Prezentacja Kasi Baranowskiej w TOP3!

/ Aktualności
wystąpienie artefakt

3 marca mieliśmy okazję uczestniczyć w IV Kongresie eHandlu, który odbywał się na Stadionie Narodowym w Warszawie (http://kongres-ehandlu.pl/). W tym roku występowaliśmy tam w podwójnej roli: aktywnych słuchaczy oraz prelegenta. I sprawdziliśmy się doskonale!

W trakcie trzech, równolegle prowadzonych sesji wystąpiło łącznie 24 ekspertów, którzy dzielili się swoim doświadczeniem w zakresie takich tematów, jak: analityka internetowa, budowanie relacji z klientem, prowadzenie kampanii e-mail marketingowych, tworzenie i promocja landing page, customer experience oraz SEO.

Stadion Narodowy Kongres eHandluKatarzyna Baranowska, nasz menedżer ds. szkoleń, w trakcie swojej prezentacji podzieliła się dziesięcioma pomysłami na optymalizację kart produktów w sklepie internetowym. Na bazie konkretnych przykładów wskazała najczęściej popełniane błędy i zaprezentowała kilka sklepów, na których można się wzorować. Katarzyna opowiedziała również o dobrych praktykach związanych z optymalizacją m.in. tytułów kart produktów, prezentacją treści na stronach, nawigacją, jak również wyświetlaniem stron sklepów na różnych urządzeniach. Prezentacja bardzo spodobała się uczestnikom targów, o czym świadczyły liczne pytania i przyznanie wysokiej oceny za świetne przemówienie. Wystąpienie Kasi Baranowskiej uplasowało się w TOP3 najwyżej ocenionych prezentacji podczas Kongresu.

Dla osób, które nie miały okazji posłuchać Kasi na żywo, mamy dobrą wiadomość. Już niedługo wystąpi ona ponownie z bardzo zbliżonym tematem w trakcie panelu eksperckiego podczas X Targów eHandlu w Katowicach 6 kwietnia br.

Najnowsze artykuły na blogu:
Prowadzisz blog firmowy, który niestety przynosi niekonwertujący ruch? Mamy dla Ciebie 9 sposobów...
Zamierzasz zorganizować promocję w sklepie internetowym? Skorzystaj z naszych wskazówek i...
Google Tag Manager to narzędzie ułatwiające wdrażanie kodów śledzących na stronę internetową bez...
Opracowana strategia content marketingowa pomaga budować rozpoznawalność marki, zwiększać...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...