analityka e-commerce

Google Search Console zastąpiło Google Webmaster Tools

czas czytania: 5

min

Google kieruje swoją ofertę również do przedsiębiorców, którzy samodzielnie zajmują się administracją swojego serwisu. Dlatego po dziesięciu latach postanowiono zmienić nazwę jednej ze swoich najpopularniejszych usług z Google Webmaster Tools na Google Search Console.

Targetowanie kampanii

Remarketing w wyszukiwarce

czas czytania: 5

min

Remarketing pozwala na dotarcie do użytkowników, którzy uprzednio odwiedzili naszą stronę internetową. Czy ta metoda jest skuteczna? W jaki sposób ją wykorzystać, aby zwiększyć przychody ze sprzedaży?

słowa kluczowe pozycjonowanie

Frazy z długiego ogona a konwersja

czas czytania: 5

min

Internauci są coraz bardziej kreatywni w wymyślaniu zapytań. To sygnał dla właścicieli stron oraz sklepów internetowych, że potencjalnym odbiorcom zależy na jak najszybszym dotarciu do interesujących ich informacji i produktów. Warto zatem przyjrzeć się pozycjonowaniu na frazy szerokie, czyli frazy z długiego ogona.

social media marketing twitter

Cały świat „ćwierka”, czyli jak radzić sobie na Twitterze

czas czytania: 5

min

Twitter zdobywa na popularności. Coraz więcej osób zakłada profil na tym portalu społecznościowym i zbiera grupę followersów. Czy na Twitterze mogą odnaleźć się także wielkie marki sygnujące znane produkty?

Wyścig o pozycje

Historia Nike – dobry przykład sponsoringu

czas czytania: 5

min

Nike to firma, która bardzo dobrze wykorzystała swój potencjał marketingowy. Zastosowanie strategii sponsoringu opłaciło się firmie produkującej ubrania dla sportowców. Czego możemy nauczyć się od tego przedsiębiorstwa?

Google Adwords

Funkcja COUNTDOWN w reklamach AdWords

czas czytania: 5

min

Funkcja Countdown AdWords pozwala na automatyczne odliczanie czasu do rozpoczęcia wydarzenia w kampaniach reklamowych. Dzięki tej aplikacji możemy zwiększyć atrakcyjność treści przekazu reklamowego i doprowadzić do wzrostu konwersji.

Użytkownik z tabletem

Mobilna rewolucja stron internetowych

czas czytania: 5

min

Z uwagi na użytkowników smartfonów i tabletów Google wprowadza nowe wymogi dotyczące urządzeń mobilnych. Strony internetowe, którą będą do nich nieprzystosowane, zanotują spadek w rankingu. Jakie konsekwencje będzie niósł jeszcze nowy algorytm?

e-marketing

Reklama kontekstowa w Google Display Network

czas czytania: 5

min

Reklama kontekstowa jest chętnie wykorzystywana przez reklamodawców. Na czym ona polega? Przekaz reklamowy jest dostosowywany do treści witryny, na której reklama będzie wyświetlana. Dzięki temu można trafić do osób zainteresowanych danymi produktami czy usługami.

pozycjonowanie SEO

Mało treści o niewielkiej lub żadnej wartości

czas czytania: 5

min

Google lubi unikalną treść na stronach internetowych. Miłość ta jest silna do tego stopnia, że na witryny, w których zostaną wykryte duplikaty treści, nakładane są kary, a ich pozycje w wynikach wyszukiwania ulegają drastycznemu pogorszeniu. Twórz więc piękne artykuły na swoją stronę!

pozycjonowanie stron mobilnych

Reklama behawioralna

czas czytania: 5

min

Google pracuje nad zwiększeniem skuteczności reklam AdWords. Obecnie kampanie kierowane są do odbiorców, którzy mogą być zainteresowani treścią reklam. Ten rodzaj strategii to reklamy behawioralne.

Praca programisty

CMS open source

czas czytania: 5

min

CMS jest doskonałym rozwiązaniem dla właścicieli witryn, którzy nie znają języków programowania. Redakcja tekstów na stronie internetowej może odbywać się bez konieczności posiadania wiedzy programistycznej. Czy zastosowanie open source jest dobrym rozwiązaniem?

