3 marca mieliśmy okazję uczestniczyć w IV Kongresie eHandlu, który odbywał się na Stadionie Narodowym w Warszawie (http://kongres-ehandlu.pl/). W tym roku występowaliśmy tam w podwójnej roli: aktywnych słuchaczy oraz prelegenta. I sprawdziliśmy się doskonale!
W trakcie trzech, równolegle prowadzonych sesji wystąpiło łącznie 24 ekspertów, którzy dzielili się swoim doświadczeniem w zakresie takich tematów, jak: analityka internetowa, budowanie relacji z klientem, prowadzenie kampanii e-mail marketingowych, tworzenie i promocja landing page, customer experience oraz SEO.
Katarzyna Baranowska, nasz menedżer ds. szkoleń, w trakcie swojej prezentacji podzieliła się dziesięcioma pomysłami na optymalizację kart produktów w sklepie internetowym. Na bazie konkretnych przykładów wskazała najczęściej popełniane błędy i zaprezentowała kilka sklepów, na których można się wzorować. Katarzyna opowiedziała również o dobrych praktykach związanych z optymalizacją m.in. tytułów kart produktów, prezentacją treści na stronach, nawigacją, jak również wyświetlaniem stron sklepów na różnych urządzeniach. Prezentacja bardzo spodobała się uczestnikom targów, o czym świadczyły liczne pytania i przyznanie wysokiej oceny za świetne przemówienie. Wystąpienie Kasi Baranowskiej uplasowało się w TOP3 najwyżej ocenionych prezentacji podczas Kongresu.
Dla osób, które nie miały okazji posłuchać Kasi na żywo, mamy dobrą wiadomość. Już niedługo wystąpi ona ponownie z bardzo zbliżonym tematem w trakcie panelu eksperckiego podczas X Targów eHandlu w Katowicach 6 kwietnia br.