Raport Agencje Interaktywne 2017: Artefakt poprawił wskaźniki zadowolenia klientów!

/ Aktualności
Artefakt team

Magazyn Media & Marketing Polska opublikował Raport Agencje Interaktywne prezentujący badanie satysfakcji klientów przeprowadzone przez Kantar Millward Brown. Jak co roku nasi Klienci wykazali się chęcią udzielenia odpowiedzi na kilka pytań i poznaliśmy ocenę naszej pracy.

Nasze wyniki w poszczególnych obszarach prezentują się następująco (przyznana ocena/maksymalna ocena):

  • Zadowolenie z obsługi klienta: 4,8/5
  • Informuje jasno i szczegółowo, w jaki sposób wydawany jest nasz budżet: 5,4 /6
  • Oferuje strategiczne i długofalowe rozwiązania: 5,0 /6
  • Zna daną kategorię produktową i jej sytuację rynkową: 5,1 /6
  • Usługi agencji warte są pieniędzy, które jej płacimy: 5,1 /6
  • Projekty agencji są skuteczne: 5,0 /6
  • Przestrzega zasad etyki zawodowej: 5,6 /6
  • Ma dobrą opinię w branży: 5,1 /6

Raport Agencje InteraktywneZmiany w strukturze firmy, udoskonalenie usług, zwiększenie liczby specjalistów z różnych dziedzin marketingu internetowego przyczyniły się do poprawy skuteczności podejmowanych działań – w porównaniu do ubiegłego roku poprawiliśmy oceny w badaniu satysfakcji klientów. Docenili to także twórcy raportu, komentując następująco naszą sytuację: „Agencja ma za sobą bardzo dobry rok. Potwierdzają to również efektywne działania nowobiznesowe”.

Cieszymy się z uzyskanych wyników i z zadowolenia naszych Klientów ze świadczonych usług. Doskonalimy się, rośniemy i kształcimy, by wspierać przedsiębiorców w odnoszeniu sukcesów w e-commerce!

Raport dostępny pod tym linkiem.

Najnowsze artykuły na blogu:
Prezentujemy kalendarz marketera 2020, który przyda się podczas planowania akcji marketingowych w...
Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli...
Analityka internetowa przynosi wiele korzyści. Podajemy 10 powodów, dlaczego warto zainwestować w...
Podsumowujemy rok 2019 w PPC, a dokładniej w systemach reklamowych Facebook i Google Ads. Jakie...
Podsumowujemy rok 2019 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w...