Jak klienci Artefakt oceniają naszą pracę? - Blog Artefakt

Jak klienci Artefakt oceniają naszą pracę?

/ Aktualności
Artefakt team 2017

Instytut Millward Brown po raz kolejny przebadał działanie największych agencji interaktywnych w Polsce i przedstawił wyniki w Raporcie Specjalnym „Agencje Interaktywne 2015”. Klienci ocenili naszą agencję bardzo wysoko!

Tegoroczny raport określa kondycję polskiej branży agencji interaktywnych, dzięki badaniu satysfakcji klientów. Próba wyjściowa respondentów wynosiła ponad 4500 osób, a w ostatecznym podsumowaniu znalazło się ponad 40 agencji. Uczestnicy badania (klienci agencji) odpowiadali na pytania dotyczące m.in. obsługi klienta, skuteczności działań i ogólnej oceny pracy agencji. 80% ocen dotyczących wszystkich przebadanych aspektów działalności naszej firmy uzyskało wynik powyżej średniej.

Klienci Artefakt bardzo wysoko ocenili naszą agencję! Agencję najwyżej oceniono w wymiarach „usługi warte pieniędzy, które płacimy”, „rozumie ideę zintegrowanej komunikacji” „agencja ma dobrą opinię w branży”; zadowolenie ze współpracy z agencją jest zdecydowanie powyżej średniej dla wszystkich badanych podmiotów; bardzo wysoko oceniono poziom obsługi klienta i strategiczne propozycje Artefaktu”. Czy potrzeba lepszej rekomendacji dla naszej pracy? 🙂

Artefakt - opinie

Raport można zakupić w tym miejscu (szczególnie polecamy stronę 21 🙂 ).

Również na naszym blogu
Zastanawiasz się, jak przeanalizować swoją konkurencję? Przeprowadź szybką, pięcioetapową analizę...
Google Trends to aplikacja pozwalająca śledzić zainteresowania użytkowników. Jak możesz ją...
Czy podglądasz działania swojej konkurencji? Jeśli nie nadrób zaległości i przeprowadź benchmarking...
Sprawdź naszą e-marketingową checklistę dla działalności usługowej. Zobacz, czy wykorzystujesz cały...
Zastanawiasz się, jak zachęcić użytkowników do wystawiania opinii i rekomendacji na Twojej stronie...