Artykuł Katarzyny Baranowskiej w MarketingLink - Blog Artefakt

Publikacja Katarzyny Baranowskiej na portalu MarketingLink

/ Aktualności
Artefakt team 2017

Każda witryna wymaga stałego monitorowania. Należy weryfikować, czy nie zachodzą problemy z indeksacją treści, a roboty Google mają dostęp do wszystkich podstron i nie występują problemy z poszczególnymi skryptami zaimplementowanymi w kodzie strony. W tym celu warto skorzystać z darmowego narzędzia, jakim jest Google Search Console.

O podstawach korzystania z Google Serach Conosole opowiada Katarzyna Baranowska Manager ds. szkoleń w artykule pt. Spójrz na swoją witrynę „oczami” Google’a opublikowanym na portalu MarketingLink. Kasia podeszła do zagadnienia kompleksowo, dlatego publikacja stanowi jedną z lepszych instrukcji dla osób, które nigdy wcześniej nie korzystały z tego narzędzia.

Zapraszamy do przeczytania całego artykułu!

Również na naszym blogu
Karty wyprzedanych produktów należy odpowiednio zoptymalizować, aby nie stracić efektów SEO i nie...
Właściciele e-sklepów oraz stron internetowych nierzadko udzielają odpowiedzi na setki tych samych...
Deweloper powinien promować swoją inwestycję mieszkaniową za pomocą social media. Sprawdź, jakie...
Relacja z wideokonferencji Google Marketing Live 2018. Sprawdź, jakie nowości w Google Ads pojawią...
Mobilna wyszukiwarka Google w lipcu 2018 została zaktualizowana o kolejny czynnik rankingowy -...