Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Jak klienci Artefakt oceniają naszą pracę?

/ Aktualności
Artefakt team

Instytut Millward Brown po raz kolejny przebadał działanie największych agencji interaktywnych w Polsce i przedstawił wyniki w Raporcie Specjalnym „Agencje Interaktywne 2015”. Klienci ocenili naszą agencję bardzo wysoko!

Tegoroczny raport określa kondycję polskiej branży agencji interaktywnych, dzięki badaniu satysfakcji klientów. Próba wyjściowa respondentów wynosiła ponad 4500 osób, a w ostatecznym podsumowaniu znalazło się ponad 40 agencji. Uczestnicy badania (klienci agencji) odpowiadali na pytania dotyczące m.in. obsługi klienta, skuteczności działań i ogólnej oceny pracy agencji. 80% ocen dotyczących wszystkich przebadanych aspektów działalności naszej firmy uzyskało wynik powyżej średniej.

Klienci Artefakt bardzo wysoko ocenili naszą agencję! Agencję najwyżej oceniono w wymiarach „usługi warte pieniędzy, które płacimy”, „rozumie ideę zintegrowanej komunikacji” „agencja ma dobrą opinię w branży”; zadowolenie ze współpracy z agencją jest zdecydowanie powyżej średniej dla wszystkich badanych podmiotów; bardzo wysoko oceniono poziom obsługi klienta i strategiczne propozycje Artefaktu”. Czy potrzeba lepszej rekomendacji dla naszej pracy? 🙂

Artefakt - opinie

Raport można zakupić w tym miejscu (szczególnie polecamy stronę 21 🙂 ).

Najnowsze artykuły na blogu:
Przedstawiamy najważniejsze zmiany w analityce internetowej w 2020 roku i trendy na 2021 rok....
Reklama na brand konkurencji nie zawsze jest zgodna z prawem. Sprawdź, jak przeprowadzić legalną...
Podsumowujemy rok 2020 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Inbound Marketing pozwala budować świadomość marki i pozyskiwać zaufanie klienta. Jakie jeszcze...