Otrzymaliśmy certyfikat Premier Google Partner!

/ Aktualności
Artefakt team 2017

W tym tygodniu zmienił się sposób certyfikacji Google Partner. Wprowadzono nowy, dodatkowy status: Premier Google Partner. Artefakt, który już od wielu lat współpracuje z kalifornijskim gigantem, otrzymał wyróżnienie!

 

Otrzymanie certyfikatu Premier Partner związane jest ze spełnieniem wielu wymagań, m.in. świadczenie usług na wysokim poziomie, dbanie o zadowolenie klientów, odznaczanie się specjalistyczną wiedzą, bogatym doświadczeniem oraz kompetencjami, a także przodowanie pod względem wydatków ponoszonych na prowadzone kampanie AdWords.

 

Każdemu partnerowi Google przyznaje także określone specjalizacje, potwierdzające posiadanie kwalifikacji niezbędnych do przedsięwzięcia określonych rodzajów kampanii reklamowych. Nasi specjaliści AdWords posiadają liczne certyfikaty, więc liczyliśmy na wszystkie specjalizacje.

Premier Google PartnerJednak na nie kryliśmy zaskoczenia, gdy podczas Google Partners CEE Agency Day w Atenach dowiedzieliśmy się, że jako jedyna agencja z Polski Artefakt otrzymał wszystkie 5 specjalizacji! 

Specjalizujemy się w następujących obszarach:

  • Reklama w sieci wyszukiwania,
  • Reklama mobilna,
  • Reklama wideo,
  • Reklama w sieci reklamowej,
  • Reklama w Zakupach Google.

Cieszymy się, że mogliśmy znaleźć się w gronie najlepszych firm. Jest nam niezmiernie miło, że nasze zaangażowanie, wiedza oraz doświadczenie zostały docenione i nagrodzone wyjątkowym certyfikatem.

Chcesz zaistnieć na Instagramie? Sprawdź nasze sposoby na zdobycie nowych followersów i...
Poznaj 12 narzędzi do analizy danych, które pomogą Ci poznać użytkowników i poprawić współczynnik...
Czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych ma wpływ na pozycjonowanie strony? W jaki...
Podpowiadamy, jak pozycjonować sklep internetowy na systemie Comarch e-Sklep. Skorzystaj z naszych...
Jak sprawdzić, czy wyszukiwarka Google wdrożyła nowy update? Skorzystaj z 7 proponowanych przez nas...