Mazovia jak malowana – konkurs Polferries

/ Aktualności
Artefakt team

Polska Żegluga Bałtycka SA w Kołobrzegu – firma występująca pod marką Polferries to klient naszej agencji od kilku miesięcy. Ponieważ odpowiadamy za kompleksową obsługę marki w mediach społecznościowych, chcielibyśmy pochwalić się najnowszą realizacją – ogólnopolskim konkursem, którego celem jest promocja nowego, wyjątkowego, promu – Mazovii.

Przed naszą agencją postawiono wyzwanie zaprojektowania konkursu oraz strategii komunikacji (w tym strategii komunikacji antykryzysowej) w mediach społecznościowych dla nowego produktu – w tym przypadku – wyjątkowego promu Mazovia, kursującego na trasie Świnoujście-Ystad. Wyjątkowość tego statku wynika z jego wyglądu. Dziób Mazovii został pokryty grafiką o kształcie wynurzającej się z morza ryby, której łuski tworzą wzory, nawiązujące do łowickiej wycinanki. Za pomysł i realizacje projektu odpowiada znany artysta street-artowy Mariusz Waras, autor wielu murali z Polski i nie tylko.

Statek28 maja 2015 w serwisie polferries.pl wystartował konkurs, który zaprojektowaliśmy wspólnie z klientem. Zadaniem użytkownika jest udzielenie odpowiedzi na proste pytanie i zaproponowanie nazwy dla malowidła z dziobu Mazovii. Zwycięzcy zabawy (wybrani przez samego autora muralu) popłyną w rejsy do Ystad, oczywiście Mazovią.

Nasza agencja, oprócz obsługi mediów społecznościowych, odpowiada również za prowadzenie kampanii reklamowej w systemie Facebook Ads.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze artykuły na blogu:
Celem nowej aktualizacji z sierpnia 2021 roku jest tworzenie adekwatnych do zawartości tytułów. Czy...
Czym jest link baiting i dlaczego warto korzystać z tej strategii linkowania? Poznaj sposób na...
Czy warto korzystać z tzw. clickbaitów? Jak tworzyć dobre clickbaity, które przyciągną klientów?...
Czy można wypozycjonować stronę w 3 miesiące? Można! Wystarczy czasem bardzo niewiele, aby...
Czy chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, ale nie wiesz, jak zrobić to skutecznie?...