SEO Fest w Katowicach - Blog Artefakt

SEO Fest w Katowicach

/ Aktualności
Artefakt team 2017

29 maja 2015 roku odbyło się kolejne, trzecie już spotkanie specjalistów SEO z całego kraju, którzy zjechali do Katowic, aby wysłuchać prelekcji oraz podyskutować na najważniejsze oraz najbardziej aktualne tematy z dziedziny pozycjonowania stron internetowych.

Organizatorem spotkania był Artur Strzelecki z SilesiaSem, a wśród prelegentów znalazła się prawdziwa śmietanka branży SEO, o czym świadczą takie nazwiska jak Paweł Gontarek, Kasper Szymański czy Dixon Jones. Na tak ważnym wydarzeniu branżowym nie mogło oczywiście zabraknąć przedstawicieli naszej firmy.

Podczas wystąpień poruszone zostały tematy, które w ostatnim czasie rozgrzewają całą branże reklamy internetowej, takie jak:

–    content marketing oraz sposoby jego promocji, który pojawił się w prezentacji Łukasza Ciechanka;

–    User Experience i jego wpływ na SEO analizowany przez Pawła Gontarka;

–    synergia seo z mediami społecznościowymi  w celu maksymalizacji korzyści na podstawie doświadczeń Łukasza Żeleznego;

Festiwal SEONam najbardziej podobała się prezentacja na temat tworzenia stron dynamicznych zgodnych z SEO, którą przygotował Grzegorz Strzelec oraz prezentacja na temat wskaźnika TrustFlow, poprowadzona przez Dixona Jonesa.

Wiele osób z niecierpliwością czekało na wystąpienie Kaspara Szymańskiego, byłego lidera Zespołu Google do Walki ze Spamem, który swoją część prelekcji przeznaczył na panel dyskusyjny z uczestnikami festiwalu. W dobie walki z filtrami i karami od Google, pytań od uczestników było wiele i na pewno część osób była zawiedziona, że ta część spotkania trwała tylko pół godziny.

Wydarzeniu towarzyszyły targi na których można było porozmawiać z przedstawicielami takich marek jak Majesticseo, Semstorm, Brand24 czy Seostation.

Również na naszym blogu
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 95% użytkowników korzysta z...
Jak tagować artykuły, wpisy, produkty na stronie internetowej, aby wspomóc pozycjonowanie strony i...
Panele informacyjne w Google Analytics ułatwiają raportowanie i wyciąganie wniosków na podstawie...
Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować...
User generated content przynosi wiele korzyści właścicielom strony internetowej. Dowiedz się, jak...