w Hanowerze. Projekt Projektoskop był finalistą konkursu na Innowacyjna e-uslugę.
min
Błażej Miernikiewicz, prezes zarządu agencji Artefakt, wystąpił jako prelegent podczas Dnia Eksporterów Internetowej Rewolucji Bez Granic. W prezentacji omówione zostały działania dla firmy transportowej Logintrans, która dzięki prawidłowo prowadzonej kampanii internetowej zdobyła pozycję lidera na europejskim rynku i uruchomiła pięć zagranicznych oddziałów.