Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Konferencja Artefakt w siedzibie Google

/ Aktualności
spotkanie w Google Artefakt

13 lipca po raz kolejny mieliśmy przyjemność wziąć udział w konferencji przygotowanej przez Google dla firm z sektora B2B. Pojawiliśmy się w Warszawie w roli uczestników i prelegentów. Jedną z głównych prezentacji poprowadził Prezes Błażej Miernikiewicz.

W pierwszej części konferencji eksperci Google’a opowiedzieli o funkcjonalnościach AdWords, dostępnych narzędziach, z których można korzystać przy przygotowywaniu kampanii reklamowych, zasięgu linków sponsorowanych. Kilka słów padło także na temat kanałów, dzięki którym można dotrzeć do potencjalnych klientów, czyli wynikach wyszukiwania, Google Display Network, YouTube oraz Mobile. Pod koniec wystąpienia eksperci pochwalili firmę Artefakt jako sprawdzonego i zaufanego partnera Google Premium Partner.

W drugiej części spotkania Błażej Miernikiewicz wygłosił przemówienie dotyczące tego, dlaczego warto inwestować w marketing internetowy i oczywiście w Google AdWords. Prezentacja została przyjęta z wielkim entuzjazmem przez pozostałych uczestników konferencji, którzy zostali zainspirowani przez naszego Prezesa do podejmowania działań w zakresie SEM i SEO.

Konferencja Google

W przerwach pomiędzy wystąpieniami Google przygotowało bardzo smaczny poczęstunek, który zachęcał do nieoficjalnych rozmów i zawierania nowych kontaktów biznesowych. Cała konferencja przebiegała w atmosferze sprzyjającej wymianie doświadczeń i wiedzy. Na zakończenie czekała nas miła niespodzianka: gadżety od Google’a.Google konferencja Warszawa

Konferencje organizowane przez Google są zawsze bardzo inspirujące, więc czekamy z niecierpliwością na kolejny event!

 

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to...
Opinie produktów i gwiazdki pojawiające się na stronie internetowej zachęcają niezdecydowanych...
Dobry wizerunek firmy przynosi wiele korzyści, w tym sprzedażowych. Sprawdź, jakich 6 błędów...
Chcesz zaangażować pracowników w aktywność na firmowych mediach społecznościowych? Podpowiadamy,...
Zacząłeś prowadzić firmowy blog i zastanawiasz się, w jakim stylu powinny być publikowane teksty?...