Jak tworzyć content podpowiada Katarzyna Jakubów na portalu Marketing&Biznes

/ Aktualności
Artefakt team

Treści na stronie przynoszą wartość nie tylko z punktu widzenia pozycjonowania, ale także pozyskiwania klientów i generowania konwersji. Często słyszymy, że na stronie nie ma miejsca na nowy content lub że tworzenie artykułu jest pracochłonne i zajmuje wiele czasu. Daj się przekonać do tworzenia nowych tekstów na swoją witrynę naszej liderce zespołu SEO Katarzynie Jakubów, która napisała świetny artykuł opublikowany na portalu Marketing&Biznes.

Z artykułu 3 kroki w stronę contentu dowiesz się, gdzie umieścić nowy content, na jaki temat tworzyć teksty oraz komu powierzyć ich realizację. Google lubi nowe treści; lubią je także użytkownicy. Jeśli zapewnisz im wyczerpujące informacje o swoich usługach i produktach, to z pewnością nie będą poszukiwać opisów produktów na stronach konkurencji. Dobry content nie jest zły!

Zachęcamy do zapoznania się z całym artykułem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze artykuły na blogu:
Czym są wartościowe linki zewnętrzne i jak je pozyskiwać? Poznaj 10 prostych sposobów! Zapraszamy...
Celem nowej aktualizacji z sierpnia 2021 roku jest tworzenie adekwatnych do zawartości tytułów. Czy...
Czym jest link baiting i dlaczego warto korzystać z tej strategii linkowania? Poznaj sposób na...
Czy warto korzystać z tzw. clickbaitów? Jak tworzyć dobre clickbaity, które przyciągną klientów?...
Czy można wypozycjonować stronę w 3 miesiące? Można! Wystarczy czasem bardzo niewiele, aby...