Jak klienci Artefakt oceniają naszą pracę?

/ Aktualności
Artefakt team

Instytut Millward Brown po raz kolejny przebadał działanie największych agencji interaktywnych w Polsce i przedstawił wyniki w Raporcie Specjalnym „Agencje Interaktywne 2015”. Klienci ocenili naszą agencję bardzo wysoko!

Tegoroczny raport określa kondycję polskiej branży agencji interaktywnych, dzięki badaniu satysfakcji klientów. Próba wyjściowa respondentów wynosiła ponad 4500 osób, a w ostatecznym podsumowaniu znalazło się ponad 40 agencji. Uczestnicy badania (klienci agencji) odpowiadali na pytania dotyczące m.in. obsługi klienta, skuteczności działań i ogólnej oceny pracy agencji. 80% ocen dotyczących wszystkich przebadanych aspektów działalności naszej firmy uzyskało wynik powyżej średniej.

Klienci Artefakt bardzo wysoko ocenili naszą agencję! Agencję najwyżej oceniono w wymiarach „usługi warte pieniędzy, które płacimy”, „rozumie ideę zintegrowanej komunikacji” „agencja ma dobrą opinię w branży”; zadowolenie ze współpracy z agencją jest zdecydowanie powyżej średniej dla wszystkich badanych podmiotów; bardzo wysoko oceniono poziom obsługi klienta i strategiczne propozycje Artefaktu”. Czy potrzeba lepszej rekomendacji dla naszej pracy? 🙂

Artefakt - opinie

Raport można zakupić w tym miejscu (szczególnie polecamy stronę 21 🙂 ).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze artykuły na blogu:
Jaki jest najlepszy czas publikacji na Facebooku czy Instagramie? Kiedy warto zaplanować post na...
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...