Reklamy na Facebooku to skuteczny system, który nie wymaga wysokich nakładów finansowych. Firma może przeznaczyć właściwie dowolny budżet na emisję banneru reklamowego i dotrzeć w ten sposób do dowolnie szerokiego grona odbiorców. Reklamę kupuje się na kilka różnych sposobów, np. za pośrednictwem aukcji, gdzie można szczegółowo ustawić parametry związane z grupą docelową lub miejscem wyświetlania.
Czytaj więcej
Choć kwestia grafik do social mediów nie wydaje się zbytnio skomplikowana, optymalizacja obrazów publikowanych na portalach społecznościowych wiąże się się z podążaniem za szeregiem wytycznych. Dowiedz się, jak przygotować treści graficzne, które będę generować większe zasięgi.
Czytaj więcej
Tworząc reklamę, musisz pamiętać o tym, by przekazać odbiorcy ciekawą i przydatną informację. Sprawdź, czego unikać, by nie zirytować klienta.
Czytaj więcej
Czy wiesz, na czym polega multistore? To strategia zarządzania wieloma sklepami w jednym miejscu. Dowiedz się, komu najbardziej się przydaje to rozwiązanie.
Czytaj więcej