Artykuł Katarzyny Baranowskiej w MarketingLink - Blog Artefakt

Publikacja Katarzyny Baranowskiej na portalu MarketingLink

05.08.2016 / Aktualności
Artefakt team 2017

Każda witryna wymaga stałego monitorowania. Należy weryfikować, czy nie zachodzą problemy z indeksacją treści, a roboty Google mają dostęp do wszystkich podstron i nie występują problemy z poszczególnymi skryptami zaimplementowanymi w kodzie strony. W tym celu warto skorzystać z darmowego narzędzia, jakim jest Google Search Console.

O podstawach korzystania z Google Serach Conosole opowiada Katarzyna Baranowska Manager ds. szkoleń w artykule pt. Spójrz na swoją witrynę „oczami” Google’a opublikowanym na portalu MarketingLink. Kasia podeszła do zagadnienia kompleksowo, dlatego publikacja stanowi jedną z lepszych instrukcji dla osób, które nigdy wcześniej nie korzystały z tego narzędzia.

Zapraszamy do przeczytania całego artykułu!

Również na naszym blogu
Prowadząc hotel czy pensjonat, warto zadbać o zwiększenie widoczności strony internetowej w...
Google Chrome blokuje nachalny przekaz reklamowy na urządzeniach desktopowych i mobilnych. Sprawdź,...
Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów...
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...