Ogromne sukcesy Snapchata, Periscope czy Meerkata potwierdziły zainteresowanie użytkowników przekazami transmitowanymi na żywo. Mark Zuckerberg nie pozostaje w tyle, najnowsza usługa Live for Facebook Mentions zdobywa coraz większe grono odbiorców, również w Polsce.
https://www.youtube.com/watch?v=klwexuqIoYM
Usługa pozwala nam na transmitowanie ważnych wydarzeń (wywiady, koncerty, konferencje) w czasie rzeczywistym. Przekaz pojawia się w strumieniu aktualności. Użytkownicy mają możliwość komentowania oraz udostępniania – tak, jak w przypadku standardowych postów. Podczas transmisji, w górnym rogu możemy na bieżąco sprawdzać, ile osób obserwuje nas w danym momencie. Po zakończeniu, możemy pozostawić audycję w newsfeedzie, do ponownego obejrzenia.
Jak wspominał Jakub Szmigielski z Facebook Warsaw, podczas transmisji online #BRIEFmorning, usługa na razie dostępna jest dla użytkowników prywatnych (wprowadzana stopniowo) oraz dla profili publicznych, które przeszły proces weryfikacji.
Jak zweryfikować swój fanpage?
- Wchodzimy w ustawienia strony internetowej.
- Z ustawień ogólnych wybieramy opcję Weryfikacja strony.
- Klikamy Zweryfikuj stronę, a następnie Rozpocznij.
- Wybieramy formę weryfikacji (telefoniczną lub na podstawie dokumentu firmowego).
- Podajemy swój numer lub przesyłamy zdjęcie dokumentu.
- Wpisujemy uzyskany 4-cyfrowy kod.
W tym momencie z usługi transmisji live mogą korzystać jedynie zweryfikowane wcześniej strony, weryfikacja nowych profili jest obecnie niedostępna. Możliwe, że wróci ponownie.
Polskie marki oraz osoby publiczne coraz chętniej korzystają z nowej formy przekazu. Co ciekawe, pierwszym politykiem w Polsce (a może i na świecie), który wziął udział w transmisji live był prezydent Andrzej Duda.
Streamingi online to niewątpliwie jeden z wiodących trendów mediów społecznościowych w roku 2016. Warto wziąć je pod uwagę podczas tworzenia komunikacji marki.
Również na naszym blogu
- Plik weryfikacyjny Google - jak przesłać?
- Grafiki na bloga - jak dobrać?
- Jakie są skrypty za darmo dla sklepów internetowych?
- O czym może być blog, który zainteresuje czytelników?
- Meta Title a Google
- Jak zawęzić wyszukiwania przy użyciu Google? 13 sposobów
- Zamień koszty sprzedaży na Allegro na Google Shopping
- Dane do analizy - jak nie popełniać błędów?
- 5 narzędzi, które sprawdzą linkowanie stron
- Keyword Hero sposobem na not provided
- Dlaczego protokół HTTP nie jest polecany?
- Lokalne SEO – wskazówki marketingowe
- Czym może skutkować brak certyfikatu SSL?
- Certyfikaty stron internetowych - jak wpływają na bezpieczeństwo serwisu?
- Pozycjonowanie strony dla firm produkcyjnych - wskazówki
- Najlepsze aplikacje do zarządzania hasłami
- Marketing automation i e-commerce
- Kiedy wysyłać maile biznesowe?
- Identyfikacja wizualna a logo
- Wskazówki Google Moja Firma dot. koronawirusa
- Tworzenie opisów na Insta
- Jak osiągnąć pozycję 0 w google przy pomocy Direct Answers?
- Pliki cookies a pozycja Google