Jak tworzyć content podpowiada Katarzyna Jakubów na portalu Marketing&Biznes

/ Aktualności
Artefakt team

Treści na stronie przynoszą wartość nie tylko z punktu widzenia pozycjonowania, ale także pozyskiwania klientów i generowania konwersji. Często słyszymy, że na stronie nie ma miejsca na nowy content lub że tworzenie artykułu jest pracochłonne i zajmuje wiele czasu. Daj się przekonać do tworzenia nowych tekstów na swoją witrynę naszej liderce zespołu SEO Katarzynie Jakubów, która napisała świetny artykuł opublikowany na portalu Marketing&Biznes.

Z artykułu 3 kroki w stronę contentu dowiesz się, gdzie umieścić nowy content, na jaki temat tworzyć teksty oraz komu powierzyć ich realizację. Google lubi nowe treści; lubią je także użytkownicy. Jeśli zapewnisz im wyczerpujące informacje o swoich usługach i produktach, to z pewnością nie będą poszukiwać opisów produktów na stronach konkurencji. Dobry content nie jest zły!

Zachęcamy do zapoznania się z całym artykułem.

Najnowsze artykuły na blogu:
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...
Podpowiadamy, dlaczego i jak prowadzić kalendarz redakcyjny oraz z jakich narzędzi skorzystać do...
Użytkownicy coraz częściej posługują się długoogonowymi słowami kluczowymi, poszukując czegoś w...
Kupując reklamy w Facebook Ads, należy spełnić obowiązki podatkowe - rozliczyć się z podatku VAT i...
Podsumowujemy działania, które podejmowaliśmy w 2019 r. dla naszych klientów w zakresie analityki...