Blog firmy Artefakt

Pozycjonowanie | Google Ads | Analityka | Content Marketing

FB i instagram 2017

Podsumowanie 2017 roku na Facebooku oraz Instagramie

czas czytania: 5

min

Rok 2017 obfitował w nowości na Facebooku i Instagramie. Transmisje na żywo, paleta reakcji na posty oraz Instagram Stories to główne trendy, które zdominowały ubiegły rok.

Trendy w content marketingu

Trendy i prognozy w content marketingu na 2018 r.

czas czytania: 5

min

Content marketing z roku na rok staje się coraz bardziej popularny. Marketingowcy, seowcy i właściciele stron internetowych mają do dyspozycji szereg narzędzi oraz sposobów promocji. Zobacz, jakie trendy będą królowały w 2018 roku.

trendy adwords 2018

Adwords – podsumowanie roku 2017 i prognozy na 2018 r.

czas czytania: 5

min

Miniony rok przyniósł wiele zmian w AdWords – m.in. nowy interfejs, dodatkowe funkcje i raporty. Bieżący 2018 rok zapowiada się równie interesująco. Zobacz, jakich usprawnień możemy się spodziewać.

optymalizacja e-sklepu

Optymalizacja sklepu internetowego opartego o PrestaShop pod kątem SEO

czas czytania: 5

min

PrestShop to jeden z liderów darmowych skryptów do tworzenia sklepu internetowego na świecie. Na czym warto się skupić, optymalizując szablon pod wymogi SEO? Jakie możliwości daje nam PrestaShop i na co szczególnie musimy zwrócić uwagę? Zobacz minimum, które musisz wykonać w przypadku tego skryptu.

prędkość ładowania strony

Narzędzie Test My Site – sprawdź, ilu użytkowników tracisz z powodu page speed

czas czytania: 5

min

Narzędzie Test My Site pomoże Ci zoptymalizować mobilną wersję strony. Dzięki aplikacji sprawdzisz, jaki procent użytkowników zatrzymałbyś na stronie, gdybyś poprawił czas ładowania strony.

search console nowe

Nowa wersja Google Search Console dostępna dla wszystkich użytkowników

czas czytania: 5

min

Google udostępnia wersję beta Search Console dla wszystkich użytkowników. Poczekaj na maila z linkiem do nowej wersji narzędzia i przetestuj udostępnione raporty!

bannery AdWords

Jak przygotować skuteczne banery AdWords? Wskazówki i wymiary banerów AdWords

czas czytania: 5

min

Kampania AdWords powinna przyciągać wzrok, prezentować czytelne call to action i tworzyć spójną całość. Podpowiadamy, jak tworzyć skuteczne banery w sieci reklamowej Google, aby wzbudzić zainteresowanie użytkowników.

tworzenie infografik - web design

Infografika, która generuje konwersje – 7 sposobów na pozyskiwanie leadów!

czas czytania: 5

min

Atrakcyjne obrazy skutecznie przyciągają uwagę użytkowników i zachęcają ich do podjęcia akcji. W efekcie przyczyniają się więc do generowania konwersji. Podpowiadamy 7 sposobów, jak przygotować efektywną infografikę.

e-sklepy

Gdzie postawić sklep internetowy – w subdomenie czy katalogu?

czas czytania: 5

min

Gdzie najlepiej podstawić sklep internetowy – w katalogu czy w subdomenie? Przestawiamy za i przeciw obu rozwiązań i wskazujemy najlepszą opcję!

elementy strony internetowej

9 skutecznych elementów firmowej strony internetowej

czas czytania: 5

min

Przygotowanie strony internetowej, która będzie konwertowała, wymaga zbadania potrzeb i oczekiwań użytkowników. Poznaj 9 elementów, które decydują o pozyskaniu uwagi klientów!

strona internetowa www

5 nowości w Google SEO Starter Guide, które zwróciły naszą uwagę

czas czytania: 5

min

Google zaktualizowało SEO Starter Guide – przewodnik dla właścicieli stron internetowych i webmasterów dotyczących optymalizacji stron internetowych. Jakimi nowymi informacjami o SEO dzielą się pracownicy Google?

urządzenia mobilne

Czy Twoja strona jest przygotowana na mobile-first index? Checklista Google

czas czytania: 5

min

Przygotuj się do mobile-first indexing, weryfikując mobilną wersję strony internetowej. Jak to zrobić? Sprawdź checklistę przygotowaną przez Google!

współpraca z agencją seo

5 spraw dotyczących pozycjonowania serwisu, o które warto zapytać firmę pozycjonującą

czas czytania: 5

min

O co pytają najczęściej klienci, rozpoczynając umowę na pozycjonowanie strony internetowej? Prezentujemy 5 najczęstszych wątpliwości właścicieli serwisów internetowych!

pomysły na wideo marketing

8 pomysłów na skuteczny video marketing!

czas czytania: 5

min

Video marketing angażuje bardziej niż tekst lub grafika. Jakie filmy promocyjne tworzyć, by zwiększać widoczność marki i nie przekroczyć budżetu na reklamę? Podrzucamy 8 pomysłów na wideo content marketing!

zmiany w Google

Odpowiedzi z forum w direct answer – testy Google

czas czytania: 5

min

W wynikach wyszukiwania wybranym użytkownikom pojawiły się nowe boksy direct answer zawierające odpowiedzi z forum internetowego. Jak wygląda nowa funkcjonalność? Prezentujemy nowość od Google!

teksty seo jak pisać

Jak pisać teksty SEO? Poradnik SEO copywritingu

czas czytania: 5

min

Chcesz wiedzieć, jak napisać skuteczny tekst SEO na stronę internetową? Zapoznaj się z naszym krótkim poradnikiem SEO Copywritingu i poznaj kilka pomocnych wskazówek!

Grupy na Facebooku

Grupy na Facebooku. Jak je wykorzystać w biznesie?

czas czytania: 5

min

Fanpage może być administratorem grupy. Takie rozwiązanie mogą wykorzystać marki, które chcą jeszcze mocniej angażować swoich fanów, wchodzić z nimi w dyskusje i słuchać, co mają do powiedzenia. Sprawdź, jak założyc grupę na FB jako fanpage.

Co to jest linkowanie?

First link counts – jak linkować te same adresy URL na stronie internetowej?

czas czytania: 5

min

First link count to zasada, według której nie powinniśmy umieszczać takich samych linków na danej podstronie. Czy można obejść zasadę pierwszego linka? Podpowiadamy, jak to zrobić!

Google Maps

Jak dodać zdjęcia do wizytówki Google Moja Firma?

czas czytania: 5

min

Wizytówka Google Maps to doskonały sposób na promocję lokalnej działalności. Sprawdź, jak dodać zdjęcia do profilu, aby go uatrakcyjnić pod względem wizualnym.

czynniki rankingowe semrush

Czynniki rankingowe Google 2017 – ranking SEMrush

czas czytania: 5

min

Firma SEMrush na podstawie własnych badań i obserwacji przygotowała listę czynników rankingowych mających wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania. Sprawdźcie, jakie my mamy zdanie na ten temat!

Wordpress

SEO WordPress, czyli słów kilka o możliwościach i wtyczkach SEO na WP

czas czytania: 5

min

WordPress to jeden z najpopularniejszych systemów CMS. Jest prosty w obsłudze i intuicyjny dzięki implementacji modułów. Jakie wtyczki to must-have każdego WordPressa? Sprawdź nasze zestawienie!

czynniki rankingowe Google

Kliknięcia w wyniki wyszukiwania i czas spędzony na stronie wpływają na pozycje w wyszukiwarce?

czas czytania: 5

min

Wbrew oczekiwaniom branży SEO, Google nie lubi ujawniać mechanizmów działania algorytmów wyszukiwarki. Niedawno jednak uchylił rąbka tajemnicy. Pojawiła się informacja o wpływie kliknięć w wyniki wyszukiwania na pozycje strony w rankingu.

SEO przekierowania

Przekierowanie 301, 302 i tag kanoniczny – czym są i za co odpowiadają?

czas czytania: 5

min

Przekierowanie 301, 302 i tag rel canonical pomagają w kierowaniu użytkowników i robotów wyszukiwarek na właściwy adres strony. Sprawdź, czym się różnią i jak wdrożyć je w serwisie.

pozycjonowanie lokalne

Oceniaj, odpowiadaj na pytania i dziel się informacjami – zostań lokalnym przewodnikiem Google

czas czytania: 5

min

Lokalni przewodnicy to program, który dzięki zaangażowaniu i aktywności użytkowników ma przyczynić się do rozwoju usługi Google Maps. Uczestnicy za opinie i recenzje otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na nagrody.