Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Podczas IV Kongresu Ehandlu opowiemy o optymalizacji kart produktów

/ Aktualności
Stadio Narodowy

Już 3 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się IV KONGRES EHANDLU, na który mamy okazję Was zaprosić.

Na ponad 3000 m2 najlepsi specjaliści branży ecommerce będą dzielić się wiedzą z zakresu szeroko pojmowanego e-marketingu. Wśród 24 prezentacji znalazła się także nasza! Katarzyna Baranowska przyjrzała się setkom kart produktów w sklepach internetowych i opracowała wnioski dotyczące ich optymalizacji pod kątem SEO.  To bardzo cenny zbiór rad, ponieważ wdrożenie pewnych elementów do karty produktu może przełożyć się na poprawę widoczności strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, skrócenie ścieżki zakupowej i tym samym zwiększenie liczby konwersji.

Aktualnie trwa sprzedaż biletów na to wydarzenie w promocyjnych cenach, dlatego zachęcamy do zapoznania się z pełną agendą na stronie: http://kongres-ehandlu.pl

IV Kongresu Ehandlu 2016 - baner

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule...
Co możemy zmienić na stronie, aby nasza witryna spełniała kryteria Core Web Vitals? W artykule...
Core Web Vitals to nowy czynnik rankingowy obowiązujący od sierpnia 2021 roku. Jak sprawdzić, czy...
Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i...
Hashtagi stanowią ważne narzędzie marketingowe używane przez marki po to, by promować produkty i...