05.03.2024
|
czas czytania: 8
|
SEO
Passage indexing – czym jest i jak wykorzystać go w SEO?
Passage indexing (tzw. passage ranking) to funkcja Google, która umożliwia wybranie jednego fragmentu treści ze strony i wyświetlenie go jako bezpośredniej odpowiedzi na zapytanie wpisane w wyszukiwarkę. Mechanizm ten analizuje treści stron internetowych i selekcjonuje najbardziej trafne części tekstu, by móc od razu zaprezentować odpowiedź na pytanie użytkownika. Takie rozwiązanie ma zapewnić komfort, ponieważ internauci nie muszą klikać w każdy wynik wyszukiwania, by znaleźć odpowiednią treść.
Czytaj więcej
05.03.2024
|
czas czytania: 10
|
Inne
Co to jest KRS Online?
Choć kwestia grafik do social mediów nie wydaje się zbytnio skomplikowana, optymalizacja obrazów publikowanych na portalach społecznościowych wiąże się się z podążaniem za szeregiem wytycznych. Dowiedz się, jak przygotować treści graficzne, które będę generować większe zasięgi.
Czytaj więcej
01.03.2024
|
czas czytania: 10
|
SEO
Jak stworzyć grafikę do social mediów
Choć kwestia grafik do social mediów nie wydaje się zbytnio skomplikowana, optymalizacja obrazów publikowanych na portalach społecznościowych wiąże się się z podążaniem za szeregiem wytycznych. Dowiedz się, jak przygotować treści graficzne, które będę generować większe zasięgi.
Czytaj więcej
28.02.2024
|
czas czytania: 8
|
SEO
Thin content – czym jest i jak szkodzi SEO?
Dlaczego thin content nie jest obecnie najlepszym pomysłem w kontekście SEO? Słabe treści nie przynoszą praktycznie żadnych długotrwałych korzyści w procesie pozycjonowania. Dowiedz się, jak zoptymalizować zawartość strony i zyskać lepszą widoczność.
Czytaj więcej
22.02.2024
|
czas czytania: 9
|
SEM
Rodzaje reklamy w internecie – reklama jawna i niejawna
Czy Twoja strategia marketingowa jest dopasowana do specyfiki odbiorcy? Obierając ogólny kierunek działań promocyjnych firmy, warto mieć świadomość dostępnych opcji. Poznaj rodzaje reklam – jawnych i niejawnych – które pomogą Ci trafić do klientów!
Czytaj więcej
20.02.2024
|
czas czytania: 9
|
SEO
VSEO – Video Search Engine Optimization
Pozycjonowanie nie jest domeną wyłącznie treści pisanych. Publikując filmy w internecie, również możesz walczyć o najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dowiedz się, jak optymalnie zarządzać treścią video.
Czytaj więcej
19.02.2024
|
czas czytania: 9
|
Analityka
Współczynnik retencji klienta – czym jest CRR i jak go zwiększyć?
Pozyskiwanie klientów to istotna część prowadzenia każdego biznesu, lecz jak zadbać o osoby, które już zdecydowały się skorzystać z Twoich usług? Współczynnik retencji to przydatne narzędzie, które pozwoli Ci skuteczniej zarządzać bazą klientów.
Czytaj więcej
15.02.2024
|
czas czytania: 15
|
SEO
Jak zrobić audyt SEO dla strony internetowej. Poradnik z checklistą.
Sprawdź strukturę URL, mapę witryny, pliki robots.txt, i zoptymalizuj szybkość ładowania strony. Oceniaj liczbę i jakość linków, analizuj dane z Google Analytics i Search Console. Optymalizuj witrynę, osiągaj lepsze pozycje i zwiększaj efektywność serwisu.
Czytaj więcej
14.02.2024
|
czas czytania: 11
|
SEO
Co powinna zawierać oferta pozycjonowania?
Silna marka pomaga klientom rozpoznawać firmę i wyróżnić ją na tle konkurencji. Dzięki konsekwentnemu budowaniu swojego brandu możesz zająć wyjątkową pozycję na rynku.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę