Raport Agencje Interaktywne 2017: Artefakt poprawił wskaźniki zadowolenia klientów!

| czas czytania: 5 min | Aktualności
Artefakt team

Magazyn Media & Marketing Polska opublikował Raport Agencje Interaktywne prezentujący badanie satysfakcji klientów przeprowadzone przez Kantar Millward Brown. Jak co roku nasi Klienci wykazali się chęcią udzielenia odpowiedzi na kilka pytań i poznaliśmy ocenę naszej pracy.

Nasze wyniki w poszczególnych obszarach prezentują się następująco (przyznana ocena/maksymalna ocena):

  • Zadowolenie z obsługi klienta: 4,8/5
  • Informuje jasno i szczegółowo, w jaki sposób wydawany jest nasz budżet: 5,4 /6
  • Oferuje strategiczne i długofalowe rozwiązania: 5,0 /6
  • Zna daną kategorię produktową i jej sytuację rynkową: 5,1 /6
  • Usługi agencji warte są pieniędzy, które jej płacimy: 5,1 /6
  • Projekty agencji są skuteczne: 5,0 /6
  • Przestrzega zasad etyki zawodowej: 5,6 /6
  • Ma dobrą opinię w branży: 5,1 /6

Raport Agencje InteraktywneZmiany w strukturze firmy, udoskonalenie usług, zwiększenie liczby specjalistów z różnych dziedzin marketingu internetowego przyczyniły się do poprawy skuteczności podejmowanych działań – w porównaniu do ubiegłego roku poprawiliśmy oceny w badaniu satysfakcji klientów. Docenili to także twórcy raportu, komentując następująco naszą sytuację: „Agencja ma za sobą bardzo dobry rok. Potwierdzają to również efektywne działania nowobiznesowe”.

Cieszymy się z uzyskanych wyników i z zadowolenia naszych Klientów ze świadczonych usług. Doskonalimy się, rośniemy i kształcimy, by wspierać przedsiębiorców w odnoszeniu sukcesów w e-commerce!