Artykuł Katarzyny Baranowskiej w MarketingLink - Blog Artefakt

Publikacja Katarzyny Baranowskiej na portalu MarketingLink

/ Aktualności
Artefakt team 2017

Każda witryna wymaga stałego monitorowania. Należy weryfikować, czy nie zachodzą problemy z indeksacją treści, a roboty Google mają dostęp do wszystkich podstron i nie występują problemy z poszczególnymi skryptami zaimplementowanymi w kodzie strony. W tym celu warto skorzystać z darmowego narzędzia, jakim jest Google Search Console.

O podstawach korzystania z Google Serach Conosole opowiada Katarzyna Baranowska Manager ds. szkoleń w artykule pt. Spójrz na swoją witrynę „oczami” Google’a opublikowanym na portalu MarketingLink. Kasia podeszła do zagadnienia kompleksowo, dlatego publikacja stanowi jedną z lepszych instrukcji dla osób, które nigdy wcześniej nie korzystały z tego narzędzia.

Zapraszamy do przeczytania całego artykułu!

Również na naszym blogu
Przełom roku jest czasem podsumowań i nieśmiałego wybiegania w przyszłość. Przypominamy...
Podsumowujemy rok 2018 w analityce internetowej. Jaki będzie rok 2019 w zakresie analizy danych?...
Podsumowujemy najważniejsze zmiany i trendy, które miały miejsce w 2018 r. w social media. Sprawdź,...
Podsumowanie 2018 roku w Google Ads i trendy na 2019 r. w reklamach Google. Sprawdź nasze prognozy....
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 96% użytkowników korzysta z...
pozycjonowanie