Jak klienci Artefakt oceniają naszą pracę?

/ Aktualności
Artefakt team 2017

Instytut Millward Brown po raz kolejny przebadał działanie największych agencji interaktywnych w Polsce i przedstawił wyniki w Raporcie Specjalnym „Agencje Interaktywne 2015”. Klienci ocenili naszą agencję bardzo wysoko!

Tegoroczny raport określa kondycję polskiej branży agencji interaktywnych, dzięki badaniu satysfakcji klientów. Próba wyjściowa respondentów wynosiła ponad 4500 osób, a w ostatecznym podsumowaniu znalazło się ponad 40 agencji. Uczestnicy badania (klienci agencji) odpowiadali na pytania dotyczące m.in. obsługi klienta, skuteczności działań i ogólnej oceny pracy agencji. 80% ocen dotyczących wszystkich przebadanych aspektów działalności naszej firmy uzyskało wynik powyżej średniej.

Klienci Artefakt bardzo wysoko ocenili naszą agencję! Agencję najwyżej oceniono w wymiarach „usługi warte pieniędzy, które płacimy”, „rozumie ideę zintegrowanej komunikacji” „agencja ma dobrą opinię w branży”; zadowolenie ze współpracy z agencją jest zdecydowanie powyżej średniej dla wszystkich badanych podmiotów; bardzo wysoko oceniono poziom obsługi klienta i strategiczne propozycje Artefaktu”. Czy potrzeba lepszej rekomendacji dla naszej pracy? 🙂

Artefakt - opinie

Raport można zakupić w tym miejscu (szczególnie polecamy stronę 21 🙂 ).

Najnowsze artykuły na blogu:
SEO Content Marketing to skuteczne narzędzie zwiększania widoczności marki w internecie. Uważaj...
Do tej pory mogliśmy ustawiać atrybut follow lub nofollow w linkach wychodzących ze strony. Google...
Google Serach Console pozwala na dostosowanie strony do wymagań wyszukiwarki Google. Korzystaj z...
Google reaktywuje swój kanał na YouTube, przygotowując wideo poradniki dotyczące optymalizacji...
Sprawdź, jak w kilku krokach założyć darmową wizytówkę w Google Moja...