SEO Fest w Katowicach - Blog Artefakt

SEO Fest w Katowicach

/ Aktualności
Artefakt team 2017

29 maja 2015 roku odbyło się kolejne, trzecie już spotkanie specjalistów SEO z całego kraju, którzy zjechali do Katowic, aby wysłuchać prelekcji oraz podyskutować na najważniejsze oraz najbardziej aktualne tematy z dziedziny pozycjonowania stron internetowych.

Organizatorem spotkania był Artur Strzelecki z SilesiaSem, a wśród prelegentów znalazła się prawdziwa śmietanka branży SEO, o czym świadczą takie nazwiska jak Paweł Gontarek, Kasper Szymański czy Dixon Jones. Na tak ważnym wydarzeniu branżowym nie mogło oczywiście zabraknąć przedstawicieli naszej firmy.

Podczas wystąpień poruszone zostały tematy, które w ostatnim czasie rozgrzewają całą branże reklamy internetowej, takie jak:

–    content marketing oraz sposoby jego promocji, który pojawił się w prezentacji Łukasza Ciechanka;

–    User Experience i jego wpływ na SEO analizowany przez Pawła Gontarka;

–    synergia seo z mediami społecznościowymi  w celu maksymalizacji korzyści na podstawie doświadczeń Łukasza Żeleznego;

Festiwal SEONam najbardziej podobała się prezentacja na temat tworzenia stron dynamicznych zgodnych z SEO, którą przygotował Grzegorz Strzelec oraz prezentacja na temat wskaźnika TrustFlow, poprowadzona przez Dixona Jonesa.

Wiele osób z niecierpliwością czekało na wystąpienie Kaspara Szymańskiego, byłego lidera Zespołu Google do Walki ze Spamem, który swoją część prelekcji przeznaczył na panel dyskusyjny z uczestnikami festiwalu. W dobie walki z filtrami i karami od Google, pytań od uczestników było wiele i na pewno część osób była zawiedziona, że ta część spotkania trwała tylko pół godziny.

Wydarzeniu towarzyszyły targi na których można było porozmawiać z przedstawicielami takich marek jak Majesticseo, Semstorm, Brand24 czy Seostation.

Również na naszym blogu
Kampanie AdWords oraz aktywność w social media to działania, które skutecznie uzupełnią strategię...
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...