Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Konferencja „Nowe narzędzia sprzedaży w Internecie 2015”

/ Aktualności
Google Konferencja

Na pomysł zorganizowania konferencji pt. „Nowe narzędzia sprzedaży w Internecie 2015” wpadliśmy wspólnie z pracownikami firmy Google. I tak, 26 marca 2015 roku spotkaliśmy się z przedstawicielami firm z Dolnego Śląska, by zaprezentować możliwości, jakie daje reklama w Internecie i nawiązać potencjalną współpracę w tym zakresie.

 

Konferencję rozpoczął prezes Artefaktu – Błażej Miernikiewicz, wprowadzając gości w temat aktualnych trendów w marketingu internetowym. O najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej i jej możliwościach sprzedażowych opowiadał Wojciech Skrętkowicz – kierownik działu marketingu. Wystąpienie Wojtka uzupełnił Marcin Wolnicki, który wyjaśnił gościom zasady działania remarketingu dynamicznego. Katarzyna Baranowska zaprezentowała aktualny temat content marketingu i wpływu tych działań na wizerunek firmy nie tylko w wyszukiwarce Google. Kierownik działu PR – Izabela Wójcik przedstawiła skuteczne przykłady angażowania konsumentów w mediach społecznościowych, a na koniec, Piotr Pokrzywa wprowadził wszystkich w temat atrybucji konwersji w Google Analytics. Oprócz wystąpień pracowników Artefakt goście mieli okazję posłuchać wystąpienia Katarzyny Pokryszki z firmy Google, która przedstawiła temat świata wieloekranowego.

 

Pomiędzy poszczególnymi prelekcjami, na spokojnie i przy kawie mieliśmy okazję bliżej poznać gości, uczestników i organizatorów konferencji. Mogliśmy omówić bardziej szczegółowe kwestie czy odpowiedzieć na pytania, które pojawiły się podczas prezentacji a na ich dokładne omówienie nie wystarczyło czasu. Dziękujemy wszystkim za udział w tym wydarzeniu!

Nowe narzędzia sprzedaży w Internecie 2015

 

Konferencja branży SEO

Najnowsze artykuły na blogu:
Zacząłeś prowadzić firmowy blog i zastanawiasz się, w jakim stylu powinny być publikowane teksty?...
Marketing konwersacyjny wykorzystuje rozmowę z klientem do generowania konwersji. W jaki sposób?...
Doradzamy, jak zachować work-life balance, pracując zdalnie. 13 wskazówek od copywriterów...
Reklama online zyskuje czy traci w dobie koronawirusa? Przedstawiamy trendy i prognozy na temat...
Strona "O nas" także może angażować użytkowników i przekonywać ich do dokonania konwersji. Poznaj 7...