min
min
2 września zaobserwowaliśmy gwałtowne wahania w pozycjach w wynikach wyszukiwania. Czy mamy do czynienia z kolejnym update'em algorytmu Google? Czy algorytm Pingwin został zaktualizowany, a może większość spadków i wzrostów jest spowodowanych zmianą w głównym algorytmie Google?
min
Linki do podstron są rozszerzeniem w reklamach AdWords, które pozwala nakierować uwagę internautów na konkretne podstrony. Już niedługo sitelink extensions będzie można ustawiać z poziomu konta w panelu AdWords dla wszystkich prowadzonych kampanii.
min
Google Analytics jest narzędziem, które umożliwia analizę wielkości oraz jakości ruchu na stronie internetowej. Dzięki temu możemy oceniać np. przyjazność strony, a także efekty prowadzonych działań marketingowych. Statystyki zaburzane są jednak przez ruch typu SPAM. Jak się go pozbyć?
min
Prowadząc kampanie reklamowe AdWords dla swoich klientów, często można spotkać się z pytaniem, jak będzie wyglądała reklama w SERP. Teraz możemy udostępnić podgląd reklamy właścicielom domen, prezentując im przygotowaną treść reklamową.
min
John Mueller poinformował, że tag rel=canonical nie jest brany pod uwagę w przypadku podstron z grafikami. Dlatego w wyszukiwarce grafiki po kliknięciu w źródło obrazka użytkownik zostanie przekierowany na podstronę z grafiką, pomimo wdrożenia tagu wskazującego na stronę bez tego obrazka.
min
Konkursy organizowane za pomocą portali społecznościowych, a w szczególności Facebooka pozwalają dotrzeć do nowych klientów i zaangażować aktualnych fanów do promowania naszej marki. Organizując konkurs, należy jednak pamiętać o przestrzeganiu prawa i regulaminu portalu.
min
Strategia pozycjonowania lokalnego ma na celu wypromowanie działalności w ramach miasta czy regionu. Dowiedz się, czym jest Local SEO i w jaki sposób możesz zapewnić swojej firmie sukces dzięki pozycjonowaniu lokalnemu.
min
Chcesz dowiedzieć się, jak Google patrz na Twoją witrynę? Koniecznie skorzystaj z narzędzia Google Search Console. Jeśli nie wiesz, jak zacząć korzystać z darmowej aplikacji, przeczytaj artykuł Katarzyny Baranowskiej na portalu MarketingLink.
min
Google wprowadza strony oparte o technologię AMP do mobilnych wyników organicznych. Na razie wahań w pozycjach w rankingu nie będzie, ale należy mieć na uwadze, że w przyszłości AMP stanie się jednym z czynników rankingowych.
min
Google poinformowało, że zastosowanie przekierowania 301 i 302 nie będzie miało wpływu na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Wcześniej mogliśmy spodziewać się większych lub mniejszych zmian w rankingu, a teraz miejsce w SERP nie powinno z tego powodu ulec zmianie.
min
Jakie działania należy podjąć, aby odnieść sukces w branży e-commerce? Wiele cennych informacji pozyskacie z artykułu Katarzyny Jakubów, opublikowanym na portalu MarketingLink: Strategia i działania SEO dla sklepu internetowego.
min
Google prezentuje nowy edytor służący do tworzenia reklam – AdWords Editor 11.5. Za jego pomocą reklamodawcy stworzą rozszerzone reklamy tekstowe, które już od 26 października zastąpią standardowe reklamy AdWords. Już dziś z nowego edytora można korzystać w panelu AdWords.
min
Firma SEO, podpisując z klientem umowę na pozycjonowanie, nie powinna gwarantować zdobycia określonej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dlaczego agencja marketingowa nie ma wpływu na wyniki wyszukiwania? Poznaj 6 powodów!
min
Analizuj wszystkie konwersje w jednym miejscu w panelu AdWords dzięki funkcji importowanie konwersji telefonicznych. Dzięki tej opcji dowiesz się, które z połączeń telefonicznych są dla Twojego biznesu najbardziej wartościowe.
min
Już niedługo konwersje na różnych urządzeniach zostaną automatycznie przeniesione do kolumny wszystkich konwersji w panelu AdWords. Dzięki temu łatwiejsza stanie się analiza efektywności kampanii reklamowych.
min
W AdWords pojawiła się nowa funkcjonalność: rozszerzenia cen. Przy reklamach tekstowych w mobilnych wynikach wyszukiwania pojawią się ceny usług lub produktów sprzedawanych przez reklamodawców. Price extensions wyświetla się tylko przy pierwszym linku sponsorowanym.
min
Google testuje nowy wygląd sitelinks w wynikach wyszukiwania. Linki do podstron będą zamieszczone w boksach na obracającej się karuzeli. Dzięki prostokątnym przyciskom zdecydowanie łatwiej będzie trafić w interesujący odnośnik.
min
Co robią nasi pracownicy w wolnym czasie? Na przykład piszą powieści kryminalne! Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania jest debiutancka powieść Joanny Bagrij pt. Oddech Śmierci.
min
Po raz kolejny otrzymaliśmy zaproszenie na konferencję organizowaną przez Google. Eksperci AdWords doradzali, jak prowadzić kampanie reklamowe. A w roli prelegenta wystąpił również Prezes Błażej Miernikiewicz, zachęcając do inwestowania w SEO i SEM.