Grupy na Facebooku

Grupy na Facebooku. Jak je wykorzystać w biznesie?

czas czytania: 5

min

Fanpage może być administratorem grupy. Takie rozwiązanie mogą wykorzystać marki, które chcą jeszcze mocniej angażować swoich fanów, wchodzić z nimi w dyskusje i słuchać, co mają do powiedzenia. Sprawdź, jak założyc grupę na FB jako fanpage.

Co to jest linkowanie?

First link counts – jak linkować te same adresy URL na stronie internetowej?

czas czytania: 5

min

First link count to zasada, według której nie powinniśmy umieszczać takich samych linków na danej podstronie. Czy można obejść zasadę pierwszego linka? Podpowiadamy, jak to zrobić!

Google Maps

Jak dodać zdjęcia do wizytówki Google Moja Firma?

czas czytania: 5

min

Wizytówka Google Maps to doskonały sposób na promocję lokalnej działalności. Sprawdź, jak dodać zdjęcia do profilu, aby go uatrakcyjnić pod względem wizualnym.

Wordpress

SEO WordPress, czyli słów kilka o możliwościach i wtyczkach SEO na WP

czas czytania: 5

min

WordPress to jeden z najpopularniejszych systemów CMS. Jest prosty w obsłudze i intuicyjny dzięki implementacji modułów. Jakie wtyczki to must-have każdego WordPressa? Sprawdź nasze zestawienie!

czynniki rankingowe Google

Kliknięcia w wyniki wyszukiwania i czas spędzony na stronie wpływają na pozycje w wyszukiwarce?

czas czytania: 5

min

Wbrew oczekiwaniom branży SEO, Google nie lubi ujawniać mechanizmów działania algorytmów wyszukiwarki. Niedawno jednak uchylił rąbka tajemnicy. Pojawiła się informacja o wpływie kliknięć w wyniki wyszukiwania na pozycje strony w rankingu.

SEO przekierowania

Przekierowanie 301, 302 i tag kanoniczny – czym są i za co odpowiadają?

czas czytania: 5

min

Przekierowanie 301, 302 i tag rel canonical pomagają w kierowaniu użytkowników i robotów wyszukiwarek na właściwy adres strony. Sprawdź, czym się różnią i jak wdrożyć je w serwisie.

pozycjonowanie lokalne

Oceniaj, odpowiadaj na pytania i dziel się informacjami – zostań lokalnym przewodnikiem Google

czas czytania: 5

min

Lokalni przewodnicy to program, który dzięki zaangażowaniu i aktywności użytkowników ma przyczynić się do rozwoju usługi Google Maps. Uczestnicy za opinie i recenzje otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na nagrody.

mapy ciepła

Mapy ciepła i ich zastosowanie w analityce strony internetowej

czas czytania: 5

min

Mapy ciepła to sposób obrazowania zachowania użytkowników na stronie internetowej. Dzięki nim można poprawić użyteczność witryny i zwiększyć współczynnik konwersji.

grafika na FB

Jak dobrać wymiary grafiki na Facebooku?

czas czytania: 5

min

Prowadząc fanpage, należy zadbać o ładne grafiki. Przygotowując je, warto zadbać o wymiary zdjęć – przedstawiamy aktualne rozmiary grafiki na Facebooku!

faktura FB

Jak wygenerować z Facebooka fakturę VAT za reklamy?

czas czytania: 5

min

Prowadząc kampanie reklamowe na Facebooku, można ujmować je do kosztów prowadzenia działalności. Podpowiadamy, jak wygenerować fakturę VAT z FB.

pozycjonowanie vs. reklamy Google

Pozycjonowanie czy AdWords – która forma promocji w internecie jest lepsza?

czas czytania: 5

min

Co jest skuteczniejsze – pozycjonowanie strony czy reklamy Google AdWords? Nie ma dobrej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ oba sposoby promocji realizują nieco inne cele.

problemy z serwerem a pozycjonowanie

Awaria OVH – czy niedostępność serwera wpływa na pozycjonowanie strony?

czas czytania: 5

min

Czy awaria serwerów OVH będzie miała wpływ na dotychczasowe wyniki pozycjonowania strony internetowej? Wyjaśniamy, jakie konsekwencje mogą mieć problemy z serwerem.