Projektowanie stron internetowych

Tworzenie stron WWW – dlaczego Drupal?

czas czytania: 5

min

Trudno podjąć decyzję odnośnie systemu CMS, za pośrednictwem którego będziemy dodawać treść na stronę internetową. Platform jest wiele, ale która jest najlepsza? WordPress ma dużo możliwości, ale czy Drupal mu w czymś ustępuje?

sklep internetowy

Jak zwiększyć sprzedaż i obroty w sklepie internetowym?

czas czytania: 5

min

Zanim klienci zdecydują się na zakup konkretnego produktu z naszego sklepu internetowego, najpierw muszą do niego trafić. Aby tak się stało, konieczna jest inwestycja w reklamę internetową. Dodatkowo powinniśmy zadbać o szereg czynników, które skłonią odbiorcę do zakupu i spowodują, że chętnie do nas powróci.

linki w pozycjonowaniu

Zróżnicowane profile linków występujących na serwisach oraz ich typy

czas czytania: 5

min

Każdy właściciel serwisu zabiega o to, aby linki do jego serwisu pojawiały się na jak największej liczbie cieszących się zaufaniem domen. Profil odnośników powinien być zróżnicowany. Prowadząc strategię link – building należy pamiętać o Pingwinie, który tylko czyha na nasz błąd.

reklama mobilna google adwords

Reklamy budujące zaangażowanie

czas czytania: 5

min

Jeśli planujesz promocję nowo wprowadzonego produktu, chcesz poprawić wizerunek bądź wzmocnić świadomość marki, warto przyjrzeć się nowości, którą oferuje nam Google Adwords. Wykorzystanie reklam budujących zaangażowanie to doskonały sposób na przykucie uwagi odbiorcy i nawiązanie z nim interakcji.

projektowanie stron responsywnych

Responsive Web Design – czym jest i do czego służy?

czas czytania: 5

min

M-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Zastosowanie Responsive Web Design pozwala na stworzenie jednej wersji witryny, która będzie dostosowywała się do wymagań technicznych urządzeń mobilnych. Jedna strona, wielu zadowolonych użytkowników!

analityka e-commerce

Ruch użytkowników, odwiedzalność serwisu – sposoby mierzenia i modele rozliczenia

czas czytania: 5

min

Skuteczność działań z zakresu marketingu internetowego można mierzyć za pomocą ruchu użytkowników na stronie. W tym celu bardzo często wykorzystywane jest narzędzie Google Analytics. Aplikacja jest darmowa i dostępna dla wszystkich właścicieli serwisów.

Algorytm Pingwin w wyszukiwarce Google

Wychodzenie z filtra – jak zdjąć kary od Google?

czas czytania: 5

min

Obranie niewłaściwej strategii SEO może skutkować nałożeniem kary ręcznej na naszą witrynę. Adres URL może nawet zniknąć z wyników wyszukiwania, na czym w konsekwencji ucierpi wynik finansowy przedsiębiorstwa. Jak poradzić sobie ze zdjęciem filtra?

Ustalanie strategii

Strategia marketingowa podstawą działań reklamowych

czas czytania: 5

min

Reklama w mass mediach, wykorzystanie social mediów, linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, dedykowane rozwiązania wykorzystujące nowe technologie. W marketingu zintegrowanym, którego każdy element powinien układać się w całość, potrzeba odpowiedniej strategii. Dobór narzędzi komunikacji marketingowej przez marketera to niezwykle odpowiedzialne zadanie.

Projektowanie stron internetowych

Kontroler w Zend Framework

czas czytania: 5

min

Praca z nowoczesnymi narzędziami ułatwia prowadzenie i optymalizację serwisu internetowego. Do takiego oprogramowania można zaliczyć Zend Framework.

atrybut rel canonical

Jak stosować tag canonical?

czas czytania: 5

min

Zduplikowana treść nie sprzyja osiąganiu wysokim pozycjom w wynikach wyszukiwania. Bardzo często w serwisie tworzone są wyszukiwarki, które mogą wpływać na indeksowanie kopii tych samych stron. Aby tego uniknąć stosuje się tag canonical.

programowanie i seo

Dobre praktyki programowania – nadmiarowość kodu

czas czytania: 5

min

Istnieją dobre praktyki programowania strony. Niestety coraz częściej zdarza się, że kod strony jest skomplikowany i rozbudowany. Warto tego unikać, ponieważ może to doprowadzić przede wszystkim do powstawania błędów i problemów z rozbudową serwisu. Ilość kodu na stronie stanowi wizytówkę programisty i określa jego doświadczenie.

Google Adwords system reklamowy

Linki witryny dla reklam Google AdWords

czas czytania: 5

min

Reklamy Google AdWords wciąż ulegają zmianie. Tym razem w wynikach wyszukiwania zaczną pojawiać się linki witryny w przekazie reklamowym. Dzięki temu użytkownik przejdzie do interesującego go podstrony.

Algorytm Pingwin w wyszukiwarce Google

Flagowe algorytmy Google – Panda ʕ•ᴥ•ʔ i Pingwin (’v’)

czas czytania: 5

min

Wyświetlanie jak najbardziej dopasowanych wyników do zapytania użytkownika oraz wybranie spośród nich najwartościowszych stron – to nadrzędy cel Google. Za jego realizację odpowiadają dwa flagowe algorytmy – Pingwin i Panda. Jeśli chcemy osiągać czołowe wyniki, z pewnością powinniśmy się z nimi zapoznać.