Konferencja Artefakt w siedzibie Google

/ Aktualności
spotkanie w Google Artefakt

13 lipca po raz kolejny mieliśmy przyjemność wziąć udział w konferencji przygotowanej przez Google dla firm z sektora B2B. Pojawiliśmy się w Warszawie w roli uczestników i prelegentów. Jedną z głównych prezentacji poprowadził Prezes Błażej Miernikiewicz.

W pierwszej części konferencji eksperci Google’a opowiedzieli o funkcjonalnościach AdWords, dostępnych narzędziach, z których można korzystać przy przygotowywaniu kampanii reklamowych, zasięgu linków sponsorowanych. Kilka słów padło także na temat kanałów, dzięki którym można dotrzeć do potencjalnych klientów, czyli wynikach wyszukiwania, Google Display Network, YouTube oraz Mobile. Pod koniec wystąpienia eksperci pochwalili firmę Artefakt jako sprawdzonego i zaufanego partnera Google Premium Partner.

W drugiej części spotkania Błażej Miernikiewicz wygłosił przemówienie dotyczące tego, dlaczego warto inwestować w marketing internetowy i oczywiście w Google AdWords. Prezentacja została przyjęta z wielkim entuzjazmem przez pozostałych uczestników konferencji, którzy zostali zainspirowani przez naszego Prezesa do podejmowania działań w zakresie SEM i SEO.

Konferencja Google

W przerwach pomiędzy wystąpieniami Google przygotowało bardzo smaczny poczęstunek, który zachęcał do nieoficjalnych rozmów i zawierania nowych kontaktów biznesowych. Cała konferencja przebiegała w atmosferze sprzyjającej wymianie doświadczeń i wiedzy. Na zakończenie czekała nas miła niespodzianka: gadżety od Google’a.Google konferencja Warszawa

Konferencje organizowane przez Google są zawsze bardzo inspirujące, więc czekamy z niecierpliwością na kolejny event!

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Jaki jest najlepszy czas publikacji na Facebooku czy Instagramie? Kiedy warto zaplanować post na...
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...