Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Otrzymaliśmy certyfikat Premier Google Partner!

/ Aktualności
Artefakt team

W tym tygodniu zmienił się sposób certyfikacji Google Partner. Wprowadzono nowy, dodatkowy status: Premier Google Partner. Artefakt, który już od wielu lat współpracuje z kalifornijskim gigantem, otrzymał wyróżnienie!

 

Otrzymanie certyfikatu Premier Partner związane jest ze spełnieniem wielu wymagań, m.in. świadczenie usług na wysokim poziomie, dbanie o zadowolenie klientów, odznaczanie się specjalistyczną wiedzą, bogatym doświadczeniem oraz kompetencjami, a także przodowanie pod względem wydatków ponoszonych na prowadzone kampanie AdWords.

 

Każdemu partnerowi Google przyznaje także określone specjalizacje, potwierdzające posiadanie kwalifikacji niezbędnych do przedsięwzięcia określonych rodzajów kampanii reklamowych. Nasi specjaliści AdWords posiadają liczne certyfikaty, więc liczyliśmy na wszystkie specjalizacje.

Premier Google PartnerJednak na nie kryliśmy zaskoczenia, gdy podczas Google Partners CEE Agency Day w Atenach dowiedzieliśmy się, że jako jedyna agencja z Polski Artefakt otrzymał wszystkie 5 specjalizacji! 

Specjalizujemy się w następujących obszarach:

  • Reklama w sieci wyszukiwania,
  • Reklama mobilna,
  • Reklama wideo,
  • Reklama w sieci reklamowej,
  • Reklama w Zakupach Google.

Cieszymy się, że mogliśmy znaleźć się w gronie najlepszych firm. Jest nam niezmiernie miło, że nasze zaangażowanie, wiedza oraz doświadczenie zostały docenione i nagrodzone wyjątkowym certyfikatem.

 

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to...
Opinie produktów i gwiazdki pojawiające się na stronie internetowej zachęcają niezdecydowanych...
Dobry wizerunek firmy przynosi wiele korzyści, w tym sprzedażowych. Sprawdź, jakich 6 błędów...
Chcesz zaangażować pracowników w aktywność na firmowych mediach społecznościowych? Podpowiadamy,...
Zacząłeś prowadzić firmowy blog i zastanawiasz się, w jakim stylu powinny być publikowane teksty?...