31.03.2025
|
czas czytania: 5:00 min
|
Inne
Czym jest CRM i dlaczego jest niezbędny w sprzedaży?
Efektywne zarządzanie relacjami z klientami stało się nieodłącznym elementem sukcesu każdej firmy. CRM, czyli Customer Relationship Management, to narzędzie, które pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb klientów, budowanie trwałych relacji oraz zwiększenie sprzedaży. Dzięki CRM, firmy mogą skuteczniej zarządzać danymi klientów, analizować ich zachowania i dostosowywać swoje działania marketingowe. W niniejszym artykule przyjrzymy się bliżej, czym dokładnie jest CRM i dlaczego jego wdrożenie jest niezbędne w procesie sprzedaży.
Czytaj więcej
25.02.2025
|
czas czytania: 5:00 min
|
Inne
Strategia ESG w marketingu – jak wygląda?
Odpowiednia strategia w marketingu często decyduje o jej sukcesie. Strategia ESG polega na zintegrowanym podejściu. W jej skład wchodzą 3 sektory: środowiskowy, społeczny i ład korporacyjny. Dzięki temu firmy mogą prowadzić działalność w etyczny i stabilny sposób. W naszym artykule dokładnie opisujemy, na czym polega ta strategia w marketingu.
Czytaj więcej
17.12.2024
|
czas czytania: 9
|
Inne
Jakie informacje w swoich zasobach gromadzi o nas Google i do czego je wykorzystuje?
Dane dotyczące naszej aktywności w internecie to cena, jaką płacisz za dostęp do spersonalizowanych treści. Dowiedz się, jak zbierane są informacje na Twój temat oraz co właściwie Google o Tobie wie.
Czytaj więcej
21.11.2024
|
czas czytania: 5
|
Inne
Co to jest dark post?
Czy wiesz, czym są dark posty? Sprawdź, jak je wykorzystywać w komunikacji marketingowej z grupą docelową.
Czytaj więcej
16.10.2024
|
czas czytania: 4
|
Inne
6 kapeluszy myślowych – czym są i jak je wykorzystać?
Gdy kierują nami emocje, a zdarza się to często, możemy wpaść w pułapkę pochopnych decyzji. Możemy się przed tym błędem uchronić, korzystając z metody wymyślonej przez Edwarda de Bono - 6 kapeluszy myślowych.
Czytaj więcej
16.10.2024
|
czas czytania: 4
|
Inne
HTTP Error 500 – czym jest i jak go naprawić?
Bywa tak, że serwer nie może dokładnie zdiagnozować problemu i dopasować odpowiedniego kodu odpowiedzi. W takiej sytuacji serwer odpowiada kodem stanu HTTP Error 500. Istnieje kilka możliwości wyświetlania się tego typu błędu.
Czytaj więcej
14.10.2024
|
czas czytania: 4
|
Inne
6 wybitnie nieudanych kampanii marketingowych
Dzięki dobrze zaprojektowanym, zaskakującym kampaniom marketingowym zapamiętujemy marki, nawet jeśli nie jesteśmy ich klientami. Marketing może edukować swoich odbiorców, bawić, inspirować. W pięknej wizji świata mielibyśmy tylko te dobre kampanie. Rzeczywistość jest jednak inna i marketingowcy często raczą nas koncepcjami, które okazują się klapą.
Czytaj więcej
04.10.2024
|
czas czytania: 4
|
Inne
Jak stworzyć i wykorzystać mapę interesariuszy?
Interesariuszami są wszystkie osoby i podmioty, które mają styk z Twoją usługą. Wbrew pozorom nie jest to tylko Twój pracownik, który obsługuje klienta.
Czytaj więcej
28.08.2024
|
czas czytania: 5:00 min
|
Inne
Kiedy należy tworzyć strategię digital marketingową?
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę