Mazovia jak malowana – konkurs Polferries

| czas czytania: 5 min | Aktualności
Artefakt team

Polska Żegluga Bałtycka SA w Kołobrzegu – firma występująca pod marką Polferries to klient naszej agencji od kilku miesięcy. Ponieważ odpowiadamy za kompleksową obsługę marki w mediach społecznościowych, chcielibyśmy pochwalić się najnowszą realizacją – ogólnopolskim konkursem, którego celem jest promocja nowego, wyjątkowego, promu – Mazovii.

Przed naszą agencją postawiono wyzwanie zaprojektowania konkursu oraz strategii komunikacji (w tym strategii komunikacji antykryzysowej) w mediach społecznościowych dla nowego produktu – w tym przypadku – wyjątkowego promu Mazovia, kursującego na trasie Świnoujście-Ystad. Wyjątkowość tego statku wynika z jego wyglądu. Dziób Mazovii został pokryty grafiką o kształcie wynurzającej się z morza ryby, której łuski tworzą wzory, nawiązujące do łowickiej wycinanki. Za pomysł i realizacje projektu odpowiada znany artysta street-artowy Mariusz Waras, autor wielu murali z Polski i nie tylko.

Statek28 maja 2015 w serwisie polferries.pl wystartował konkurs, który zaprojektowaliśmy wspólnie z klientem. Zadaniem użytkownika jest udzielenie odpowiedzi na proste pytanie i zaproponowanie nazwy dla malowidła z dziobu Mazovii. Zwycięzcy zabawy (wybrani przez samego autora muralu) popłyną w rejsy do Ystad, oczywiście Mazovią.

Nasza agencja, oprócz obsługi mediów społecznościowych, odpowiada również za prowadzenie kampanii reklamowej w systemie Facebook Ads.

Ostatnie artykuły