Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Prezentacja Kasi Baranowskiej w TOP3!

/ Aktualności
wystąpienie artefakt

3 marca mieliśmy okazję uczestniczyć w IV Kongresie eHandlu, który odbywał się na Stadionie Narodowym w Warszawie (http://kongres-ehandlu.pl/). W tym roku występowaliśmy tam w podwójnej roli: aktywnych słuchaczy oraz prelegenta. I sprawdziliśmy się doskonale!

W trakcie trzech, równolegle prowadzonych sesji wystąpiło łącznie 24 ekspertów, którzy dzielili się swoim doświadczeniem w zakresie takich tematów, jak: analityka internetowa, budowanie relacji z klientem, prowadzenie kampanii e-mail marketingowych, tworzenie i promocja landing page, customer experience oraz SEO.

Stadion Narodowy Kongres eHandluKatarzyna Baranowska, nasz menedżer ds. szkoleń, w trakcie swojej prezentacji podzieliła się dziesięcioma pomysłami na optymalizację kart produktów w sklepie internetowym. Na bazie konkretnych przykładów wskazała najczęściej popełniane błędy i zaprezentowała kilka sklepów, na których można się wzorować. Katarzyna opowiedziała również o dobrych praktykach związanych z optymalizacją m.in. tytułów kart produktów, prezentacją treści na stronach, nawigacją, jak również wyświetlaniem stron sklepów na różnych urządzeniach. Prezentacja bardzo spodobała się uczestnikom targów, o czym świadczyły liczne pytania i przyznanie wysokiej oceny za świetne przemówienie. Wystąpienie Kasi Baranowskiej uplasowało się w TOP3 najwyżej ocenionych prezentacji podczas Kongresu.

Dla osób, które nie miały okazji posłuchać Kasi na żywo, mamy dobrą wiadomość. Już niedługo wystąpi ona ponownie z bardzo zbliżonym tematem w trakcie panelu eksperckiego podczas X Targów eHandlu w Katowicach 6 kwietnia br.

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Podcasty to jedna z form marketingu treści, która może skutecznie promować działalność lub edukować...
Pod koniec stycznia i na początku lutego 2021 roku, zauważyliśmy wzrost aktywności botów, które...
Zgromadzona wokół nich społeczność wykazuje do nich duże zaufanie, czując się jak grupa przyjaciół...
Social selling to budowanie relacji z klientami za pomocą mediów społecznościowych. Dlaczego warto...
Co zrobić, aby pozyskać i zatrzymać subskrybentów na YouTubie, którzy z dużym prawdopodobieństwem...