Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Konferencja „Nowe narzędzia sprzedaży w Internecie 2015”

/ Aktualności
Google Konferencja

Na pomysł zorganizowania konferencji pt. „Nowe narzędzia sprzedaży w Internecie 2015” wpadliśmy wspólnie z pracownikami firmy Google. I tak, 26 marca 2015 roku spotkaliśmy się z przedstawicielami firm z Dolnego Śląska, by zaprezentować możliwości, jakie daje reklama w Internecie i nawiązać potencjalną współpracę w tym zakresie.

 

Konferencję rozpoczął prezes Artefaktu – Błażej Miernikiewicz, wprowadzając gości w temat aktualnych trendów w marketingu internetowym. O najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej i jej możliwościach sprzedażowych opowiadał Wojciech Skrętkowicz – kierownik działu marketingu. Wystąpienie Wojtka uzupełnił Marcin Wolnicki, który wyjaśnił gościom zasady działania remarketingu dynamicznego. Katarzyna Baranowska zaprezentowała aktualny temat content marketingu i wpływu tych działań na wizerunek firmy nie tylko w wyszukiwarce Google. Kierownik działu PR – Izabela Wójcik przedstawiła skuteczne przykłady angażowania konsumentów w mediach społecznościowych, a na koniec, Piotr Pokrzywa wprowadził wszystkich w temat atrybucji konwersji w Google Analytics. Oprócz wystąpień pracowników Artefakt goście mieli okazję posłuchać wystąpienia Katarzyny Pokryszki z firmy Google, która przedstawiła temat świata wieloekranowego.

 

Pomiędzy poszczególnymi prelekcjami, na spokojnie i przy kawie mieliśmy okazję bliżej poznać gości, uczestników i organizatorów konferencji. Mogliśmy omówić bardziej szczegółowe kwestie czy odpowiedzieć na pytania, które pojawiły się podczas prezentacji a na ich dokładne omówienie nie wystarczyło czasu. Dziękujemy wszystkim za udział w tym wydarzeniu!

Nowe narzędzia sprzedaży w Internecie 2015

 

Konferencja branży SEO

Najnowsze artykuły na blogu:
Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule...
Co możemy zmienić na stronie, aby nasza witryna spełniała kryteria Core Web Vitals? W artykule...
Core Web Vitals to nowy czynnik rankingowy obowiązujący od sierpnia 2021 roku. Jak sprawdzić, czy...
Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i...
Hashtagi stanowią ważne narzędzie marketingowe używane przez marki po to, by promować produkty i...