Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Publikacja Katarzyny Baranowskiej na portalu MarketingLink

/ Aktualności
Artefakt team

Każda witryna wymaga stałego monitorowania. Należy weryfikować, czy nie zachodzą problemy z indeksacją treści, a roboty Google mają dostęp do wszystkich podstron i nie występują problemy z poszczególnymi skryptami zaimplementowanymi w kodzie strony. W tym celu warto skorzystać z darmowego narzędzia, jakim jest Google Search Console.

O podstawach korzystania z Google Serach Conosole opowiada Katarzyna Baranowska Manager ds. szkoleń w artykule pt. Spójrz na swoją witrynę „oczami” Google’a opublikowanym na portalu MarketingLink. Kasia podeszła do zagadnienia kompleksowo, dlatego publikacja stanowi jedną z lepszych instrukcji dla osób, które nigdy wcześniej nie korzystały z tego narzędzia.

Zapraszamy do przeczytania całego artykułu!

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Jak wyglądają nowe raporty w Google Search Console? Przeczytaj krótki przewodnik po najważniejszych...
Jakie są najpopularniejsze modele rozliczeń reklamy internetowej? Zobacz wyjaśnienie...
Co nowego znajdziemy w Google Analytics 4? Jak włączyć nową usługę? Zobacz krótkie wprowadzenie do...
Jak tworzyć chwytliwy i skuteczny tytuł strony internetowej? Czy można wypozycjonować się za pomocą...
Sprawdź, jak w kilku krokach założyć darmową wizytówkę w Google Moja Firma....