min
min
Rok 2017 obfitował w nowości na Facebooku i Instagramie. Transmisje na żywo, paleta reakcji na posty oraz Instagram Stories to główne trendy, które zdominowały ubiegły rok.
min
Content marketing z roku na rok staje się coraz bardziej popularny. Marketingowcy, seowcy i właściciele stron internetowych mają do dyspozycji szereg narzędzi oraz sposobów promocji. Zobacz, jakie trendy będą królowały w 2018 roku.
min
Miniony rok przyniósł wiele zmian w AdWords – m.in. nowy interfejs, dodatkowe funkcje i raporty. Bieżący 2018 rok zapowiada się równie interesująco. Zobacz, jakich usprawnień możemy się spodziewać.
min
PrestShop to jeden z liderów darmowych skryptów do tworzenia sklepu internetowego na świecie. Na czym warto się skupić, optymalizując szablon pod wymogi SEO? Jakie możliwości daje nam PrestaShop i na co szczególnie musimy zwrócić uwagę? Zobacz minimum, które musisz wykonać w przypadku tego skryptu.
min
Narzędzie Test My Site pomoże Ci zoptymalizować mobilną wersję strony. Dzięki aplikacji sprawdzisz, jaki procent użytkowników zatrzymałbyś na stronie, gdybyś poprawił czas ładowania strony.
min
Google udostępnia wersję beta Search Console dla wszystkich użytkowników. Poczekaj na maila z linkiem do nowej wersji narzędzia i przetestuj udostępnione raporty!
min
Kampania AdWords powinna przyciągać wzrok, prezentować czytelne call to action i tworzyć spójną całość. Podpowiadamy, jak tworzyć skuteczne banery w sieci reklamowej Google, aby wzbudzić zainteresowanie użytkowników.
min
Atrakcyjne obrazy skutecznie przyciągają uwagę użytkowników i zachęcają ich do podjęcia akcji. W efekcie przyczyniają się więc do generowania konwersji. Podpowiadamy 7 sposobów, jak przygotować efektywną infografikę.
min
Gdzie najlepiej podstawić sklep internetowy – w katalogu czy w subdomenie? Przestawiamy za i przeciw obu rozwiązań i wskazujemy najlepszą opcję!
min
Przygotowanie strony internetowej, która będzie konwertowała, wymaga zbadania potrzeb i oczekiwań użytkowników. Poznaj 9 elementów, które decydują o pozyskaniu uwagi klientów!
min
Google zaktualizowało SEO Starter Guide – przewodnik dla właścicieli stron internetowych i webmasterów dotyczących optymalizacji stron internetowych. Jakimi nowymi informacjami o SEO dzielą się pracownicy Google?
min
Przygotuj się do mobile-first indexing, weryfikując mobilną wersję strony internetowej. Jak to zrobić? Sprawdź checklistę przygotowaną przez Google!
min
O co pytają najczęściej klienci, rozpoczynając umowę na pozycjonowanie strony internetowej? Prezentujemy 5 najczęstszych wątpliwości właścicieli serwisów internetowych!
min
Video marketing angażuje bardziej niż tekst lub grafika. Jakie filmy promocyjne tworzyć, by zwiększać widoczność marki i nie przekroczyć budżetu na reklamę? Podrzucamy 8 pomysłów na wideo content marketing!
min
W wynikach wyszukiwania wybranym użytkownikom pojawiły się nowe boksy direct answer zawierające odpowiedzi z forum internetowego. Jak wygląda nowa funkcjonalność? Prezentujemy nowość od Google!
min
Chcesz wiedzieć, jak napisać skuteczny tekst SEO na stronę internetową? Zapoznaj się z naszym krótkim poradnikiem SEO Copywritingu i poznaj kilka pomocnych wskazówek!
min
Fanpage może być administratorem grupy. Takie rozwiązanie mogą wykorzystać marki, które chcą jeszcze mocniej angażować swoich fanów, wchodzić z nimi w dyskusje i słuchać, co mają do powiedzenia. Sprawdź, jak założyc grupę na FB jako fanpage.
min
First link count to zasada, według której nie powinniśmy umieszczać takich samych linków na danej podstronie. Czy można obejść zasadę pierwszego linka? Podpowiadamy, jak to zrobić!
min
Wizytówka Google Maps to doskonały sposób na promocję lokalnej działalności. Sprawdź, jak dodać zdjęcia do profilu, aby go uatrakcyjnić pod względem wizualnym.
min
Firma SEMrush na podstawie własnych badań i obserwacji przygotowała listę czynników rankingowych mających wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania. Sprawdźcie, jakie my mamy zdanie na ten temat!
min
WordPress to jeden z najpopularniejszych systemów CMS. Jest prosty w obsłudze i intuicyjny dzięki implementacji modułów. Jakie wtyczki to must-have każdego WordPressa? Sprawdź nasze zestawienie!
min
Wbrew oczekiwaniom branży SEO, Google nie lubi ujawniać mechanizmów działania algorytmów wyszukiwarki. Niedawno jednak uchylił rąbka tajemnicy. Pojawiła się informacja o wpływie kliknięć w wyniki wyszukiwania na pozycje strony w rankingu.
min
Przekierowanie 301, 302 i tag rel canonical pomagają w kierowaniu użytkowników i robotów wyszukiwarek na właściwy adres strony. Sprawdź, czym się różnią i jak wdrożyć je w serwisie.
min
Lokalni przewodnicy to program, który dzięki zaangażowaniu i aktywności użytkowników ma przyczynić się do rozwoju usługi Google Maps. Uczestnicy za opinie i recenzje otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na nagrody.