Google Adwords

5 sposobów na tekst reklamowy w AdWords

czas czytania: 5

min

Dobry tekst reklamy AdWords jest jednym z czynników wpływających na pozyskanie uwagi użytkownika. Podpowiadamy, jak przygotować dobrą treść reklamową.

geolokalizacja jak działa

Lokalne adresy IP zamiast domeny krajowej służą do geolokalizacji wyników wyszukiwania

czas czytania: 5

min

Google wprowadza zmiany w mechanizmie geolokalizacji – za wyniki wyszukiwania będą odpowiadały lokalne adresy IP, a nie domeny krajowe. Użytkownicy mogą dokonać ręcznie zmiany ustawień.

wyszukiwarka Google mobilna

Jak usunąć historię wyszukiwania Google w kilku krokach?

czas czytania: 5

min

Codziennie wpisujemy hasła do wyszukiwarki, aby znaleźć interesujące nas informacje. Nie każdy wie, że na tej podstawie Google gromadzi dane na temat użytkowników. Istnieje jednak kilka możliwości, aby usunąć zapamiętaną historię zapytań. Sprawdź, jak to zrobić.

seo techniczne

Czym różni się protokół HTTPS od protokołu HTTP?

czas czytania: 5

min

Czym się różni protokół HTTPS od protokołu HTTP? Dlaczego warto wdrożyć go na swoją stronę? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości!

Narzędzie Keyword Hero

Keyword Hero – sposób na not provided w Google Analytics?

czas czytania: 5

min

Aplikacja Keyword Hero pomaga odkryć listę słów kluczowych, które ukryte są pod not provided w Google Analytics. Sprawdź, jak wypadły nasze testy tego narzędzia!

ban od Google

Ban od Google

czas czytania: 5

min

Ban to rodzaj kary, którą Google nakłada na stronę internetową za nieprzestrzeganie wytycznych dla webmasterów związanych z pozycjonowaniem strony w wynikach wyszukiwania.

Algorytm Pingwin w wyszukiwarce Google

Algorytm Google Pingwin

czas czytania: 5

min

Pingwin jest algorytmem Google, który ma za zadanie ograniczyć spam i nienaturalne linki w witrynach pojawiających się w wynikach wyszukiwania.

Google Panda algorytm

Algorytm Google Panda

czas czytania: 5

min

Panda to jeden z bardziej popularnych algorytmów Google. Pomaga witrynom wysokiej jakości zwiększać widoczność w wynikach wyszukiwania.

marketing szeptany

Marketing szeptany (buzz marketing)

czas czytania: 5

min

Marketing szeptany (buzz marketing) pozwala przekazywać klientom informacje o produktach lub usługach za pośrednictwem np. wpisów na forach dyskusyjnych i komentarzy w social media.

Koliber Google

Algorytm Google Koliber

czas czytania: 5

min

Google Koliber jest jednym z algorytmów wyszukiwarki. Jego wprowadzenie zmieniło sposób interpretowania zapytań formułowanych przez użytkowników.

blog firmowy

Blog firmowy

czas czytania: 5

min

Blog firmowy pomaga skutecznie promować biznes w internecie. Materiały powiązane tematycznie z prowadzoną działalnością m.in. pomagają pozyskiwać klientów.

optymalizacja e-sklepu

10 sposobów, by przekonać klienta do zakupów w sklepie internetowym

czas czytania: 5

min

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak zachęcić klientów do dokonania zakupu? Przygotuj atrakcyjną ofertę i zadbaj o warunki dostawy. Na co zwrócić uwagę? Sprawdź naszych 10 wskazówek na przekonanie użytkowników do zakupów online.