Podczas IV Kongresu Ehandlu opowiemy o optymalizacji kart produktów - Blog Artefakt

Podczas IV Kongresu Ehandlu opowiemy o optymalizacji kart produktów

16.02.2016 / Aktualności
Stadio Narodowy

Już 3 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się IV KONGRES EHANDLU, na który mamy okazję Was zaprosić.

Na ponad 3000 m2 najlepsi specjaliści branży ecommerce będą dzielić się wiedzą z zakresu szeroko pojmowanego e-marketingu. Wśród 24 prezentacji znalazła się także nasza! Katarzyna Baranowska przyjrzała się setkom kart produktów w sklepach internetowych i opracowała wnioski dotyczące ich optymalizacji pod kątem SEO.  To bardzo cenny zbiór rad, ponieważ wdrożenie pewnych elementów do karty produktu może przełożyć się na poprawę widoczności strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, skrócenie ścieżki zakupowej i tym samym zwiększenie liczby konwersji.

Aktualnie trwa sprzedaż biletów na to wydarzenie w promocyjnych cenach, dlatego zachęcamy do zapoznania się z pełną agendą na stronie: http://kongres-ehandlu.pl

IV Kongresu Ehandlu 2016 - baner

Również na naszym blogu
Google Chrome blokuje nachalny przekaz reklamowy na urządzeniach desktopowych i mobilnych. Sprawdź,...
Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów...
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...