Relacja z konferencji Analyze IT Rzeszów 2017 - Blog Artefakt

Relacja z konferencji Analyze IT Rzeszów 2017

20.02.2017 / Aktualności
Artefakt team 2017

Wydarzenie zostało zorganizowane bardzo profesjonalnie. Wysoki poziom prezentacji oraz duże doświadczenie prelegentów to główne zalety rzeszowskiej konferencji Analyze IT. Każda z prezentacji była na swój sposób unikalna i każda wnosiła coś nowego.

Analyze IT

Rozpoczął Przemek Pardel od programistycznej prezentacji dotyczącej narzędzia Firebase. Tutaj dało się zauważyć duży potencjał do rozwoju zwłaszcza dla programistów. Wydaje mi się, że Google będzie chciało mocno usprawnić to narzędzie pod kątem jego wykorzystania w przyszłości.

Mikołaj Winkiel oraz Sebastian Szmigielski opowiadali szerzej o mediach społecznościowych i ich mierzeniu. Fajne i ciekawe podejście analityczne z pokazaniem „od kuchni”, na czym polegają poszczególne moduły analityczne i jak w praktyce można je wykorzystać. Sebastian zwrócił uwagę na stosunkowo nowe narzędzie w Polsce mogące dobrze konwertować – chodziło o boty w Messenger Facebook.

Konferencja Analyze IT RzeszówOsobiście największe wrażenie zrobiła na mnie prezentacja Piotrka Rudnickiego z Google: Odrobina szaleństwa w nudnej Analityce Internetowej. Piotrek oprócz swoich ciekawych doświadczeń z Analytics (np. mierzenie zdarzeń w Analytics polegających na otwarciu lodówki ;)) przekazał też sporo cennej wiedzy z zakresu Google Analytics, o której często zapominamy. Zachęcił do korzystania z bibliotek autotrack na Github.com, które implementując w prosty sposób, mogą mierzyć mocno zaawansowane aspekty naszej strony.

Adrian Kajda opowiedział o swoim start-upie, pokazując tym samym, jak ważna była dla niego analityka aplikacji mobilnej w podejmowaniu decyzji biznesowych.

Na koniec wystąpił Maciej Rynarzewski, a prezentacja wydała mi się być świetnym podsumowanie poprzednich. Maciej zwrócił uwagę na elementy UX, które powinny być mierzone i wykorzystywane równolegle z analityką. Maciej zaprezentował również swoje ciekawe podejście do mierzenia konwersji oraz analiz w Google Analytics.

Podsumowując, wydarzenie oceniam bardzo wysoko, a organizatorom gratuluję udanej konferencji. Mam nadzieję, że za rok uda mi się ponownie uczestniczyć w tym wydarzeniu.

 

Również na naszym blogu
Najnowsze wpisy
Chcesz wiedzieć, jak napisać skuteczny tekst SEO na stronę internetową? Zapoznaj się z naszym...
Fanpage może być administratorem grupy. Takie rozwiązanie mogą wykorzystać marki, które chcą...
Pytania i odpowiedzi to nowa sekcja w wizytówce Google Maps. Funkcjonalność przypomina forum -...
First link count to zasada, według której nie powinniśmy umieszczać takich samych linków na danej...
Wizytówka Google Maps to doskonały sposób na promocję lokalnej działalności. Sprawdź, jak dodać...