Relacja z konferencji Comarch ERP Optima - Blog Artefakt

Relacja z konferencji Comarch ERP Optima i kolejny etap współpracy z firmą Comarch

20.06.2016 / Aktualności
optima comarch

4 dni – 4 miasta – 4 merytoryczne wystąpienia i kilkanaście godzin rozmów związanych z promocją firmy w internecie – tak najkrócej można podsumować udział naszych specjalistów w cyklu ogólnopolskich konferencji Comarch ERP Optima.

W dniach 7-8-9 i 14 czerwca swoimi pomysłami i sprawdzonymi sposobami na to, jak dać się odnaleźć, nie popełniać kosztownych błędów i z sukcesem prowadzić kampanie w wyszukiwarce dzielili się Katarzyna Baranowska i Marcin Wolnicki.

Konferencja OptimaW trakcie godzinnego, otwierającego konferencję wystąpienia Kasia i Marcin omawiali sposoby promocji witryny zarówno w płatnych, jak i bezpłatnych wynikach wyszukiwania, zwracając szczególną uwagę na to:

  • jak zaplanować strategię promocji witryny w zależności od profilu firmy i celów biznesowych,
  • jak ustalany jest ranking wyników organicznych oraz kolejność wyświetlania się linków sponsorowanych,
  • co wpływa na pozycje domeny oraz w jaki sposób samodzielnie poprawić jej notowania i zwiększyć widoczność,
  • dlaczego optymalizacja witryny pod kątem SEO to połowa sukcesu,
  • jak z sukcesem prowadzić kampanie AdWords i dostosowywać je do aktualnych potrzeb,
  • czy można i warto samodzielnie promować swoją firmę w sieci?

Rozmowy z uczestnikami ubiegłorocznych konferencji uświadomiły nam, że właściciele witryn bardzo często potrzebują szczegółowych, ale podanych w przystępnej formie wskazówek związanych z optymalizacją ich stron internetowych. By ułatwić poruszanie się w gąszczu zagadnień związanych z SEO i umożliwić samodzielne wprowadzenie zmian postanowiliśmy wspólnie z firmą Comarch dokonać audytu i na jego podstawie przygotować przewodnik SEO po optymalizacji sklepów internetowych działających na platformie Comarch ERP Optima.

W dokumencie, który mieliśmy okazję po raz pierwszy zaprezentować w trakcie czerwcowych konferencji, przybliżyliśmy najważniejsze pojęcia związane z dostosowaniem sklepów do wytycznych wyszukiwarki Google oraz zawarliśmy wskazówki dotyczące wypełnienia poszczególnych elementów (mających znaczenie dla pozycjonowania, czyli tzw. zalecenia SEO Optima). Całość ilustrowana jest grafikami pochodzącymi bezpośrednio z panelu administracyjnego obrazujące, w których miejscach można edytować ustawienia i wprowadzać zmiany.

 

Wszyscy uczestnicy konferencji zainteresowani otrzymaniem Poradnika (w formie dokumentu PDF) mogą kontaktować się z nami poprzez adres mailowy biura: firma@artefakt.pl.

Również na naszym blogu
Prowadząc hotel czy pensjonat, warto zadbać o zwiększenie widoczności strony internetowej w...
Google Chrome blokuje nachalny przekaz reklamowy na urządzeniach desktopowych i mobilnych. Sprawdź,...
Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów...
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...