Podczas IV Kongresu Ehandlu opowiemy o optymalizacji kart produktów - Blog Artefakt

Podczas IV Kongresu Ehandlu opowiemy o optymalizacji kart produktów

/ Aktualności
Stadio Narodowy

Już 3 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się IV KONGRES EHANDLU, na który mamy okazję Was zaprosić.

Na ponad 3000 m2 najlepsi specjaliści branży ecommerce będą dzielić się wiedzą z zakresu szeroko pojmowanego e-marketingu. Wśród 24 prezentacji znalazła się także nasza! Katarzyna Baranowska przyjrzała się setkom kart produktów w sklepach internetowych i opracowała wnioski dotyczące ich optymalizacji pod kątem SEO.  To bardzo cenny zbiór rad, ponieważ wdrożenie pewnych elementów do karty produktu może przełożyć się na poprawę widoczności strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, skrócenie ścieżki zakupowej i tym samym zwiększenie liczby konwersji.

Aktualnie trwa sprzedaż biletów na to wydarzenie w promocyjnych cenach, dlatego zachęcamy do zapoznania się z pełną agendą na stronie: http://kongres-ehandlu.pl

IV Kongresu Ehandlu 2016 - baner

Również na naszym blogu
Prowadząc stronę na Facebooku należy unikać 13 kardynalnych błędów, które utrudniają budowanie...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 95% użytkowników korzysta z...
Jak tagować artykuły, wpisy, produkty na stronie internetowej, aby wspomóc pozycjonowanie strony i...
Panele informacyjne w Google Analytics ułatwiają raportowanie i wyciąganie wniosków na podstawie...
Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować...