Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Podczas IV Kongresu Ehandlu opowiemy o optymalizacji kart produktów

/ Aktualności
Stadio Narodowy

Już 3 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się IV KONGRES EHANDLU, na który mamy okazję Was zaprosić.

Na ponad 3000 m2 najlepsi specjaliści branży ecommerce będą dzielić się wiedzą z zakresu szeroko pojmowanego e-marketingu. Wśród 24 prezentacji znalazła się także nasza! Katarzyna Baranowska przyjrzała się setkom kart produktów w sklepach internetowych i opracowała wnioski dotyczące ich optymalizacji pod kątem SEO.  To bardzo cenny zbiór rad, ponieważ wdrożenie pewnych elementów do karty produktu może przełożyć się na poprawę widoczności strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, skrócenie ścieżki zakupowej i tym samym zwiększenie liczby konwersji.

Aktualnie trwa sprzedaż biletów na to wydarzenie w promocyjnych cenach, dlatego zachęcamy do zapoznania się z pełną agendą na stronie: http://kongres-ehandlu.pl

IV Kongresu Ehandlu 2016 - baner

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Prowadzenie sklepu internetowego staje się o wiele łatwiejsze z partnerem dropshippingowym....
Live streaming wykorzystują przede wszystkim influencerzy do angażowania swojej społeczności. Z...
Czy sezon w Google Ads ma znaczenie? Oczywiście! Do sezonowych kampanii warto się przygotować, aby...
Najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie zaraz po Google jest YouTube. Warto wykorzystać potencjał...
Jak łatwo zaplanować posty na Facebooku, by zadbać o jakość swojego fanpage'a? Koniecznie wypróbuj...