Jak klienci Artefakt oceniają naszą pracę?

/ Aktualności
Artefakt team

Instytut Millward Brown po raz kolejny przebadał działanie największych agencji interaktywnych w Polsce i przedstawił wyniki w Raporcie Specjalnym „Agencje Interaktywne 2015”. Klienci ocenili naszą agencję bardzo wysoko!

Tegoroczny raport określa kondycję polskiej branży agencji interaktywnych, dzięki badaniu satysfakcji klientów. Próba wyjściowa respondentów wynosiła ponad 4500 osób, a w ostatecznym podsumowaniu znalazło się ponad 40 agencji. Uczestnicy badania (klienci agencji) odpowiadali na pytania dotyczące m.in. obsługi klienta, skuteczności działań i ogólnej oceny pracy agencji. 80% ocen dotyczących wszystkich przebadanych aspektów działalności naszej firmy uzyskało wynik powyżej średniej.

Klienci Artefakt bardzo wysoko ocenili naszą agencję! Agencję najwyżej oceniono w wymiarach „usługi warte pieniędzy, które płacimy”, „rozumie ideę zintegrowanej komunikacji” „agencja ma dobrą opinię w branży”; zadowolenie ze współpracy z agencją jest zdecydowanie powyżej średniej dla wszystkich badanych podmiotów; bardzo wysoko oceniono poziom obsługi klienta i strategiczne propozycje Artefaktu”. Czy potrzeba lepszej rekomendacji dla naszej pracy? 🙂

Artefakt - opinie

Raport można zakupić w tym miejscu (szczególnie polecamy stronę 21 🙂 ).

Najnowsze artykuły na blogu:
Skuteczny mailing pomaga zmniejszyć współczynnik porzuconych koszyków. Podpowiadamy, na co należy...
Błędy marketingowców często wynikają z efektów psychologicznych, którym ulegają tak samo jak...
Jednym z najczęstszych pytań zadawanych przez początkujących użytkowników narzędzia Google AdWords...
Ukryte polubienia na Instagramie stanowią szansę, a może zagrożenie dla specjalistów social media?...
Archetypy marki pozwalają zbudować określony wizerunek w oczach klientów. Poznaj 12 archetypów...