Google Optimize – nowe narzędzie analityczne - Blog Artefakt

Google Optimize – nowe i darmowe narzędzie analityczne

03.10.2016 / Analityka
Analityka internetowa

Za miesiąc zostanie udostępnione nowe narzędzie analityczne – Google Optimize. Będzie to darmowa wersja programu Google Optimize 360, skierowanego do przedsiębiorców. Jakie możliwości tym razem udostępni nam gigant z Kalifornii?

 

Czym jest Google Optimize?

Nowe narzędzie pomoże w testowaniu i dostosowywaniu serwisu pod wymagania użytkowników. Ich zadowolenie ma wpłynąć na rozwój prowadzonej działalności i poprawić wyniki firmy. Google Optimize jest zbudowane na Google Analytics, więc dostarczy danych analitycznych mogących mieć wpływ na wzrost konwersji.

Na razie można przetestować wersję beta tego narzędzia. Jednak aby móc z niej skorzystać, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i poczekać na maila zwrotnego od Google. Nie każdy będzie mógł wziąć udział w testach.

Google Optimize

Google Optimize opiera się także na zaawansowanych modelach statystycznych, aby trendy i prognozy były wiarygodne i pomocne w kreowaniu rozwiązań dostosowanych pod wymagania klienta.

Jak wygląda Google Optimize i czy jest to użyteczny program w przypadku prowadzenia niewielkiej działalności? Opowiemy wam o tym więcej, jak otrzymamy maila od Google z zaproszeniem do udziału w tekstach. A na razie wciąż czekamy na odpowiedź.

Również na naszym blogu
Google Chrome blokuje nachalny przekaz reklamowy na urządzeniach desktopowych i mobilnych. Sprawdź,...
Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów...
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...