Relacja z konferencji Comarch ERP Optima i kolejny etap współpracy z firmą Comarch

/ Aktualności
optima comarch

4 dni – 4 miasta – 4 merytoryczne wystąpienia i kilkanaście godzin rozmów związanych z promocją firmy w internecie – tak najkrócej można podsumować udział naszych specjalistów w cyklu ogólnopolskich konferencji Comarch ERP Optima.

W dniach 7-8-9 i 14 czerwca swoimi pomysłami i sprawdzonymi sposobami na to, jak dać się odnaleźć, nie popełniać kosztownych błędów i z sukcesem prowadzić kampanie w wyszukiwarce dzielili się Katarzyna Baranowska i Marcin Wolnicki.

Konferencja OptimaW trakcie godzinnego, otwierającego konferencję wystąpienia Kasia i Marcin omawiali sposoby promocji witryny zarówno w płatnych, jak i bezpłatnych wynikach wyszukiwania, zwracając szczególną uwagę na to:

  • jak zaplanować strategię promocji witryny w zależności od profilu firmy i celów biznesowych,
  • jak ustalany jest ranking wyników organicznych oraz kolejność wyświetlania się linków sponsorowanych,
  • co wpływa na pozycje domeny oraz w jaki sposób samodzielnie poprawić jej notowania i zwiększyć widoczność,
  • dlaczego optymalizacja witryny pod kątem SEO to połowa sukcesu,
  • jak z sukcesem prowadzić kampanie AdWords i dostosowywać je do aktualnych potrzeb,
  • czy można i warto samodzielnie promować swoją firmę w sieci?

Rozmowy z uczestnikami ubiegłorocznych konferencji uświadomiły nam, że właściciele witryn bardzo często potrzebują szczegółowych, ale podanych w przystępnej formie wskazówek związanych z optymalizacją ich stron internetowych. By ułatwić poruszanie się w gąszczu zagadnień związanych z SEO i umożliwić samodzielne wprowadzenie zmian postanowiliśmy wspólnie z firmą Comarch dokonać audytu i na jego podstawie przygotować przewodnik SEO po optymalizacji sklepów internetowych działających na platformie Comarch ERP Optima.

W dokumencie, który mieliśmy okazję po raz pierwszy zaprezentować w trakcie czerwcowych konferencji, przybliżyliśmy najważniejsze pojęcia związane z dostosowaniem sklepów do wytycznych wyszukiwarki Google oraz zawarliśmy wskazówki dotyczące wypełnienia poszczególnych elementów (mających znaczenie dla pozycjonowania, czyli tzw. zalecenia SEO Optima). Całość ilustrowana jest grafikami pochodzącymi bezpośrednio z panelu administracyjnego obrazujące, w których miejscach można edytować ustawienia i wprowadzać zmiany.

 

Wszyscy uczestnicy konferencji zainteresowani otrzymaniem Poradnika (w formie dokumentu PDF) mogą kontaktować się z nami poprzez adres mailowy biura: firma@artefakt.pl.

Najnowsze artykuły na blogu:
Prowadzisz blog firmowy, który niestety przynosi niekonwertujący ruch? Mamy dla Ciebie 9 sposobów...
Zamierzasz zorganizować promocję w sklepie internetowym? Skorzystaj z naszych wskazówek i...
Google Tag Manager to narzędzie ułatwiające wdrażanie kodów śledzących na stronę internetową bez...
Opracowana strategia content marketingowa pomaga budować rozpoznawalność marki, zwiększać...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...