Jak tworzyć content podpowiada Katarzyna Jakubów na portalu Marketing&Biznes

/ Aktualności
Artefakt team 2017

Treści na stronie przynoszą wartość nie tylko z punktu widzenia pozycjonowania, ale także pozyskiwania klientów i generowania konwersji. Często słyszymy, że na stronie nie ma miejsca na nowy content lub że tworzenie artykułu jest pracochłonne i zajmuje wiele czasu. Daj się przekonać do tworzenia nowych tekstów na swoją witrynę naszej liderce zespołu SEO Katarzynie Jakubów, która napisała świetny artykuł opublikowany na portalu Marketing&Biznes.

Z artykułu 3 kroki w stronę contentu dowiesz się, gdzie umieścić nowy content, na jaki temat tworzyć teksty oraz komu powierzyć ich realizację. Google lubi nowe treści; lubią je także użytkownicy. Jeśli zapewnisz im wyczerpujące informacje o swoich usługach i produktach, to z pewnością nie będą poszukiwać opisów produktów na stronach konkurencji. Dobry content nie jest zły!

Zachęcamy do zapoznania się z całym artykułem.

Najnowsze artykuły na blogu:
Zamierzasz zorganizować promocję w sklepie internetowym? Skorzystaj z naszych wskazówek i...
Google Tag Manager to narzędzie ułatwiające wdrażanie kodów śledzących na stronę internetową bez...
Opracowana strategia content marketingowa pomaga budować rozpoznawalność marki, zwiększać...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics - narzędziem wspierają się także...