Podczas IV Kongresu Ehandlu opowiemy o optymalizacji kart produktów - Blog Artefakt

Podczas IV Kongresu Ehandlu opowiemy o optymalizacji kart produktów

/ Aktualności
Stadio Narodowy

Już 3 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się IV KONGRES EHANDLU, na który mamy okazję Was zaprosić.

Na ponad 3000 m2 najlepsi specjaliści branży ecommerce będą dzielić się wiedzą z zakresu szeroko pojmowanego e-marketingu. Wśród 24 prezentacji znalazła się także nasza! Katarzyna Baranowska przyjrzała się setkom kart produktów w sklepach internetowych i opracowała wnioski dotyczące ich optymalizacji pod kątem SEO.  To bardzo cenny zbiór rad, ponieważ wdrożenie pewnych elementów do karty produktu może przełożyć się na poprawę widoczności strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, skrócenie ścieżki zakupowej i tym samym zwiększenie liczby konwersji.

Aktualnie trwa sprzedaż biletów na to wydarzenie w promocyjnych cenach, dlatego zachęcamy do zapoznania się z pełną agendą na stronie: http://kongres-ehandlu.pl

IV Kongresu Ehandlu 2016 - baner

Również na naszym blogu
Kampanie AdWords oraz aktywność w social media to działania, które skutecznie uzupełnią strategię...
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...