Podobni odbiorcy w sieci reklamowej

Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce

czas czytania: 5

min

Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce pomaga przygotować skuteczną reklamę, która dotrze do precyzyjnie wybranej grupy klientów. Określając wiek oraz płeć, reklamodawcy są w stanie kierować swoje produkty do osób, które się nimi zainteresują.

Narzędzia i aplikacje internetowe

Narzędzia do testowania standardu AMP HTML: raporty o błędach AMP w Search Console, AMP Validator oraz Test AMP

czas czytania: 5

min

Strony przygotowywane w technologii AMP można testować za pomocą narzędzia AMP Validator oraz Test AMP. Informacje o błędach znajdziesz również w Search Console.

Haker w sieci

Uwaga na oszustów Google AdWords!

czas czytania: 5

min

W sieci pojawiła się domena www.mcc-adwords.com, która wyłudza dane od właścicieli kont AdWords. Przy logowaniu należy sprawdzić, jaki adres domeny pojawia się w pasku przeglądarki, aby nie oddać swoich danych w ręce oszustów.

optymalizacja e-sklepu

Wielki powrót zakładki „Zakupy” w wyszukiwarce Google

czas czytania: 5

min

W wyszukiwarce Google pojawiła się nowa funkcjonalność – zakładka Zakupy. Dzięki niej można dokonać zakupu interesującej rzeczy bezpośrednio z wyników wyszukiwania. Produkty, które się tam znajdą, pochodzą z kampanii Product Listing Ads.

Internet w telefonie

Grafika w snippetach w mobilnych wynikach wyszukiwania

czas czytania: 5

min

W mobilnych wynikach wyszukiwania wyświetlone zostają miniaturki grafiki obok adresu URL prowadzącego do danej podstrony. Grafika pojawia się na zapytania dotyczące produktów. Czy taka forma prezentacji SERP w mobile przyjmie się na stałe?

Projektowanie stron internetowych

Optymalizacja witryny pod SEO w pigułce

czas czytania: 5

min

Właściwie zoptymalizowanie serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych stanowi podstawę w osiąganiu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Pozycjonując naszą stronę internetową, pamiętajmy o kilku podstawowych zasadach, które z całą pewnością będą pomocne w osiągnięciu zamierzonego celu.

Analiza raportu

SPAM w Google Analytics – jak się bronić?

czas czytania: 5

min

Google Analytics jest narzędziem, które umożliwia analizę wielkości oraz jakości ruchu na stronie internetowej. Dzięki temu możemy oceniać np. przyjazność strony, a także efekty prowadzonych działań marketingowych. Statystyki zaburzane są jednak przez ruch typu SPAM. Jak się go pozbyć?

Ile kosztuje reklama na FB

Konkursy na Facebooku – krótki przewodnik

czas czytania: 5

min

Konkursy organizowane za pomocą portali społecznościowych, a w szczególności Facebooka pozwalają dotrzeć do nowych klientów i zaangażować aktualnych fanów do promowania naszej marki. Organizując konkurs, należy jednak pamiętać o przestrzeganiu prawa i regulaminu portalu.

Artefakt Google Maps

Pozycjonowanie regionalne strony firmowej – porady eksperta Artefakt.pl

czas czytania: 5

min

Strategia pozycjonowania lokalnego ma na celu wypromowanie działalności w ramach miasta czy regionu. Dowiedz się, czym jest Local SEO i w jaki sposób możesz zapewnić swojej firmie sukces dzięki pozycjonowaniu lokalnemu.

Telefony komórkowe

Add stop – nowa funkcjonalność w mobilnej aplikacji Google Maps

czas czytania: 5

min

W aplikacji mobilnej Google Maps wprowadzone zostały zmiany, które ułatwią wyznaczanie trasy. Aktualnie można wprowadzić kilka punktów docelowych, dzięki czemu możemy określić, przez jakie miejsca chcemy przejechać lub gdzie chcemy się zatrzymać.

Wyszukiwarka Google

Premier Google Partner – nowy poziom certyfikacji partnerów Google’a

czas czytania: 5

min

Google przygotował nowe certyfikaty dla wyjątkowych firm: Premier Google Partner. Tylko najbardziej aktywne agencje mogą uzyskać to wyróżnienie i należeć do grona najlepszych. Dodatkowo każda firma otrzymuje specjalizacje partnerskie, potwierdzające posiadanie wyjątkowych kompetencji.

Artefakt Google Maps

Zmiany w Google Maps: 1 reklama i 2 wyniki organiczne w Local Pack oraz etykieta Deal

czas czytania: 5

min

Specjaliści SEO będą musieli zmierzyć się z kolejnym wyzwaniem, czyli pojawieniem się reklamy w Local Pack. Zmniejszenie liczby lokalnych wyników organicznych z 3 na 2 wymusi podejmowanie skuteczniejszych działań tak, aby znaleźć się na mapkach Google.

koszty seo

Strategia pozycjonowania przy niskim budżecie

czas czytania: 5

min

Dysponując niskim budżetem, należy bardzo dokładnie przemyśleć strategię pozycjonowania, aby była ona skuteczna. Posiadając ograniczone środki finansowe, także można osiągnąć ponadprzeciętne efekty, wpływające na wzrost konwersji.

Internet w telefonie

Test My Site with Google: nowe narzędzie do testowania mobilności stron

czas czytania: 5

min

Google udostępniło nowe narzędzie do testowania mobilności i szybkości działania stron. Aplikacja łączy funkcjonalności Testu optymalizacji mobilnej oraz PageSpeed Insights. Wpisując adres URL w jedno okienko, dowiemy się wszystkiego o wydajności naszej witryny.

analityka e-commerce

Współczynnik odrzuceń prawdę Ci powie?

czas czytania: 5

min

Współczynnik odrzuceń jest jedną z najważniejszych metryk w Google Analytics. Dzięki niemu możesz sprawdzić, czy Twoja strona jest przyjazna, oferta atrakcyjna a kampania marketingowa dobrze prowadzona. Musisz jednak wiedzieć, jak go poprawnie używać i interpretować.

optymalizacja strony pod wyszukiwarkę

Karty rozszerzone, czyli nowy sposób prezentacji wyników wyszukiwania

czas czytania: 5

min

Google wprowadza nowy sposób prezentacji wyników wyszukiwania – karty rozszerzone. Rich cards wyróżnią URL strony podobnie jak rich snippets, jednak z wyglądu bardziej przypominają reklamy AdWords.

Telefony komórkowe

Nowy test zgodności serwisów z urządzeniami mobilnymi

czas czytania: 5

min

Google udostępniło nowe narzędzie do sprawdzania zgodności strony z wymaganiami urządzeń mobilnych. Po wykonaniu tekstu otrzymujemy te same informacje, jednak są one zaprezentowane są w bardziej przejrzysty sposób.

Publikacja zdjęć w internecie

Reklamy AdWords w wyszukiwarce obrazów

czas czytania: 5

min

Reklamy AdWords pojawiły się w mobilnej wyszukiwarce obrazów. Google rozwija także narzędzia marketingowe skierowane do przedsiębiorców prowadzących działalność na lokalnym rynku. Jak na te zmiany zareagują internauci?

Artefakt team

Promocja firmy w internecie od A do Z

czas czytania: 5

min

Nasi specjaliści często proszeni są o podzielenie się swoją wiedzą. Tym razem na marketingibiznes.pl możecie zapoznać się z artykułem "Promocja firmy w internecie od A do Z". W jego tworzeniu brało udział kilku ekspertów, w tym nasza Specjalistka ds. Szkoleń Katarzyna Baranowska.

wyszukiwarka internetowa

Blisko, bliżej, Google! Nowy trend wyszukiwania?

czas czytania: 5

min

W Stanach Zjednoczonych użytkownicy dodają wyrażenie near me do wyszukiwanej frazy na mobilnej wyszukiwarce. W Polsce zapytania typu fryzjer blisko mnie, fryzjer w pobliżu zaczynają dopiero się pojawiać. Czy mamy do czynienia z nowym trendem w wyszukiwaniach?

cennik AdWords

Kupony AdWords – rodzaje i zasady dystrybucji

czas czytania: 5

min

Kupony AdWords to sposób na obniżenie kosztów prowadzonych kampanii reklamowych. Kody promocyjne przyznawane są wyłącznie nowym klientom. Można je otrzymać samodzielnie bądź za pośrednictwem agencji reklamowej.

Gmail poczta Google

Customer Match – czyli docieraj do użytkowników, którzy podali Ci swoje adresy mailowe

czas czytania: 5

min

W Google AdWords od niedawna istnieje możliwość przesyłania adresów e-mail użytkowników, do których będą kierowane reklamy produktów i usług. Nowa funkcjonalność nosi nazwę Customer Match i staje się coraz bardziej popularna.

koszty seo

Zlecę pozycjonowanie. Jakie rozliczenie będzie korzystne?

czas czytania: 5

min

Wybór sposobu rozliczania się z agencją zajmującą się SEO może stanowić jedną z trudniejszych decyzji. Warto przeanalizować wady i zalety dwóch najpopularniejszych sposobów rozliczania: pozycjonowanie na ryczałt oraz płatności uzależnione od efektów, czyli zajęcie określonej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Algorytm Pingwin w wyszukiwarce Google

Filtr ręczny od Google, co dalej?

czas czytania: 5

min

Nagłe pogorszenie się pozycji domeny w wynikach wyszukiwania? Gwałtowny spadek liczby wyświetleń i kliknięć z wyszukiwarki Google? Te problemy nie oznaczają od razu, że domena została ukarana filtrem, ale są pierwszym sygnałem, że powinniśmy przyjrzeć się kondycji naszej witryny.