min
min
Fanpage może być administratorem grupy. Takie rozwiązanie mogą wykorzystać marki, które chcą jeszcze mocniej angażować swoich fanów, wchodzić z nimi w dyskusje i słuchać, co mają do powiedzenia. Sprawdź, jak założyc grupę na FB jako fanpage.
min
First link count to zasada, według której nie powinniśmy umieszczać takich samych linków na danej podstronie. Czy można obejść zasadę pierwszego linka? Podpowiadamy, jak to zrobić!
min
Wizytówka Google Maps to doskonały sposób na promocję lokalnej działalności. Sprawdź, jak dodać zdjęcia do profilu, aby go uatrakcyjnić pod względem wizualnym.
min
WordPress to jeden z najpopularniejszych systemów CMS. Jest prosty w obsłudze i intuicyjny dzięki implementacji modułów. Jakie wtyczki to must-have każdego WordPressa? Sprawdź nasze zestawienie!
min
Wbrew oczekiwaniom branży SEO, Google nie lubi ujawniać mechanizmów działania algorytmów wyszukiwarki. Niedawno jednak uchylił rąbka tajemnicy. Pojawiła się informacja o wpływie kliknięć w wyniki wyszukiwania na pozycje strony w rankingu.
min
Przekierowanie 301, 302 i tag rel canonical pomagają w kierowaniu użytkowników i robotów wyszukiwarek na właściwy adres strony. Sprawdź, czym się różnią i jak wdrożyć je w serwisie.
min
Lokalni przewodnicy to program, który dzięki zaangażowaniu i aktywności użytkowników ma przyczynić się do rozwoju usługi Google Maps. Uczestnicy za opinie i recenzje otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na nagrody.
min
Mapy ciepła to sposób obrazowania zachowania użytkowników na stronie internetowej. Dzięki nim można poprawić użyteczność witryny i zwiększyć współczynnik konwersji.
min
Prowadząc fanpage, należy zadbać o ładne grafiki. Przygotowując je, warto zadbać o wymiary zdjęć – przedstawiamy aktualne rozmiary grafiki na Facebooku!
min
Prowadząc kampanie reklamowe na Facebooku, można ujmować je do kosztów prowadzenia działalności. Podpowiadamy, jak wygenerować fakturę VAT z FB.
min
Co jest skuteczniejsze – pozycjonowanie strony czy reklamy Google AdWords? Nie ma dobrej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ oba sposoby promocji realizują nieco inne cele.
min
Czy awaria serwerów OVH będzie miała wpływ na dotychczasowe wyniki pozycjonowania strony internetowej? Wyjaśniamy, jakie konsekwencje mogą mieć problemy z serwerem.
min
Dobry tekst reklamy AdWords jest jednym z czynników wpływających na pozyskanie uwagi użytkownika. Podpowiadamy, jak przygotować dobrą treść reklamową.
min
Google wprowadza zmiany w mechanizmie geolokalizacji – za wyniki wyszukiwania będą odpowiadały lokalne adresy IP, a nie domeny krajowe. Użytkownicy mogą dokonać ręcznie zmiany ustawień.
min
Codziennie wpisujemy hasła do wyszukiwarki, aby znaleźć interesujące nas informacje. Nie każdy wie, że na tej podstawie Google gromadzi dane na temat użytkowników. Istnieje jednak kilka możliwości, aby usunąć zapamiętaną historię zapytań. Sprawdź, jak to zrobić.
min
Czym się różni protokół HTTPS od protokołu HTTP? Dlaczego warto wdrożyć go na swoją stronę? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości!
min
Aplikacja Keyword Hero pomaga odkryć listę słów kluczowych, które ukryte są pod not provided w Google Analytics. Sprawdź, jak wypadły nasze testy tego narzędzia!
min
Ban to rodzaj kary, którą Google nakłada na stronę internetową za nieprzestrzeganie wytycznych dla webmasterów związanych z pozycjonowaniem strony w wynikach wyszukiwania.
min
Pingwin jest algorytmem Google, który ma za zadanie ograniczyć spam i nienaturalne linki w witrynach pojawiających się w wynikach wyszukiwania.
min
Panda to jeden z bardziej popularnych algorytmów Google. Pomaga witrynom wysokiej jakości zwiększać widoczność w wynikach wyszukiwania.
min
Marketing szeptany (buzz marketing) pozwala przekazywać klientom informacje o produktach lub usługach za pośrednictwem np. wpisów na forach dyskusyjnych i komentarzy w social media.
min
Google Koliber jest jednym z algorytmów wyszukiwarki. Jego wprowadzenie zmieniło sposób interpretowania zapytań formułowanych przez użytkowników.
min
Blog firmowy pomaga skutecznie promować biznes w internecie. Materiały powiązane tematycznie z prowadzoną działalnością m.in. pomagają pozyskiwać klientów.
min
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak zachęcić klientów do dokonania zakupu? Przygotuj atrakcyjną ofertę i zadbaj o warunki dostawy. Na co zwrócić uwagę? Sprawdź naszych 10 wskazówek na przekonanie użytkowników do zakupów online.