Podpowiadamy, jak pozycjonować sklep internetowy na systemie Comarch e-Sklep. Skorzystaj z naszych rad podczas optymalizacji sklepu!
Narzędzia do monitoringu zmian w Google i aktualizacji algorytmów wyszukiwarki
01.04.2019
czas czytania: 5
min
SEO
Jak sprawdzić, czy wyszukiwarka Google wdrożyła nowy update? Skorzystaj z 7 proponowanych przez nas narzędzi.
Dystrybucja treści – co zrobić po opublikowaniu wpisu na blogu? 10 wskazówek
27.03.2019
czas czytania: 5
min
SEM
Zastanawiasz się, co zrobić z treścią opublikowaną na swojej stronie internetowej? Poznaj 10 metod na dystrybucję treści!
Udostępnianie konta Google Ads – przyznawanie, akceptowanie i odbieranie dostępu do Google Ads
26.03.2019
czas czytania: 5
min
SEM
Instruujemy, jak nadać dostępy do konta Google Ads agencji SEM, która prowadzi płatne kampanie w wyszukiwarce.
Lepszy Lead Response Time to więcej klientów!
20.03.2019
czas czytania: 5
min
SEM
Lead Response Time to jeden z czynników mających wpływ na konwersje. Optymalizuj LRT za pomocą narzędzia Contact LEADer!
Ratuj porzucone koszyki w sklepie internetowym, by zwiększyć współczynnik konwersji – 11 sposobów
11.03.2019
czas czytania: 5
min
SEM
Jak ratować porzucone koszyki, by zwiększyć współczynnik konwersji? Sprawdź naszych 11 sposobów!
15 wtyczek i rozszerzeń SEO do przeglądarek Chrome oraz Firefox przydatnych podczas optymalizacji strony
08.03.2019
czas czytania: 5
min
SEO
Prezentujemy 15 wtyczek SEO do przeglądarki Chrome i Firefox, które pomogą w pozycjonowaniu strony www.
Optymalizacja współczynnika konwersji
24.02.2016 (aktualizacja 06.03.2019)
czas czytania: 5
min
Analityka
Jak internetowy przedsiębiorca może sprawdzić, czy podejmowane przez niego działania są skuteczne? W tym celu należy zainteresować się analizą współczynnika konwersji i jego optymalizacją.
Audyt UX – jak zbadać użyteczność strony internetowej? 6 najczęstszych błędów UX
25.02.2019
czas czytania: 5
min
Analityka
Audyt UX to badanie użyteczności strony, by poprawić wrażenia użytkowników z jej przeglądania i poprawić współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej o usability serwisu.
Google Search Console w raporcie skuteczności konsoliduje dane o ruchu na stronie w oparciu o kanoniczne adresy URL
08.02.2019
czas czytania: 5
min
SEO
Raport Skuteczności w GSC powstaje w oparciu o kanoniczne adresy URL. Sprawdź, co wywoła ta zmiana w analizie danych.