Google Partners CEE Agency Day – Ateny 2016

/ Aktualności
Google Ateny Artefakt

Google wie jak dbać o relacje biznesowe ze swoimi partnerami. Najlepsze agencje otrzymują dodatkowe bonusy, są także zapraszane na udział w konferencjach branżowych, spotkaniach i treningach, podczas których można zdobyć cenną wiedzę z zakresu marketingu internetowego. Od czterech lat organizowane są Google Partners CEE Agency Day. W tym roku wydarzenie odbyło się w Atenach i nas oczywiście nie mogło tam zabraknąć!

30 czerwca o 9:30 odbyła się pierwsza konferencja na plaży Varkiza Resort. Uczestnicy otrzymali Konferencja Atenytorby plażowe wypełnione gadżetami oraz książkę Limitless autorstwa Ajaza Ahmeda. Czwartek obfitował w interesujące wykłady i prelekcje, które zahaczały o takie tematy jak: wzrost popularności m-commerce, zarządzanie nowoczesną i innowacyjną firmą, budowanie silnych relacji z klientami, nowości w Google Partners. Wysłuchaliśmy ciekawych prezentacji przedstawicieli Google’a, do których należeli m.in.: Marek Różycki (Head of SMB Marketing Polska, Head of Google Partners Program CEE), Luděk Motyčka (Head of Marketing CEE), Peter Murphy (Head of Strategy and Operations, Google Partners).

O godzinie 17:00 uczestnicy mogli skorzystać ze strefy chilloutu i nawiązać nowe kontakty biznesowe podczas gry w piłkarzyki, siatkówkę lub podczas nauki tradycyjnego tańca greckiego – sirtaki. My pokusiliśmy się na udział w siatkówce plażowej. Polska drużyna, w której jednym z zawodników był nasz prezes Błażej Miernikiewicz, wygrała z teamem ukraińskim 11:0! Liczyliśmy na podobne zwycięstwo w meczu piłkarskim Polska – Portugalia, który mogliśmy oglądać wraz z innymi uczestnikami Google Partners CEE Agency Day. Sportowe emocje w międzynarodowym gronie zakończyły dzień pełen wrażeń.

Konferencja w Atenach

W piątek przedstawiciele polskich agencji spotkali się z Jarkiem Kozakiem (Agency Lead PL) oraz Michałem Kępką (Google Partners PL). Panowie raz jeszcze podkreślili znaczenie rynku mobile, konieczność przystosowania stron do urządzeń mobilnych i prowadzenie kampanii reklamowych, które zachęcą użytkowników smartfonów i tabletów do dokonania konwersji. Na tym spotkaniu dowiedzieliśmy się również, że jesteśmy jedyną agencją z Polski, która zdobyła wszystkie 5 specjalizacji w programie Google Partners. Byliśmy zaskoczeni i bardzo zadowoleni!

Ateny Google Partners

 

Konferencję w Atenach będziemy wspominać jako niezwykłe wydarzenie, które poszerzyło nasze spojrzenie na rynek usług internetowych. Cieszymy się, że mogliśmy w nim uczestniczyć, posłuchać prelegentów Google’a oraz wymienić się doświadczeniami z kolegami z branży. Już odliczamy dni do kolejnego wydarzenia Google Partners CEE Agency Day!

Najnowsze artykuły na blogu:
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 98% użytkowników korzysta z...
Zainstalowanie Google Tag Managera ułatwia pracę zarówno marketingowcom, jak i programistom. Osoby...
Uczestniczyliśmy w konferencji Google Marketing Live 2019 r. Oto kilka naszych słów o nowościach,...
Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak...
Zastanawiasz się, jak poprawić skuteczność i współczynnik konwersji na kolejnych etapach ścieżki...