Jak tworzyć content podpowiada Katarzyna Jakubów na portalu Marketing&Biznes

/ Aktualności
Artefakt team 2017

Treści na stronie przynoszą wartość nie tylko z punktu widzenia pozycjonowania, ale także pozyskiwania klientów i generowania konwersji. Często słyszymy, że na stronie nie ma miejsca na nowy content lub że tworzenie artykułu jest pracochłonne i zajmuje wiele czasu. Daj się przekonać do tworzenia nowych tekstów na swoją witrynę naszej liderce zespołu SEO Katarzynie Jakubów, która napisała świetny artykuł opublikowany na portalu Marketing&Biznes.

Z artykułu 3 kroki w stronę contentu dowiesz się, gdzie umieścić nowy content, na jaki temat tworzyć teksty oraz komu powierzyć ich realizację. Google lubi nowe treści; lubią je także użytkownicy. Jeśli zapewnisz im wyczerpujące informacje o swoich usługach i produktach, to z pewnością nie będą poszukiwać opisów produktów na stronach konkurencji. Dobry content nie jest zły!

Zachęcamy do zapoznania się z całym artykułem.

Najnowsze artykuły na blogu:
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Chcesz ułatwić prowadzenie bloga firmowego? Skorzystaj z naszej listy narzędzi, które usprawniają...
Gallery Ads to najnowszy typ reklam w Google Ads. Czy reklamy z galerią są już dostępne na Twoim...
Chciałbyś dowiedzieć się, jak poprawić użyteczność strony internetowej? Wypróbuj nagrywanie sesji...
Zewnętrzna duplikacja treści zagraża pozycjom serwisu w wynikach wyszukiwania. Specjalnie dla...