Mazovia jak malowana – konkurs Polferries

/ Aktualności
Artefakt team

Polska Żegluga Bałtycka SA w Kołobrzegu – firma występująca pod marką Polferries to klient naszej agencji od kilku miesięcy. Ponieważ odpowiadamy za kompleksową obsługę marki w mediach społecznościowych, chcielibyśmy pochwalić się najnowszą realizacją – ogólnopolskim konkursem, którego celem jest promocja nowego, wyjątkowego, promu – Mazovii.

Przed naszą agencją postawiono wyzwanie zaprojektowania konkursu oraz strategii komunikacji (w tym strategii komunikacji antykryzysowej) w mediach społecznościowych dla nowego produktu – w tym przypadku – wyjątkowego promu Mazovia, kursującego na trasie Świnoujście-Ystad. Wyjątkowość tego statku wynika z jego wyglądu. Dziób Mazovii został pokryty grafiką o kształcie wynurzającej się z morza ryby, której łuski tworzą wzory, nawiązujące do łowickiej wycinanki. Za pomysł i realizacje projektu odpowiada znany artysta street-artowy Mariusz Waras, autor wielu murali z Polski i nie tylko.

Statek28 maja 2015 w serwisie polferries.pl wystartował konkurs, który zaprojektowaliśmy wspólnie z klientem. Zadaniem użytkownika jest udzielenie odpowiedzi na proste pytanie i zaproponowanie nazwy dla malowidła z dziobu Mazovii. Zwycięzcy zabawy (wybrani przez samego autora muralu) popłyną w rejsy do Ystad, oczywiście Mazovią.

Nasza agencja, oprócz obsługi mediów społecznościowych, odpowiada również za prowadzenie kampanii reklamowej w systemie Facebook Ads.

Najnowsze artykuły na blogu:
Prezentujemy kalendarz marketera 2020, który przyda się podczas planowania akcji marketingowych w...
Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli...
Analityka internetowa przynosi wiele korzyści. Podajemy 10 powodów, dlaczego warto zainwestować w...
Podsumowujemy rok 2019 w PPC, a dokładniej w systemach reklamowych Facebook i Google Ads. Jakie...
Podsumowujemy rok 2019 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w...