Jak tworzyć content podpowiada Katarzyna Jakubów na portalu Marketing&Biznes - Blog Artefakt

Jak tworzyć content podpowiada Katarzyna Jakubów na portalu Marketing&Biznes

/ Aktualności
Artefakt team 2017

Treści na stronie przynoszą wartość nie tylko z punktu widzenia pozycjonowania, ale także pozyskiwania klientów i generowania konwersji. Często słyszymy, że na stronie nie ma miejsca na nowy content lub że tworzenie artykułu jest pracochłonne i zajmuje wiele czasu. Daj się przekonać do tworzenia nowych tekstów na swoją witrynę naszej liderce zespołu SEO Katarzynie Jakubów, która napisała świetny artykuł opublikowany na portalu Marketing&Biznes.

Z artykułu 3 kroki w stronę contentu dowiesz się, gdzie umieścić nowy content, na jaki temat tworzyć teksty oraz komu powierzyć ich realizację. Google lubi nowe treści; lubią je także użytkownicy. Jeśli zapewnisz im wyczerpujące informacje o swoich usługach i produktach, to z pewnością nie będą poszukiwać opisów produktów na stronach konkurencji. Dobry content nie jest zły!

Zachęcamy do zapoznania się z całym artykułem.

Również na naszym blogu
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 95% użytkowników korzysta z...
Jak tagować artykuły, wpisy, produkty na stronie internetowej, aby wspomóc pozycjonowanie strony i...
Panele informacyjne w Google Analytics ułatwiają raportowanie i wyciąganie wniosków na podstawie...
Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować...
User generated content przynosi wiele korzyści właścicielom strony internetowej. Dowiedz się, jak...