Google Partners CEE Agency Day – Ateny 2016 - Blog Artefakt

Google Partners CEE Agency Day – Ateny 2016

/ Aktualności
Google Ateny Artefakt

Google wie jak dbać o relacje biznesowe ze swoimi partnerami. Najlepsze agencje otrzymują dodatkowe bonusy, są także zapraszane na udział w konferencjach branżowych, spotkaniach i treningach, podczas których można zdobyć cenną wiedzę z zakresu marketingu internetowego. Od czterech lat organizowane są Google Partners CEE Agency Day. W tym roku wydarzenie odbyło się w Atenach i nas oczywiście nie mogło tam zabraknąć!

30 czerwca o 9:30 odbyła się pierwsza konferencja na plaży Varkiza Resort. Uczestnicy otrzymali Konferencja Atenytorby plażowe wypełnione gadżetami oraz książkę Limitless autorstwa Ajaza Ahmeda. Czwartek obfitował w interesujące wykłady i prelekcje, które zahaczały o takie tematy jak: wzrost popularności m-commerce, zarządzanie nowoczesną i innowacyjną firmą, budowanie silnych relacji z klientami, nowości w Google Partners. Wysłuchaliśmy ciekawych prezentacji przedstawicieli Google’a, do których należeli m.in.: Marek Różycki (Head of SMB Marketing Polska, Head of Google Partners Program CEE), Luděk Motyčka (Head of Marketing CEE), Peter Murphy (Head of Strategy and Operations, Google Partners).

O godzinie 17:00 uczestnicy mogli skorzystać ze strefy chilloutu i nawiązać nowe kontakty biznesowe podczas gry w piłkarzyki, siatkówkę lub podczas nauki tradycyjnego tańca greckiego – sirtaki. My pokusiliśmy się na udział w siatkówce plażowej. Polska drużyna, w której jednym z zawodników był nasz prezes Błażej Miernikiewicz, wygrała z teamem ukraińskim 11:0! Liczyliśmy na podobne zwycięstwo w meczu piłkarskim Polska – Portugalia, który mogliśmy oglądać wraz z innymi uczestnikami Google Partners CEE Agency Day. Sportowe emocje w międzynarodowym gronie zakończyły dzień pełen wrażeń.

Konferencja w Atenach

W piątek przedstawiciele polskich agencji spotkali się z Jarkiem Kozakiem (Agency Lead PL) oraz Michałem Kępką (Google Partners PL). Panowie raz jeszcze podkreślili znaczenie rynku mobile, konieczność przystosowania stron do urządzeń mobilnych i prowadzenie kampanii reklamowych, które zachęcą użytkowników smartfonów i tabletów do dokonania konwersji. Na tym spotkaniu dowiedzieliśmy się również, że jesteśmy jedyną agencją z Polski, która zdobyła wszystkie 5 specjalizacji w programie Google Partners. Byliśmy zaskoczeni i bardzo zadowoleni!

Ateny Google Partners

 

Konferencję w Atenach będziemy wspominać jako niezwykłe wydarzenie, które poszerzyło nasze spojrzenie na rynek usług internetowych. Cieszymy się, że mogliśmy w nim uczestniczyć, posłuchać prelegentów Google’a oraz wymienić się doświadczeniami z kolegami z branży. Już odliczamy dni do kolejnego wydarzenia Google Partners CEE Agency Day!

Również na naszym blogu
Zastanawiasz się, jak przeanalizować swoją konkurencję? Przeprowadź szybką, pięcioetapową analizę...
Google Trends to aplikacja pozwalająca śledzić zainteresowania użytkowników. Jak możesz ją...
Czy podglądasz działania swojej konkurencji? Jeśli nie nadrób zaległości i przeprowadź benchmarking...
Sprawdź naszą e-marketingową checklistę dla działalności usługowej. Zobacz, czy wykorzystujesz cały...
Zastanawiasz się, jak zachęcić użytkowników do wystawiania opinii i rekomendacji na Twojej stronie...