Publikacja Katarzyny Baranowskiej na portalu MarketingLink

/ Aktualności
Artefakt team 2017

Każda witryna wymaga stałego monitorowania. Należy weryfikować, czy nie zachodzą problemy z indeksacją treści, a roboty Google mają dostęp do wszystkich podstron i nie występują problemy z poszczególnymi skryptami zaimplementowanymi w kodzie strony. W tym celu warto skorzystać z darmowego narzędzia, jakim jest Google Search Console.

O podstawach korzystania z Google Serach Conosole opowiada Katarzyna Baranowska Manager ds. szkoleń w artykule pt. Spójrz na swoją witrynę „oczami” Google’a opublikowanym na portalu MarketingLink. Kasia podeszła do zagadnienia kompleksowo, dlatego publikacja stanowi jedną z lepszych instrukcji dla osób, które nigdy wcześniej nie korzystały z tego narzędzia.

Zapraszamy do przeczytania całego artykułu!

Najnowsze artykuły na blogu:
Uczestniczyliśmy w konferencji Google Marketing Live 2019 r. Oto kilka naszych słów o nowościach,...
Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak...
Zastanawiasz się, jak poprawić skuteczność i współczynnik konwersji na kolejnych etapach ścieżki...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Chcesz zaistnieć na Instagramie? Sprawdź nasze sposoby na zdobycie nowych followersów i...